konto usunięte

Temat: Informacje o szkoleniach,reklamy, ogłoszenia

Witam,

Tutaj zamieszczamy wszelkiego rodzaju ogłoszenia.

pozdrawiam,
DK
Marcin Borowski

Marcin Borowski Sharepoint & serwisy
mobilne

Temat: Informacje o szkoleniach,reklamy, ogłoszenia

WPROWADZENIE

Finansowe dokumenty elektroniczne, rozumiane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 roku w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, dziś wchodzą do firm świadczących usługi masowe. Często całość zagadnień związanych z obsługą takich dokumentów jest określana mianem e-faktura. Firmy z sektora telekomunikacyjnego, energetycznego, finansowego zgodnie deklarują zainteresowanie rozwiązaniami dającymi oszczędności w procesie tworzenia, wysyłki, płatności i archiwizacji dokumentów finansowych. Korzystanie z tradycyjnych usług pocztowych kosztuje te firmy bardzo dużo, czas dostarczenia dokumentów do klienta wpływa na opóźnienie uregulowania należności. Wdrożenie elektronicznych dokumentów pozwala na jednoczesną realizację kilku celów biznesowych: umożliwia szybki kontakt z klientem, redukuje koszty przesyłki i archiwizacji, umożliwia szybkie wprowadzenie płatności elektronicznych i często jest powodem dalszego wdrożenia EBPP i elektronizacji obiegu innych dokumentów.
Regulacje prawne na temat e-faktury pozwalają stosować do wymiany faktur elektronicznych technologię EDI oraz faktury podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym. Kompleksowe podejście do e-faktury pozwala na szybkie uzyskanie oszczędności w wyniku prawidłowego wdrożenia narzędzi i procesów w firmie. Wdrożenie z wykorzystaniem doświadczenia, którego już nie brakuje na rynku, opłaca się również firmom z sektora MSP.

CELE

● Propozycja oszczędności dla firm poprzez elektronizację obiegu dokumentów.
● Wprowadzenie e-dokumentu do użytku i wyszczególnienie jego podstawowych cech w porównaniu z dokumentem papierowym.
● Dyskusja merytoryczna na temat zalet i wad elektronizacji poprzez wdrożenie EDI.
● Bezpieczne dostarczenie e-dokumentu do klienta, przedstawienie możliwości rozwiązań.
● Omawianie e-faktury jako naturalnego następcy faktur wysyłanych drogą tradycyjną.
● Format dokumentów elektronicznych na przykładzie e-faktury, polskie standardy czy międzynarodowa praktyka?
● Porównanie modelu ASP i wdrożenia dedykowanych rozwiązań.
● Wykorzystanie podpisu elektronicznego i usług powiązanych(znacznik czasu, OCSP, elektroniczna skrzynka podawcza) Centrów Certyfikacji w procesie tworzenia e-dokumentu.
● Przedstawienie rozwiązań i sposobów archiwizacji dokumentów elektronicznych.
● e-faktury a polskie realia prawne (z uwzględnieniem przykładów zagranicznych).
● Koszty wdrożenia e-faktury – przełożenie na oszczędności.

.
ADRESACI

● Kadra podejmująca strategiczne decyzje – prezesi zarządów, dyrektorzy finansowi,
● Kadra menedżerska odpowiedzialna za podejmowanie strategicznych decyzji w obszarze IT w dużych i średnich firmach,
● Dyrektorzy IT,
● Projektanci aplikacji analitycznych,
● Dyrektorzy i kierownicy logistyki,
● Główni księgowi,
● Prawnicy zajmujący się specjalizacja w prawie telekomunikacyjnym,
● Kierownicy projektów, związanych z wdrożeniem innowacyjnych produktów informatycznych.


TERMIN I MIEJSCE

13 marca 2008 r., Centrum Konferencyjne DaimlerChrysler ul. Daimlera 1 (Budynek Mercedesa przy al. Jerozolimskich), Warszawa

Proszę o informację na emaila wyśle formularz zgłoszeniowy z rabatem 20%. marcin.borowski@itbcg.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.07.2014 o godzinie 20:43 z tematu "zaproszenia z rabatem 20% na konf. e-dokument, podpis elektroniczny, e-faktura"
Marek Ż.

