Piotr Porczyński

Piotr Porczyński Wydaj własnego
e-booka,
e-publika.pl

Temat: Button do Excela – zapisz pdf i wyślij mailem

Dzień dobry, potrzebuję pomocy.

Mam plik Excela z trzema arkuszami. Chciałbym dodać guzik, żeby po jego naciśnięciu zrobić pdf i wysłać mailem.
(ewentualnie żeby zapisał się w tym samym folderze co plik excela.

Guzik będę chciał skopiować do kilku plików (to jest seria 11 podobnych dokumentów)

Pracuję na Maku, ale użytkownicy będą używać pliku na PC. to jest praca dla firmy, więc zależy mi na sprawdzonym sposobie, który zadziała niezależnie od wersji programu.

Czy to się da zrobić?

Proszę o kontakt tutaj albo bezpośrednio:
piotr@porczynski.pl
tel. 501 656 745

Serdecznie dziękuję z góry i pozdrawiam,
Piotr Porczyński
Oskar Shon

Oskar Shon Dodatki do Office
www.VBATools.pl

Temat: Button do Excela – zapisz pdf i wyślij mailem

No to szkoda ze wybrałeś jabłko, choć mam znajomych, którzy zainstalowali wirtualny system tylko dlatego aby korzystać z Office w wersji Windowsowej. Niestety macowa wersja nie jest tak dostawana do automatyzacji jak x86 (32bit) pod WIN.

Co do rozwiązania, to takie mogę zaproponować:
http://vbatools.pl/email-skompresowany-zalacznik/

W wersji PRO działa na Skoroszycie przerabiając obszaru arkuszy do jednego PDFu.
W tym rozwiązaniu jednak nie ma wybranych arkuszy - konkretny obszar/aktywny arkusz/cały skoroszyt lub kilka.

Jeśli chciałbyś konkretne arkusze to takie rozwiązanie:
http://vbatools.pl/drukowanie-zbiorczego-pdf/
Jednakże nie ma on tworzenia maila i będziesz musiał sobie gotowy plik dołączać jako załącznik do maila.

Tyle.



Wyślij zaproszenie do