Monika Z.

Monika Z. Coach, Headhunter,
Project Manager

Temat: Help Desk Warszawa, super pilnie!

Oczekiwania:
Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych użytkowników w obszarze IT
Administrowanie i budowa sieci LAN i WAN (konfiguracja urządzeń sieciowych)
Administracja domeną MS Windows Server / Active Directory
Realizacja backupów / restore środowisk serwerowych
Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania
Obsługa systemów WiN XP 7,8,10 oraz MS Office w zakresie instalacji i konfiguracji
Obsługa drukarek sieciowych
Obsługa i konfiguracja urządzeń mobilnych

Informacje o firmie i ofercie na priva.
Zapraszam do kontaktu osoby kreatywne i zaangażowane, zainteresowane pracą w ciekawym środowisku biznesowym.
Piotr Tomczak -Janowski

Piotr Tomczak
-Janowski
Właściciel, MTTI
MasterTec

Temat: Help Desk Warszawa, super pilnie!

Miało być na priva :)Ten post został edytowany przez Autora dnia 12.11.15 o godzinie 17:53

Następna dyskusja:

Grafik komputerowy, Skanerz...




Wyślij zaproszenie do