Temat: Unikalność contentu na steronach.

Witam

Trapi mnie jedno pytanie a propo unikalności tekstów/opisów w sklepach internetowych zaciąganych z katalogu producenta. Do jakiego stopnia można skopiować teksty z stron producenta aby nie dostać DC i jaki to ma wpływ na wartość strony.

z góry dzieki
Krzysztof Z.

Krzysztof Z. SEO / SEM
websukces.net - w
tym miejscu piszemy
coś mądre...

Temat: Unikalność contentu na steronach.

problem nie tyczy strony producenta bo taka jest tylko jedna w wiekszosci przypadków, problem bardziej tyczy się konkurencji która pobiera te same opisy produktu a tutaj mamy troche komplikacji spowodowanych różną budową witryn .
Na jednych duplikacja może osiagnąc i 50/70% a na innych zaledwie max 20% także wszystko zalezy od konstrukcji serwisu , co nie znaczy, aby rezygnować z atrakcyjnego opisu produktu nie tyle w celu unikniecia duplikacji co uzyskania wiekszej konwersji.

Temat: Unikalność contentu na steronach.

A jak duża role odgrywają unikalne opisy na sklepach on-line?
Bartosz Szczęśniak

Bartosz Szczęśniak e-commerce /
e-marketing

Temat: Unikalność contentu na steronach.

Darek J.:
A jak duża role odgrywają unikalne opisy na sklepach on-line?
jeśli jesteś kolejnym sklepem, z kolejną strukturą kategorii (taka sama lub podobna), z kolejnymi kopiami opisów to:
- long tail, który w domyśle ma być "darmowym" źródłem ruchu nigdy nie spełni swojego zadania
- strona nie bedzie "silna" tak bardzo jak odpowiadajaca jej strona z unikalną treścią

nie musisz rezygnować z opisów producenta, możesz je poszerzyć, dodać własna "opinię sprzedawcy" albo zainwestować kilka złociszy w ich przerobienie

moim zdaniem w przypadku sklepów internetowych najważniejsze są dobre opisy, nie tylko ze względu na SEO (dla SEO też)

Temat: Unikalność contentu na steronach.

Darek J.:
A jak duża role odgrywają unikalne opisy na sklepach on-line?

Ludź lubi sobie poczytać coś o produkcie, pooglądać ładne zdjęcia (dobrze wykonane, duże), czasem przykłady zamontowania elementów

budzi to u ludzia większe zaufanie do produktu w tym konkretnym sklepie niż ten sam suchy opis z parametrami (których czasem nie rozumie) i niewyraźną grafiką, który mu wyskoczy w 5 podobnych sklepach

oczywiście przy założeniu że ceny kształtują się podobnie

Temat: Unikalność contentu na steronach.

Paweł Bęczkowski:
Darek J.:
A jak duża role odgrywają unikalne opisy na sklepach on-line?

Ludź lubi sobie poczytać coś o produkcie, pooglądać ładne zdjęcia (dobrze wykonane, duże), czasem przykłady zamontowania elementów

budzi to u ludzia większe zaufanie do produktu w tym konkretnym sklepie niż ten sam suchy opis z parametrami (których czasem nie rozumie) i niewyraźną grafiką, który mu wyskoczy w 5 podobnych sklepach

oczywiście przy założeniu że ceny kształtują się podobnie


Co do cen to wygląda to tak:

Szukam odkurzacza "Karcher Se 3001 "
Wpisuje w Google "se 3001"
Patrze w serpy i oczywiście widzę porównywarki.... kto jest w porównywarce na samej górze to jest mój ulubiony sklep.
Przeklinając się i kupuje..(chyba ze nie obsługują mojej karty :))

Tak to ostatnio wygląda wiec cen tez ma duża wpływ.



Wyślij zaproszenie do