Bartosz M.

Bartosz M. Właściciel,
Gzoom.pl

Temat: Koszt postawienia sklepu wraz z grafiką na Prestashop

Arkadiusz K.:

odnosnie klientow problem nie jest zdecydowany klient ale ten ktory sie waha, dlatego finalizacje zamowienia nalezy optymalizowac a nie komplikowac - naprawde polecam ustawienie sobie goals i funnels, to doskonale zobrazowanie gdzie uciekaja klienci zamiast placic..

Ścieżka pokazuje Ci jak się poruszał klient, a nie co myślał i co było powodem rezygnacji z zakupu. Narzędzia te są przydatne, ale nie należy nad interpretować tego co obrazują.

- gdzie uciekają klienci ?
- tam gdzie taniej / lub tam gdzie im się wydaje, że taniej :)

Temat: Koszt postawienia sklepu wraz z grafiką na Prestashop

Bartosz Mózg:
Ścieżka pokazuje Ci jak się poruszał klient, a nie co myślał i co było powodem rezygnacji z zakupu. Narzędzia te są przydatne, ale nie należy nad interpretować tego co obrazują.

a moim zdaniem nalezy na nich polegac w duzej mierze jesli nie dominujacej
dzieki prawidlowo ustawionym funnelom - dziwnie to brzmi po polsku ;) - mozna latwo zidentyfikowac bledy w skryptach, bledy w formularzach, zarowno te techniczne jak od strony usability, nie wpsominajac juz o zle zaprojektowanych procesach finalizacji, powiem wiecej nie znam innego lepszego narzedzia lub drogi aby to osiagnac

przykladowo drop-off rate na poziomie 80% po tym jak klient dodal juz cos do koszyka to pierwszy sygnal do analizy kolejnej strony zamowienia, poodobnie duzy drop-off na stronie gdzie wypelnia sie formularz z danymi - wydaje mi sie ze na bluerank byl nawet artykul na temat sledzenie za pomoca eventTracker drop-off na poszczegolnych polach formularza w celu identyfikacji problematycznych pol

oczywiscie GA funnels przychodzi czas na wnioski i testy za pomoca Optimizer'a

polecam poczytac o historii zoltego przycisku BUY NOW na amazon i testach z tym zwiazanych

pozdr
Bartosz M.

Bartosz M. Właściciel,
Gzoom.pl

Temat: Koszt postawienia sklepu wraz z grafiką na Prestashop

Arkadiusz K.:

a moim zdaniem nalezy na nich polegac w duzej mierze jesli nie dominujacej
dzieki prawidlowo ustawionym funnelom - dziwnie to brzmi po polsku ;) - mozna latwo zidentyfikowac bledy w skryptach, bledy w formularzach, zarowno te techniczne jak od strony usability, nie wpsominajac juz o zle zaprojektowanych procesach finalizacji, powiem wiecej nie znam innego lepszego narzedzia lub drogi aby to osiagnac

Nie neguję wartości tych narzędzi.
przykladowo drop-off rate na poziomie 80% po tym jak klient dodal juz cos do koszyka to pierwszy sygnal do analizy kolejnej strony zamowienia, poodobnie duzy drop-off na stronie gdzie wypelnia sie formularz z danymi - wydaje mi sie ze na bluerank byl nawet artykul na temat sledzenie za pomoca eventTracker drop-off na poszczegolnych polach formularza w celu identyfikacji problematycznych pol

oczywiscie GA funnels przychodzi czas na wnioski i testy za pomoca Optimizer'a

polecam poczytac o historii zoltego przycisku BUY NOW na amazon i testach z tym zwiazanych

pozdr

Ja proponuję wyjść o poziom wyżej w rozmyślaniu i wyobrazić sobie hipotetyczną sytuację, w której cały proces zamawiania został zoptymalizowany i jest załóżmy bliski ideałowi ( potraktujmy to abstrakcyjnie ), nie ma już co w nim poprawiać, a nadal mamy do czynienia z porzuceniami koszyka. Na co w takiej sytuacji zdają się te narzędzia i jak to należy interpretować ?

Analiza drop-off jak dla mnie ma tylko sens gdy w grę wchodzi wykrycie poważnych błędów / utrudnień, które uniemożliwiają użytkownikowi poprawne przejście przez proces zakupu.

Natomiast nie można zapominać o wielu czynnikach w relacji sklep - klient, które na ten zakup wpływają.

