konto usunięte
Temat: Klient && Serwer
Witam,Piszę soft do zdalnego zarządzania komputerem. Soft oparty na socketach, i jest tak kod serwera odpowiedzialny za wyświetlenie menu oraz przyjęcie połączenia od klienta mam:
public static void Main (string[] args)
{
Socket soc = new Socket(AddressFamily.InterNetwork,SocketType.Stream,ProtocolType.Tcp);
IPAddress ip = IPAddress.Parse("0.0.0.0");
IPEndPoint ep = new IPEndPoint(ip, 2000);
soc.Bind(ep);
soc.Listen(10);
Socket nsoc = soc.Accept();
NetworkStream nstrem = new NetworkStream(nsoc);
StreamWriter streamw = new StreamWriter(nstrem);
streamw.WriteLine("Co chcesz zrobić?");
streamw.WriteLine("1. Restart");
streamw.WriteLine("2. Wyłącz");
streamw.WriteLine("3. Wyloguj");
streamw.Close();
nstrem.Close();
}
Kod klienta który się podłącza i odbiera dane od serwera, również mam:
I mój problem polega na tym, jak przy pomocy klienta, wysłać do serwera co ma zrobić, a serwer odbierze to i wykona? Kombinuje, ale nie wiem jak się za to wziąć :(
public static void Main (string[] args)
{
try{
int port = 2000;
String host = "192.168.1.100";
Socket soc = new Socket(AddressFamily.InterNetwork, SocketType.Stream, ProtocolType.Tcp);
//Połączenie ze zdalnym hostem
soc.Connect(host, port);
if (soc.Connected)
{
Console.WriteLine("Połączono z: " + host);
NetworkStream stream = new NetworkStream(soc);
StreamReader sr = new StreamReader(stream);
Console.WriteLine(sr.ReadToEnd());
stream.Close();
sr.Close();
}else{
Console.WriteLine("Nie połączono ze zdalnym hostem");
}
}catch (SocketException se){
Console.WriteLine("Błąd : " + se.Message);
}
}