Darek Jasiński

Darek Jasiński Cały czas pracuję,
aby zaskoczyć się
nowego dnia...

Temat: Czy ten tekst zabija uwagę?

Oddaję Wam do subiektywne oceny moje nowe dziecko. Powiedzcie czy sam tekst kusi?

Darmowy raport Darka
Radosław Zieliński

Radosław Zieliński Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING

Temat: Czy ten tekst zabija uwagę?

;-)
Darek Jasiński

Darek Jasiński Cały czas pracuję,
aby zaskoczyć się
nowego dnia...

Temat: Czy ten tekst zabija uwagę?

radosław zieliński:
;-)

Czyli, że dobrze czy źle?
Jakub Walicki

Jakub Walicki Drop By Drop Agency

Temat: Czy ten tekst zabija uwagę?

Doczytałem do połowy. Lanie wody wzbogacone nieszczerością.

Według mnie nie kusi. Radzę ważyć słowa, postarać się o lapidarność, nie owijać w bawełnę i nie traktować czytelnika jak kogoś niespełna rozumu.

Pozdrawiam
Dariusz Jasiński:
Oddaję Wam do subiektywne oceny moje nowe dziecko. Powiedzcie czy sam tekst kusi?

Darmowy raport Darka

konto usunięte

Temat: Czy ten tekst zabija uwagę?

No, chyba troszkę za dużo szumu i innych hajpów ;).

Co warto tu dodać: copywriterzy piszący teksty przeznaczone do użytku w marketingu bezpośrednim (jak np. dłuuugie magalogi) zaobserwowali, że zmiana tonu z podniosłego na bardziej spokojny ...wpływa pozytywnie na konwersję.

Myślę, że jest to nowy trend, który warto wziąć pod uwagę. A także to: budowanie wiarygodności poprzez wyładowanie tekstu elementami dowodu powinno być priorytetem dla copywritera (szczególnie direct response).

Jedno z drugim się fajnie łączy.
Darek Jasiński

Darek Jasiński Cały czas pracuję,
aby zaskoczyć się
nowego dnia...

Temat: Czy ten tekst zabija uwagę?

Jakub Walicki:
Doczytałem do połowy. Lanie wody wzbogacone nieszczerością.
Łukasz Kamiennik:
No, chyba troszkę za dużo szumu i innych hajpów ;).

Po części macie racje i szanuję każdą uwagę. Czy jest nieszczerość? Napisałem prawdę w całym Squeeze Page, no może z tą popularnością - lekki żart:)

Chciałem sprawdzić jak ludzie reagują na moją wiedzę i naprawdę nie żałuję.

Oczywiście były głosy krytyki, że oklepany temat, że powielanie, ale to też nie do końca prawda.

Nie sprzedają poradnika w stylu "Jak zarobić milion w 5 miesięcy", tylko oddaję darmowy raport i pewnego rodzaju przemyślenia.

Było wiele głosów na "TAK", nawet kilka podziękowań, a mało tego - nawiązałem kontakt z dwiema osobami, którzy chcieliby rozkręcić swoją firmę i doradziłem im kilka ciekawych rozwiązań.

Trendy w pisaniu się zmieniają, ale nie można powiedzieć jednoznacznie, że ten jest dobry, a tamten zły.

Vitale opowiada "cuda" w swoich tekstach i mi się to podoba. Skoro są klienci, to po co kombinować inaczej.
Tracy pisze rozważnie i konkretnie i także ma tysiące, a może nawet miliony czytelników.

Obaj są jednymi z najpopularniejszych.

Poza tym nie chciałem wyważenia ani stonowania. Chciałem być spontaniczny i wybuchowy. Takie same były SP, które zainspirowały mnie do działania.Dariusz Jasiński edytował(a) ten post dnia 09.08.11 o godzinie 23:07

Temat: Czy ten tekst zabija uwagę?

*Ten post został edytowany przez Autora dnia 12.01.14 o godzinie 12:52

konto usunięte

Temat: Czy ten tekst zabija uwagę?

Marta M Pycior:
Darek Jasiński:
Oddaję Wam do subiektywne oceny moje nowe dziecko. Powiedzcie czy sam tekst kusi?
Na tytulowe pytanie, czy tekst zabija uwage - moge odpowiedziec za siebie - owszem zabija. Nie doczytalam nawet 10 zdan. Strona jest wulgarna. Nie wiem nawet do jakiego czytelnika chcesz dotrzec.

I razi po oczach!!!



Wyślij zaproszenie do