Temat: poszukuję CRM'a dla firmy szkoleniowej
hm...
Ogólnie każdy minimalnie "sensowny" program, wspomagający procesy sprzedażowe (to moim zdaniem lepsza nazwa niż nic nie znaczący "program CRM"), to rejestr kontaktów i rejestr treści wymienianych z potencjalnymi i obecnymi klientami. Większość operuje pojęciem: produkt, oferta, zadanie (termin w kalendarzu). Najpierw uporządkuj pojęciowo swoja pracę: rozłóż ja na: zdarzenia, produkty, kontakty. W większości przypadków problem z wyborem i wdrożeniem CRM polega na tym, że firmy maja własny slang i szukają programu CRM, w którym znajda słowa z własnego slangu, proponuję opisać sobie swój proces sprzedaży, zrozumieć go, napisać definicje pojęć używanych w firmie, szukać oprogramowania na bazie definicji a nie słów definiowanych... albo wynająć kogoś doświadczonego do tego ;)
projekty CRM to projekty wysokiego ryzyka (liczba porażek większa niż w przypadku ERP)
:)