Marek Ż. Regional Manager

Temat: Informacje o szkoleniach,reklamy, ogłoszenia

Witam Serdecznie.

Jesteśmy w trakcie budowy sieci dystrybucji w zakresie:

- Podpisu Elektronicznego ( 15 min. na terenie siedziby klienta )
(nasi Partnerzy otrzymują uprawnienia do weryfikacji tożsamości oraz w pełni mobilnego generowania e-podpisów)


Obrazek

"Zgodnie z art. 5.2 ustawy z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym (Dz.U.01.130.1450 z późn. zm.): "dane w postaci elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu są równoważne pod względem skutków prawnych dokumentom opatrzonym podpisami własnoręcznymi, chyba że przepisy odrębne stanowią inaczej"

- Oprogramowania do archiwizacji dokumentów z obsługa podpisu elektronicznego
(Może jesteś autorem oprogramowania które chciałbyś wdrożyć w rynek)


Obrazek


- „Ogólnopolska Obsługa Informatyczna”
(Założeniem sieci ITWeb.com jest zagwarantowanie korporacjom czasu reakcji na przełamie 2/3 godzin na terenie całego kraju)

Firmy zainteresowane współpracą proszę o kontakt telefoniczny

Żmijewski Marek
Project Manager
mobile: +48 514 58 59 60
e-mail: m.zmijewski@itweb.com.pl
http://itweb.com.pl
Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.07.2014 o godzinie 20:43 z tematu "Podpis elektroniczny (w 15 min. na terenie siedziby klienta)"
Michał Kudelski

Michał Kudelski Asystent, NASK

Temat: Informacje o szkoleniach,reklamy, ogłoszenia

Witam,

Jako jeden z wykładowców, mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w studiach podyplomowych “Bezpieczeństwo systemów informacyjnych wraz z technikami biometrycznymi”. Studia obejmują szeroki wachlarz zagadnień dot. bezpieczeństwa systemów IT, przy uwzględnieniu biometrii oraz aspektów prawnych i etycznych związanych z bezpieczeństwem.

Studia prowadzone są przez renomowaną uczelnię techniczną – Politechnikę Warszawską. Zajęcia odbywać się będą w Instytucie Automatyki i Informatyki Stosowanej na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych. Wśród wykładowców są nauczyciele akademiccy Politechniki Warszawskiej, Uniwersytetu Warszawskiego, a także praktycy zajmujący się zawodowo bezpieczeństwem IT. Wykłady wzbogacone będą praktycznymi zajęciami w nowoczesnym laboratorium biometrii.

Rekrutacja trwa do 30 września 2011r, studia startują w październiku 2011r. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.BezpieczenstwoBiometria.org.pl oraz w folderze informacyjnym dostępnym pod linkiem http://www.bezpieczenstwobiometria.org.pl/docs/folder.pdf.

Pozdrawiam,
Michał Kudelski Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.07.2014 o godzinie 20:43 z tematu "Studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa IT i biometrii na Politechnice Warszawskiej"

Temat: Informacje o szkoleniach,reklamy, ogłoszenia

Efektywnie funkcjonujące przedsiębiorstwo, czy instytucja państwowa, to konsekwencja wyboru odpowiednich rozwiązań. Systemy zarządzania obiegiem dokumentów z pewnością można uznać za niezbędne narzędzia, prowadzące do synonimu sprawnie funkcjonującej organizacji.

Chciałabym zaprosić Państwa do udziału w bezpłatnej konferencji poświęconej elektronicznemu obiegowi dokumentów.

Konferencja „Nowoczesna firma i administracja – efektywne zarządzanie dokumentami oraz procesami biznesowymi”

odbędzie się 18 września 2012r. w Warszawie.

Tematyka konferencji, ma na celu zaprezentowanie w jaki sposób systemy elektronicznego obiegu dokumentów, usprawniają i optymalizują pracę przedsiębiorstw prywatnych oraz instytucji państwowych.
Swoje produkty i usługi zaprezentują kluczowi gracze na rynku, a wiedzą i doświadczeniem podzielą się eksperci branżowi.

