Anna P.

Anna P. Specjalista działu
księgi głównej /
Senior RtR
Accountant

Temat: Własne zasady ustalania wynagrodzenia urlopowego

Czy spotkał się ktoś z sytuacją, że:

firma ma określone inne zasady wyliczania urlopowego. Na korzyść pracownika oczywiście. Na przykład wlicza się do podstawy pracownikom premie uznaniowe.

Pytanie:
czy licząc ekwiwalent urlopowy zobowiązuje mnie to do wliczania również tych składników w jego podstawie?

Pzdr.Anna Hryckowian edytował(a) ten post dnia 04.10.11 o godzinie 11:32

Temat: Własne zasady ustalania wynagrodzenia urlopowego

W takiej sytuacji co trzeba wliczyć wynika pewnie z zapisów regulaminu lub innych dokumentów typu Układ zbiorowy i powinno być opisane. Nikt tu nie będzie wiedział co akurat jakaś firma oferuje swoim pracownikom.

konto usunięte

Temat: Własne zasady ustalania wynagrodzenia urlopowego

Znam niejedną firmę, która na podstawie regulaminu wynagradzania włącza do wyliczenia średniej urlopowej premie uznaniowe (bo tak naprawdę w ten sposób są ukrywane nadgodziny). Również w podstawie do ekwiwalentu za urlop stosowana jest ta zasada po to, by pracownik nie był poszkodowany z powodu niewykorzystania urlopu w naturze. Taka jest wola zarządu - dlatego musisz upewnić się, co o tym sądzi twoje "szefostwo", jeśli w regulaminie brak jest zapisów na temat wyliczenia ekwiwalentu.

Następna dyskusja:

Nowe zasady ustalania podst...




Wyślij zaproszenie do