Temat: nazwa portalu
Robert zupeł nie się z tobą nie zgodzę.
Nazwa domeny nie ma żadnego znaczenia w pozycjonowaniu w Google sama z siebie.
Skąd zatem birze się ZAUWAŻALNY zysk?. Ano z konktrukcji linków "bez anchora" :).
przykład:
http://dywnosklep.pl
normalny link:
<a href="http://www.dywnosklep.pl">dywany</a> - anchor do pozycjonowania to "dywany".
link "bez anchora":
<a href="http://www.dywnosklep.pl">
http://dywnosklep.pl</a> - anchory to "www", "dywnosklep" oraz "pl".
przykład:
http://dobre-dywany.pl
normalny link:
<a href="http://www.dobre-dywany.pl">dywany</a> - anchor do pozycjonowania to "dywany".
link "bez anchora":
<a href="http://www.dobre-dywany.pl">
http://dywnosklep.pl</a> - anchory to "www", "dobre", "
dywany" oraz "pl".
Jak widać dla drugiej domeny w drugim punkcie pojawia sie zysk w postaci właściwego anchora.
Dalej wszystko się zgadza im więcej profesjonalnych linków pozycjonujących tym udział tego superbonusa mniejszy, aż do momentu kiedy bedzie nieistotny. Może się też zdarzyć tak, że właściciel SEO-SUPER DOMENY nie uzyska żadnego sensownego linka z adresem i całośc pomysłu zupełnie do niczego się nie przyda.