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji!

Przykładowe zagadnienia poruszane podczas konferencji:

• platformy automatyzujące pracę recepcji oraz administracji,
• e-urzędy – elektronizacja administracji państwowej,
• workflow - automatyzacja procesów biznesowych,
• systemy korporacyjne - intranet, extranet,
• e-faktura,
• elektroniczny podpis,
• systemy automatyzujące pracę działu kadr i księgowości,
• dokumenty w chmurze,
• OCR/ICR/OMR - inteligentna rejestracja dokumentów,
• digitalizacja dokumentów,
• zarządzanie uprawnieniami i dostępem,
• elektroniczna archiwizacja,
• skanowanie i przetwarzanie dokumentów,
• zarządzanie dokumentami papierowymi,
• masowe wydruki.

Do udziału zapraszamy:

• Naczelników, Dyrektorów, Kierowników oraz Koordynatorów podmiotów organizacyjnych
administracji państwowej
• Głównych i Starszych Specjalistów, odpowiedzialnych za dokumentację urzędu
(kadry, księgowość, administracja etc.),
• CIO / Szefów departamentów IT infrastruktury i technologii IT
• Dyrektorów i Managerów ds. infrastruktury oraz nowych technologii
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. operacyjnych
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów Administracyjnych
• Dyrektorów i Kierowników Finansowych
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów HR
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów Administracyjnych
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. zakupów

Strona konferencji: http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Udział w konferencji jest bezpłatny. Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny:

http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.
Każdy uczestnik otrzymuje imienny Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w wydarzeniu, materiały konferencyjne oraz możliwość korzystania z przerw kawowych.

KONTAKT:

tel: 22-468-80-72 kom: 531806841
mail: biuro@pureconferences.pl
website: http://pureconferences.pl


Obrazek
Joanna Turek edytował(a) ten post dnia 21.10.12 o godzinie 12:47 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.07.2014 o godzinie 20:44 z tematu "Konferencja „Nowoczesna firma i administracja – efektywne zarządzanie dokumentami oraz procesami biznesowymi”"

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Krawczyńska

Marta Krawczyńska Project Manager

Temat: Informacje o szkoleniach,reklamy, ogłoszenia

Przedsiębiorstwa, ze względów praktycznych, jak i ekonomicznych co raz częściej składają jak i odbierają faktury w postaci elektronicznej.

Aby dowiedziec się więcej, przyjdź na szkolenie "Faktura a podpis elektroniczny" 27 lipca w Warszawie.

Na spotkaniu poruszone będą tematy:

-Źródła prawa obrotu elektronicznego

-Faktura elektroniczna w prawie wspólnotowym

-Faktura elektroniczna w prawie polskim

-Podpis elektroniczny jako element faktury elektroniczne

-Oświadczenie woli w postaci elektronicznej, forma elektroniczna, moc dowodowa dokumentu elektronicznego w aspekcie kontaktów z urzędem skarbowym

Na szkolenie zapraszamy:

-szefów działów kadr, księgowych, dyrektorów finansowych oraz przedstawicieli małych i średnich firm

-przedstawicieli z szerokiego kręgu firm i instytucji wykorzystujących lub chcących wykorzystywać e-faktury: z branży informatycznej, bankowej i finansowej, przemysłu, telekomunikacji, ubezpieczeń oraz administracji.

Rejestracja: lexinar.com/prt/view/rejestr.html

Szczegółowe informacje: lexinar.com/prt/view/e-faktura.html

Kontakt
Marta Paprowicz
tel. +48 22 427 36 75
fax +48 22 244 24 59
marta.paprowicz
@software.com.plMarta Paprowicz edytował(a) ten post dnia 15.06.09 o godzinie 13:17 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.07.2014 o godzinie 20:45 z tematu "Szkolenie "Faktura, a podpis elektroniczny""
Marta  Okupińska-Oborsk a

Marta
Okupińska-Oborsk
a
konferencje,
szkolenia, fundusze
unijne

Temat: Informacje o szkoleniach,reklamy, ogłoszenia

Instytut Nowych Technologii zaprasza do udziału w II Ogólnopolskiej Konferencji „Przyszłość administracji - E-urząd”
Konferencja odbędzie się 19 października 2010 r. w Łodzi.

