Dawid
Brajl
Student, Wyższa
Szkoła Bankowa w
Poznaniu
Temat: Mała agencja i pewne trudności prośba o wypowiedź...
Witam serdecznie,Jestem na etapie tworzenia małej agencji interaktywnej. Moim mocnym punktem jest zatrudniony świetny programista PHP z wieloletnim doświadczeniem, dobrym portfolio i referencjami.
Buduje biznes od podstaw, zanim uruchomię WWW agencji muszę zadbać o swoje kontakty referencyjne i portfolio. Dlatego też tym co mi pozostaje na obecną chwilę jest między innymi Oferia.pl. Na GL mniejszej firmie podobnej do mojej, nie mającej jeszcze świetnego folio i referencji ciężko znaleźć konkretniejszego klienta.
Czym zainteresować klienta? Co powinna zawierać ciekawa oferta? Na co klienci zwracają uwagę poza portfolio i referencjami? Z waszego doświadczenia.
Większość wykonawców na Oferii w odpowiedziach wkleja szablony nie zawierające praktycznie żadnych ważniejszych szczegółów oferty indywidualnej pod tego klienta.
Często otrzymuje odpowiedzi od potencjalnych klientów "Wstępnie jesteśmy zainteresowani", prowadzę korespondencje i nagle cisza... Są to firmy, nie klienci widmo.
Zauważyłem też, że sporo zleceniodawców posiada budżet na poziomie pozwalającym na wykonanie projektu zgodnie z oczekiwaniami.
Inna sprawa, jeżeli 10 oferentów oferuje za wykonanie prostego sklepu na załóżmy PrestaShop od 800 do 1300 złotych i 3 oferentów 2500 - 3000 zł. Część zleceniodawców nie wiedzących ile czasu trzeba poświęcić na wykonanie solidnego projektu zacznie się zastanawiać, że chcą na nim mocno zarobić - mowa o tej trójce oferentów którzy zaoferowali wyższe ceny od pozostałej dziesiątki. Czym ich przekonać, jak Wy to robicie?