Rafał Rudzki

Rafał Rudzki Konsultant SAP
CRM/SD/ABAP

Temat: System świadczenia usług serwisowych

Witam,
Znacie może jakieś ciekawe systemy zarządzania błędami?
Chodzi o aplikację webową napisaną w PHP, do której klient może się zalogować i zgłosić problem.
Następnie dane zgłoszenie realizowane jestprzez firmę wykonawczą i następuje korespondencyjna propozycja rozwiązania problemu (takie małe forum). Klient i firma wykonawcy może załączać dokumenty dotyczące danego zgłoszenia itp.

Najchętniej darmowy :)Rafał Rudzki edytował(a) ten post dnia 12.04.10 o godzinie 22:15
Łukasz C.

Łukasz C. Senior Technical
Architect

Temat: System świadczenia usług serwisowych

google -> issue tracker lub bug reporting
z darmowych: trac, redmine, mantis itp itd
z komercyjnych uzywam JIRA
Wojciech Sznapka

Wojciech Sznapka CTO @ STS Zakłady
Bukmacherskie

Temat: System świadczenia usług serwisowych

jira, a z darmowych zdecydowanie trac

konto usunięte

Temat: System świadczenia usług serwisowych

Jesli w PHP to inDefero, jesli cos innego to np Redmine : )
Rafał Rudzki

Rafał Rudzki Konsultant SAP
CRM/SD/ABAP

Temat: System świadczenia usług serwisowych

Dzięki za odpowiedzi.
Mi osobiście spodobał się eTraxis. Dla moich potrzeb chyba najbardziej zbliżony. Jest całkiem prosty w użytkowaniu oraz posiada duże możliwości konfiguracyjne.
Tomasz Kargól

Tomasz Kargól IT Engineer, Aldec
ADT

Temat: System świadczenia usług serwisowych

OsTicket
http://www.osticket.com/
Konrad Karpieszuk

Konrad Karpieszuk WordPress Plugin
Compatibility
Assurance for WPML

Temat: System świadczenia usług serwisowych

Tomasz Kargól:
OsTicket
http://www.osticket.com/

mam pytanie o ten osticket. czy da sie go stosowac wygodnie do obslugi wielu klientow?

przyklad: mam wielu klientow, dla ktorych robie strony lub administruje stronami. czy da sie zrobic tak aby jeden klient nie mogl czytac/dodawac ticketow dotyczacych strony innego klienta?

chce aby dostep byl tylko dla zalogowanych osob i po zalogowaniu widza tylko tickety dotyczace jedynie ich strony.

jesli sie nie da w os ticket, czy ktos zna inny system ktory to potrafi i jest napisany dla php/mysql?
Tomasz Kargól

Tomasz Kargól IT Engineer, Aldec
ADT

Temat: System świadczenia usług serwisowych

Konrad Karpieszuk:
Tomasz Kargól:
OsTicket
http://www.osticket.com/

mam pytanie o ten osticket. czy da sie go stosowac wygodnie do obslugi wielu klientow?

przyklad: mam wielu klientow, dla ktorych robie strony lub administruje stronami. czy da sie zrobic tak aby jeden klient nie mogl czytac/dodawac ticketow dotyczacych strony innego klienta?

chce aby dostep byl tylko dla zalogowanych osob i po zalogowaniu widza tylko tickety dotyczace jedynie ich strony.

jesli sie nie da w os ticket, czy ktos zna inny system ktory to potrafi i jest napisany dla php/mysql?


da się - dać danej osobie dostęp tylko do działu My ticket, usuwając mu możliwość podejrzenia opne ticket

Następna dyskusja:

Document Management System




Wyślij zaproszenie do