Sponsor Strategiczny: COMARCH

Patronat Honorowy: Marszałek Województwa Łódzkiego, Wojewoda Łódzki, Prezydent Miasta Łodzi

Patronat Medialny: TVP Łódź, Radio Łódź, Gazeta Samorządu i Administracji

Internetowy Patronat Medialny: Portal Innowacji, Portal Stepstone

Partnerzy: SIGNA Sp. z o.o., Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania

Udział w konferencji dla uczestników jest bezpłatny.

Osoby oraz urzędy i firmy zainteresowane współpracą lub udziałem proszę o kontakt
Marta Okupińska
okupinska@newtechlodz.com

Program oraz formularz zgłoszeniowy na stronie:
http://www.newtechlodz.com/index.php?ids=112&id=663 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.07.2014 o godzinie 20:45 z tematu "II OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA "PRZYSZŁOŚĆ ADMINISTRACJI E-URZĄD", 19.10.2010"
Katarzyna S.

Katarzyna S. Specjalista

Temat: Informacje o szkoleniach,reklamy, ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji, poświęconej tematyce najnowszych trendów rozwiązań oraz technologii dla sektora bankowego. Kluczowe zagadnienia skoncentrujemy również na aspektach bezpieczeństwa.

Zapraszamy do rejestracji!

Konferencja ,,Banking Tech&Security”
odbędzie się 3 lipca 2013 roku, w Warszawie.


Obrazek


AGENDA KONFERENCJI:

Obrazek


Udział w konferencji jest bezpłatny.

Zapraszamy do rejestracji!
FORMULARZ REJESTRACYJNY– Konferencja ,,Banking Tech&Security”

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.07.2014 o godzinie 20:45 z tematu "Konferencja "Banking Tech&Security""
Marek Ż.

Marek Ż. Regional Manager

Temat: Informacje o szkoleniach,reklamy, ogłoszenia

Witam Serdecznie,

Chętnie nawiążemy z firmami informatycznymi dialog, dotyczący podjęcia współpracy mającej na celu rozszerzenie zasięgu oraz zmniejszenie SLA wobec klientów z terenu całego kraju.

Nasza propozycja dotyczy:

1. Przynależności do grupy docelowo ok. 120 firm informatycznych z terenu całego kraju (aktualnie 48 firm),
( dzięki tak licznej, zrzeszonej grupie będziemy w stanie zagwarantować SLA na poziomie 2h niezależnie od miejsca i czasuy)

2. Dostępu do renomowanych produktów na bardzo preferencyjnych warunkach,
(w trakcie negocjacji z dostawcami, zwracamy stanowczo uwagę na ilość „oddziałów” na terenie kraju co zdecydowanie korzystnie wpływa na chęć udzielania rabatów)

3. Dostęp do najnowszych technologii, do których lada dzień obligowały będą ustawy,
( korzyść wynikająca z bliskiej współpracy z ministerstwem informatyzacji i cyfryzacji)

4. Możliwości sprzedaży kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
(nasi partnerzy dzięki rejestracji ich jako inspektorów w ministerstwie informatyzacji i cyfryzacji są w stanie wydać podpis w czasie jednego spotkania zarówno w siedzibie firmy jak i siedzibie klienta)
(biorąc pod uwagę fakt, iż podpis w 90% przypadków wystawiany jest dla właściciela/prezesa lub księgowej, w czasie spotkania z osobami decyzyjnymi nasi partnerzy uzyskują możliwość zbadania innych potrzeb klienta oraz zaproponowania ich realizacji)

W razie pytań pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam

Marek Żmijewski
właściciel
mobile: +48 514 58 59 60
e-mail: biuro@itweb.com.pl
www. http://itweb.com.pl


Obrazek

ITWeb.com
44-190 Knurów ul. 1 Maja 7a/13
NIP: PL 9691314650, Regon: 242884431, Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.07.2014 o godzinie 20:46 z tematu "Ogólnopolska Obsługa Informatyczna"
Edyta S.

Edyta S. Koordynator biura w
agencji reklamowej,
a wcześniej: Spec...

