konto usunięte

Temat: Publikacje książkowe Help Desk

Witajcie,

Poszukuje książek, najlepiej Ebooków traktujących o temacie Help Desku, Service Desku w firmach. Chodzi o troche teorii, opisy, przykłady, programy itp.
Jakub D.

Jakub D. Administrator

Temat: Publikacje książkowe Help Desk

Ja polecam: "The Practice of System and Network Administration" (http://www.amazon.com/Practice-System-Network-Administ... - książka nie tylko o helpdesku ale (jak tytuł wskazuje ;) ) ogólnie o pracy administratora, ale zawiera kilka rozdziałów poświęconych tym zagadnieniom - fajnie napisana, sporo przykładów, dobrym elementem są 'pytania do przemyślenia'.

'Trochę' kosztuje - ale IMHO jest warta ceny.

Nieco mniej na temat, za to mniejsza i po polsku jest: "Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów" (http://helion.pl/ksiazki/zaczas.htm) tego samego autora - wprawdzie skupia się na planowaniu zadań, ale można znaleźć tam parę uwag całkiem przydatnych w pracy helpdesku. Przykłady też są.

Pozdrawiam!
Kuba
Arkadiusz Reiter

Arkadiusz Reiter RA Secure Arkadiusz
Reiter - Ochrona
danych osobowych,
IO...

Temat: Publikacje książkowe Help Desk

Moim zdaniem publikacji książkowych to raczej nie ma na temat pracy na stanowisku Help Desk-u, lecz pewnie publikacji dotyczących tego zagadnienia powinno się kilka znaleźć.
Sam pracuję po części na stanowisku Help Desk-u w mojej firmie i nie mogłem znaleźć żadnej publikacji z tym związanej. Raczej rozglądał bym się za książkami dotyczącymi kontaktów interpersonalnych lub socjotechnicznych metod komunikacji. Myślę że bardziej by się przydały w pracy na tym stanowisku ponieważ wiedzę fachową na temat prowadzonej pomocy oczywiście znamy. Problem tkwi w komunikacji międzyludzkiej przecież:)
Pozdrawiam.



Wyślij zaproszenie do