Ula
K.
Początkiem mądrości
jest być wolnym od
głupoty
Temat: reklamacja sprzętu komputerowego
Mam pytanie:zakupiłam ostatnio netbooka sony i... po krótkim użytkowaniu zauważyłam, że nie działa klawisz spacji.
Udałam się do sklepu, w którym dokonałam zakupu chcąc wymienić na nowy i... sprzedawca poinformował mnie, że mogę tylko z złożyc pisemną reklamację i ich prawnik się tym zajmie.
Tak zrobiłam i po kilku dniach zadzwoniła do mnie pani prawnik sugerując, że mam sobie załatwić to przez serwis sony, który usunie usterkę. Powiedziałam, że mnie nie interesuje naprawa tylko wymiana na nowy- na to pani prawnik powiedziała w skrócie, że możemy się przerzucać pismami ale ja nie mam szans.
Pismo z reklamacja złożyłam po 3 dniach od zakupu sprzętu z zaznaczeniem, że chce wymiany na nowy wolny od wad.
Czy rzeczywiście pani prawnik z sony center ma rację?
Mija 2gi tydzień ja nie otrzymałam żadnej odpowiedzi poza telefonem. Netbooka nie uzywam a pieniędze utopione....
będę wdzięczna za pomoc