Temat: Informacje o szkoleniach,reklamy, ogłoszenia

Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszam na szkolenie Infrastruktura klucza publicznego i podpis elektroniczny w praktyce, które odbędzie się 22-24 listopada 2010r. w Warszawie.
Prowadzący: Artur Maj, Marek Janiczek, Paweł Krawczyk, Jakub Lewandowski.

Głównym celem szkolenia jest budowa i uporządkowanie wiedzy uczestników zwiazaniej z PKI i podpisem elektronicznym. Wiedza przekazana w trakcie szkolenia ma umożliwić uczestnikom stosowanie technologii klucza publicznego, PKI oraz podpisu elektronicznego przy pełnym zrozumieniu mechanizmów, zależności i zasad funkcjonujących w tych obszarach.
Szkolenie ma głównie charakter techniczny, natomiast w jego trakcie, prezentowane są również wybrane aspekty organizacyjne i prawne, istotne do pełnego zrozumienia idei bezpieczeństwa PKI oraz funkcjonujących na polskim rynku usług i rozwiązań w tym zakresie. Omawiane aspekty prawne obejmują kwestie związane prawodawstwem obowiązującym w Polsce oraz Unii Europejskiej. W szczególności, omawiane są szczegóły dotyczące zmiany ustawy z września 2001 o podpisie elektronicznym, mającej na celu wprowadzenie rozwiązań ułatwiających zastosowanie podpisu elektronicznego.

Główny zakres szkolenia to:
- Podstawy kryptografii
- Infrastruktura klucza publicznego
- Certyfikaty klucza publicznego
- Listy certyfikatów unieważnionych i OCSP
- Zarządzanie certyfikatami
- Mechanizmy PKI w systemie MS Windows
- Zastosowanie mechanizmów PKI w tworzonych aplikacjach
- Popularne protokoły i usługi wykorzystujące mechanizmy PKI
- Dokumentacja bezpieczeństwa w PKI
- Dobre praktyki bezpieczeństwa
- Kluczowe punkty ryzyka związanego z zastosowaniem PKI
- Aspekty prawne związane z podpisem elektronicznym (Polska i EU)
- Formaty i standardy dotyczące podpisu elektronicznego
- Praktyczne zastosowania podpisu elektronicznego

Szkolenie polecamy:
- Specjalistom odpowiedzialnym za bezpieczeństwo informacji, architektom rozwiązań IT, inżynierom oprogramowania oraz administratorom systemów i sieci, którzy chcą poszerzyć i usystematyzować wiedzę z zakresu PKI, podpisu elektronicznego oraz aktualnych przepisów prawa w tym zakresie.
- Pracownikom organizacji, w których są wdrażane lub są planowane do wdrożenia mechanizmy bezpieczeństwa w oparciu o infrastrukturę klucza publicznego oraz chcących poszerzyć wiedzę w tym zakresie.
- Pracownikom organizacji, odpowiedzialnym za wdrażanie przepisów prawa obligujących do stosowania mechanizmów bezpieczeństwa w oparciu o PKI i podpis elektroniczny.

Cena last minute!!!!

Więcej informacji: http://isecman.org/pki

--
Pozdrawiam serdecznie,
Edyta Szewc
Tel.: 22 427-36-70
Fax.: 22 244 24 59
e-mail: edyta.szewc@software.com.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.07.2014 o godzinie 20:46 z tematu "Szkolenie: Infrastruktura klucza publicznego i podpis elektroniczny w praktyce"
Anna Włodarska

Anna Włodarska organizacja eventów

Temat: Informacje o szkoleniach,reklamy, ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy na konferencję poświęconą elektronicznemu
obiegowi dokumentów.

14 czerwca Warszawa

Sukces przedsiębiorstwa w dużej mierze zależy od dobrego wybory
systemów i technologii, które wspomagają jego działanie.
Na konferencji zaprezentowane zostaną systemy elektronicznego
obiegu dokumentów.
Zaproszeni eksperci podzielą się doświadczeniem i zaprezentują
możliwości oraz zalety wspomnianych systemów.

