Paweł
W.
IT Application
Support Specialist
Temat: Linie wsparcia support helpdesk
Witam wszystkich serdecznie.Czy mógłby mi ktoś pomóc w poprawnym opisaniu mojego stanowiska pracy?
Obecnie do moich obowiązków należy utrzymanie funkcjonowania systemów odpowiedzialnych za procesy wyszukiwania lotów. Jestem podłączony przez VPN do sieci i mam zdalny dostęp do wszystkich maszyn znajdujących się w data center. Większość czasu monitoruję działanie systemów za pomocą narzędzia Nagios. W razie problemów odpowiednio reaguję usuwając błędy bezpośrednio na hostach. Przy poważniejszych awariach szukam przyczyn w bazie SQL. Czasami odbieram telefony od helpdesku naszych kluczowych klientów. Jeżeli problem nie może być rozwiązany zdalnie dzwonię po pomoc do techników będących w data center lub do developerów odpowiedzialnych za dany projekt.
Tak to mniej więcej wygląda (w skrócie) - teraz kluczowe pytanie czy jestem pracownikiem 2 linii wsparcia czy może będzie to jednak coś innego? Muszę to ładnie opisać w CV ponieważ mój pracodawca kończy współpracę w tej branży.
Pozdrawiam.