Temat: Koszt postawienia sklepu wraz z grafiką na Prestashop

Bartosz Mózg:
(...)nie ma już co w nim poprawiać, a nadal mamy do czynienia z porzuceniami koszyka.
Na co w takiej sytuacji zdają się te narzędzia i jak to należy
interpretować ?

narzedzia sa po to zeby wiedziec ilu takich klientow ucieka, bez nich nie wiedzialbys nawet ze uciekaja, analizujac odwrocone sciezki wejscia i eventTracking mozna zmniejszac ta grupe uciekinierow do minimum i to jest celem tych narzedzie, minimalizacja na tyle ile to mozliwe
Analiza drop-off jak dla mnie ma tylko sens gdy w grę wchodzi wykrycie poważnych błędów / utrudnień, które uniemożliwiają użytkownikowi poprawne przejście przez proces zakupu.

analiza drop-off ma sens zawsze i powinna byc cyklicznie powtarzana poniewaz ma ona na celu zwiekszenie konwersji w kazdym obszarze, niekoniecznie tylko pod katem technicznym - wlasnie ta analiza drop-off powie ci dokladnie ile uzytkownikow ucieka z kazdego powodu ale ile z nieznanych powodow - z uzytkownikami ktorzy uciekaja mimo zmian i optymalizacji nic wiecej nie zrobisz ale ciagly monitoring drop-off pomoze zminimalizowac cala reszte ktora ucieka z innych powodow, takich ktore da sie zdiagnozowac i na tym najbardziej nam zalezy, reszta jest poza zasiegiem

czasem przestawienie czegos w prawo, w lewo, zmiana kolorow itp daja podniesienie konwersji o kilka procent, czyms to trzeba mierzyc - na oko niestety nie wiadomo co jest powodem

akurat dzisiaj nowy post na bluerank w podobnej tematyce
http://www.ittechnology.us/co-warto-wiedziec-o-analizi...

optymalizacja ROI nie jest procesem jednorazowymArkadiusz K. edytował(a) ten post dnia 22.11.10 o godzinie 21:01
Bartosz M.

Bartosz M. Właściciel,
Gzoom.pl

Temat: Koszt postawienia sklepu wraz z grafiką na Prestashop

Oczywiście masz rację. Ale mnie chodzi tylko o to, że w pewnym momencie dochodzimy to takiej sytuacji, w której przesuwanie przycisków w lewo i w prawo, zmiana układu strony, kolorystyki już nie ma znaczącego wpływu na zwiększenie ROI i trzeba szukać tych % w innych miejscach.

konto usunięte

Temat: Koszt postawienia sklepu wraz z grafiką na Prestashop

instalacja prestashop na serwerze - 0 pln
instalacja dowolnej skórki przystosowanej do presty - 0 pln

zmiana stylów dla skórki czyli prace nad wyglądem - 40pln /h - pracujemy poprzez skype , mowisz co mam zmienic a ja robie :)

moge wystawic FV

http://zyzak.plTomasz Z. edytował(a) ten post dnia 24.11.10 o godzinie 21:32
Adam Kupiński

Adam Kupiński
www.butikdladzieci.p
l

Temat: Koszt postawienia sklepu wraz z grafiką na Prestashop

Tomasz Z.:
instalacja prestashop na serwerze - 0 pln
instalacja dowolnej skórki przystosowanej do presty - 0 pln
dokładnie własnie tak to mniej więcej wygląda.

Naprawdę na preście można całkiem ładny i schludny sklep można postawić albo
za darmo albo za niewielkie pieniądze.
w moim wypadku to serwer za 30 zł plus skórka za 50 euro i troche własnego
wkładu w nauke css..

Ale z drugiej strony są ludzie, którzy nie znają się/nie chcą wiedzieć jak to
się robi i zlecają komuś kto dostarczy mu gotowy produkt.

I to jest własnie wolny rynek :)
Rafal Pijewski

Rafal Pijewski Właściciel firmy,
AgentwUK

Temat: Koszt postawienia sklepu wraz z grafiką na Prestashop

Poszukuje pomocy z PrestaShop

Instalacja szablonu itd. generalnie wszystko

Poproszę o cenę i termin kiedy możemy zacząć.

rpijewski@gmail.com

Bez kosmicznych kwot proszę
Anna Bizera

Anna Bizera ekspert ds.
administracji

Temat: Koszt postawienia sklepu wraz z grafiką na Prestashop

a kogoś kto się zna na prestashop 1.4 znacie?

Jest kilka tematów do wykonania

A
Kamil Kuźniar

Kamil Kuźniar Sales Specialist,
WyrwiGrosz

Temat: Koszt postawienia sklepu wraz z grafiką na Prestashop

Warto sprawdzić tą ofertę  OFERTA Możliwe, że Cię zainteresuje, bo ceny są naprawdę dobre.

Temat: Koszt postawienia sklepu wraz z grafiką na Prestashop

Witam, tworzymy nowoczesne sklepy internetowe Prestashop z indywidualnymi rozwiązaniami. Koszt wykonania sklepu internetowego Prestashop kształtuje się od 3000 do 15000 netto, a czasami nawet i więcej. Nie bazujemy na płatnych czy też darmowych szablonach, dlatego jesteśmy w stanie przygotować sklep nawet dla najbardziej wymagającego klienta.

Agencja Interaktywna Manley

Następna dyskusja:

Mam problem z postawieniem ...




Wyślij zaproszenie do