UWAGA: Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne,
dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat poświadczający
uczestnictwo w konferencji

Tematy wystąpień:

* "Elektroniczny obieg dokumentów a bezpieczeństwo informacji
prawnie chronionych" - Instytut Organizacji i Zarządzania w
Przemyśle „ORGMASZ” - Łukasz Kister - Kierownik Centrum Opinii
i Ekspertyz Sądowych
* "Rozwiązania ReadSoft usprawniają obieg dokumentów" - Ipopema
Business Consulting - Radosław Tartas - manager
* "Faktury elektroniczne i faktury przesyłane elektronicznie
aktualne przepisy, istotne orzeczenia i planowane zmiany przepisów"
- KNDP Kancelaria Podatkowa - Andrzej Nikończyk – doradca
podatkowy, prawnik
* Prezentacja Pana Tomasza Matuły - Dyrektora Pionu Infrastruktury
IT - Telekomunikacja Polska
* prezentacja Brązowego Sponsora Konferencji - Syndatis


Tematyka:

* zarządzanie dokumentacją
* masowe wydruki
* e-faktura
* podpis elektroniczny
* zarządzanie uprawnieniami i dostępem
* systemy archiwizacji
* digitalizacja dokumentów,
* systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
* systemy faksowe, skaner, mail
* workflow - automatyzacja procesów biznesowych
* portale korporacyjne inter/intra/extranet


Serdecznie zapraszamy:

* decydentów i przedstawicieli firm, kadrę wyższego i
średniego szczebla,
* osoby dokonujące wyboru nowych systemów i decydujące o ich
zakupie,
* przedstawicieli przedsiębiorstw sprawujących pieczę nad
dokumentacją firmy (kadry, księgowość, sprzedaż, itp.)


Udział w konferencji jest BEZPŁATNY.

Wystarczy się zarejestrować.
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/25-03-2010-n...

Ilość miejsc ograniczona.


Dla dostawców rozwiązań z zakresu elektronicznego obiegu
dokumentów udział jest płatny - 300 zł netto.

Pytania:
Anna Malinowska
Koordynator Projektu
22 224 06 47
anna.malinowska@multitrain.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.07.2014 o godzinie 20:46 z tematu "Konferencja nt. elektronicznego obiegu dokumentów 14 czerwca Warszawa"
Joanna M.

Joanna M. Specjalista ds.
obsługi klienta

Temat: Informacje o szkoleniach,reklamy, ogłoszenia

Stosy papierów na biurku, w których odnalezienie czegokolwiek graniczy z cudem... to niezbyt przyjazna wizja, prawda? Jeśli chcieliby Państwo dowiedzieć się, jak takiej sytuacji uniknąć i w jaki sposób systemy elektronicznego obiegu dokumentów usprawniają pracę przedsiębiorstwa serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji, która będzie poświęcona optymalizacji procesów obiegu dokumentów oraz innych procesów biznesowych w całym cyklu życia dokumentu.

„Nowoczesne przedsiębiorstwo – dokumenty pod kontrolą”

8 czerwca 2011 r.
Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” w Warszawie


W programie m.in. wykłady:

- „E-dokument – czy na pewno zagrożenie dla bezpieczeństwa informacyjnego organizacji?” - Łukasz Kister – Niezależny Ekspert Bezpieczeństwa Informacji
- „Wdrażanie elektronicznego obiegu dokumentów w firmie, czyli o czym warto wiedzieć przed rozpoczęciem projektu?" - Atinea
- „inChannel – wielokanałowa obsługa odbioru faktur" – Itella Information
- „Podpis elektroniczny w Twoich rękach” - Stowarzyszenie PEMI

Zagadnienia tematyczne poruszane na konferencji:

- zarządzanie dokumentacją
- masowe wydruki
- e-faktura
- podpis elektroniczny
- zarządzanie uprawnieniami i dostępem
- systemy archiwizacji
- digitalizacja dokumentów
- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- workflow - automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet

Prezentacje systemów firm: Atinea, Ceri, Itella Information
Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

- Dyrektorów i Kierowników działów informatycznych, infrastruktury IT i technologii
- Dyrektorów Finansowych
- Dyrektorów i Kierowników HR
- Dyrektorów i Kierowników Administracyjnych
- Dyrektorów i Kierowników odpowiedzialnych za zarządzanie drukiem i korespondencją
- Osoby odpowiedzialne za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami
- Dyrektorów i Kierowników ds. operacyjnych
- Kierowników ds. zakupów

Jeśli tematyka konferencji spotkała się z Państwa zainteresowaniem, zapraszamy do rejestracji!
Dla ww. osób udział jest bezpłatny.

Rejestracja on-line: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/obieg-dokume...
'
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń

Z poważaniem,

Anna Włodarska
Koordynator Projektu
tel. 22 224 06 47
anna.wlodarska@multitrain.pl

http://www.multitrain.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.07.2014 o godzinie 20:48 z tematu ""Morze papierowych dokumentów czy może jednak e - dokument?" "
Anna Włodarska

Anna Włodarska organizacja eventów

Temat: Informacje o szkoleniach,reklamy, ogłoszenia

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu

"Ochrona danych osobowych w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją"

15 października Warszawa


Szkolenie skierowane jest do:

* przedstawicieli urzędów i instytucji publicznych sprawujących pieczę na dokumentacją


Uczestnicy szkolenia dowiedzą się między innymi:
- Jakie są najczęstsze naruszenia prawa ochrony danych osobowych w realiach EZD?
- Jaką formę mogą mieć upoważnienia do przetwarzania danych osobowych w systemie EZD?
- Jak zgodnie z prawem powierzyć przetwarzanie danych osobowych firmie zewnętrznej?

Formuła prowadzenia szkolenia pozwoli na zadawanie pytań na bieżąco, w trakcie omawiania poszczególnych kwestii.

Koszt udziału w szkoleniu: 500 zł + VAT za osobę

Rejestracja » http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/szkolenie---...

Program » http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/szkolenie---...

Szkolenie poprowadzi:

Jakub Rzymowski - wykładowca i autor publikacji na temat ochrony danych osobowych, informatyzacji administracji publicznej i ochrony zdrowia.

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt:

Anna Włodarska
Koordynator Projektu
tel. 0-22 224 06 47
anna.wlodarska@multitrain.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.07.2014 o godzinie 20:48 z tematu ""Ochrona danych osobowych w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją" - szkolenie"
Edyta S.

Edyta S. Koordynator biura w
agencji reklamowej,
a wcześniej: Spec...

Temat: Informacje o szkoleniach,reklamy, ogłoszenia

Witam serdecznie

serdecznie zapraszam na drugą edycję szkolenia "Infrastruktura klucza publicznego i podpis elektroniczny w praktyce", które odbędzie się w dniach 13-15 kwietnia 2011r w Warszawie.

Skierowane jest do specjalistów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo informacji, architektów rozwiązań IT, inżynierów oprogramowania oraz administratorów systemów i sieci, chcących poszerzyć i usystematyzować wiedzę z zakresu PKI, podpisu elektronicznego oraz aktualnych przepisów prawa w tym zakresie.
Jak również pracowników organizacji, w których są wdrażane lub są planowane do wdrożenia mechanizmy bezpieczeństwa w oparciu o infrastrukturę klucza publicznego oraz chcących poszerzyć wiedzę w tym zakresie.
A także osób odpowiedzialnych za wdrażanie przepisów prawa obligujących do stosowania mechanizmów bezpieczeństwa w oparciu o PKI i podpis elektroniczny.

Głównym celem szkolenia jest budowa i uporządkowanie wiedzy, która ma umożliwić uczestnikom stosowanie technologii przy pełnym zrozumieniu mechanizmów, zależności i zasad funkcjonujących w tych obszarach.

Ma ono charakter techniczny, aczkolwiek prezentowane są również aspekty organizacyjne i prawne, istotne do pełnego zrozumienia idei bezpieczeństwa PKI oraz funkcjonujących na polskim rynku usług i rozwiązań w tym zakresie.

Omawiane aspekty prawne obejmują kwestie związane prawodawstwem obowiązującym w Polsce oraz Unii Europejskiej. W szczególności szczegóły zmiany ustawy z września 2001 o podpisie elektronicznym.

Szkolenie dostarcza mnóstwo praktycznych korzyści dostarczanych przez certyfikowanych i doświadczonych praktyków.

W ramach szkolenia uczestnicy otrzymają cenne dodatki a całość zwieńczona zostanie certyfikatem.

Szczegółowe informacje znajdują się pod adresem: http://isecman.org/pki

W razie jakichkolwiek pytań uprzejmie proszę o kontakt.

Pozdrawiam,

Edyta Szewc

--
e-mail: edyta.szewc @software.com.pl
tel.: (22) 427-36-84
SW Konferencje Sp. z o.o. sp. k.
ul. Bokserska 1
02-682 Warszawa Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.07.2014 o godzinie 20:50 z tematu "Szkolenie: Infrastruktura klucza publicznego i podpis elektroniczny w praktyce"
Jacek Kauch

Jacek Kauch kształtuje
przestrzeń
komunikacji
wizualnej

Temat: Informacje o szkoleniach,reklamy, ogłoszenia

Czy Sigillum działa wreszcie na innych systemsch niż Windows? :-) Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.07.2014 o godzinie 20:51 z tematu "Sigillum - podpisy elektroniczne"

Temat: Informacje o szkoleniach,reklamy, ogłoszenia

Witam,
Reprezentuję spółkę badawczą UseLab - na zlecenie Krajowej Izby Rozliczeniowej realizujemy badanie on-line mające na celu optymalizację użyteczności podpiselektroczniczny.pl

Badanie w formie krótkiej ankiety on-linie nie zajmie więcej niż 5 minut.
Link do badania znajduje się tu:

http://usabilitytools.com:80/common/viewer/fillout/33503

Z góry dziękujemy,

Zespół UseLab i KIR S.A. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.07.2014 o godzinie 20:52 z tematu "Badanie serwisu podpiselektroniczny.pl"
Aleksandra Słomińska

Aleksandra Słomińska poszukuje możliwości
zdobywania
doświadczeń w
zakresie za...

Temat: Informacje o szkoleniach,reklamy, ogłoszenia

UWAGA: po zgłoszeniu sie do 11 czerwca - 450 zł za uczestnika, oraz 350 zł za każdego kolejnego uczestnika z tej samej firmy.

Zostały jeszcze tylko 3 miejsca! Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.07.2014 o godzinie 20:52 z tematu "Faktura elektroniczna - fakty i mity - szkolenie warsztatowe"
Sebastian Nowak

Sebastian Nowak konsultant ds.
obsługi klienta,
eventis.pl

Temat: Informacje o szkoleniach,reklamy, ogłoszenia

Witam,

Polecam stronę zawierającą oferty szkoleń z podpisu elektronicznego, w tej chwili zawiera informacje o następujących szkoleniach:

Idea e-Urzędu i e-Administracji w świetle przepisów o Dokumentach Elektronicznych, Elektronicznej Skrzynce Podawczej, Urzędowym Poświadczeniu Odbioru, Podpisie Elektronicznym i Elektronicznym Obiegu Dokumentów
Sosnowiec, 19.12.2008

Podpis elektroniczny – teoria i praktyka
Warszawa, 17.12.2008

Podpis elektroniczny – teoria i praktyka
Warszawa, 26.11.2008

Szkolenie – „Podpis elektroniczny w teorii i praktyce”
Katowice, 19.07.-8.12.2008

Adres www: szkolenia podpis elektronicznySebastian Nowak edytował(a) ten post dnia 23.01.10 o godzinie 16:18 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.07.2014 o godzinie 20:53 z tematu "Szkolenia podpis elektorniczny"
Maria Bombała Moskała

Maria Bombała Moskała Dyrektor promocji,
MultiTrain

Temat: Informacje o szkoleniach,reklamy, ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 6 czerwca 2012r.w Warszawie odbędzie się konferencja, która będzie poświęcona optymalizacji procesów obiegu dokumentów oraz innych procesów biznesowych w całym cyklu życia dokumentu.
"Nowoczesne przedsiębiorstwo - dokumenty pod kontrolą"

Więcej szczegółów na stronie: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesne-p... Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.07.2014 o godzinie 20:53 z tematu "Nie utoń w stosach papierowych dokumentów!"



Wyślij zaproszenie do