konto usunięte

Temat: Newsletter

Cześć,

mam pytanie dot. śledzenia otwierania newslettera.
Nie od dziś wiadomo, że można to zrobić za pomocą skryptu
umieszczonego w tagach img. A co zrobić, jeśli odbiorca ma wyłączone wyświetlanie obrazków? Jest jakaś alternatywa dla tej metody?

Pozdrawiam,
Tomek

konto usunięte

Temat: Newsletter

niusleter posiada zajawki artykulow. mozna w linkach przesylac dodatkowy parametr sugerujacy otwarcie z niusletera (wiem, beda przeklamania gdy ludzie sobie komunikatorem sla linki).

konto usunięte

Temat: Newsletter

Nie ma dobrej recepty na to zawsze przy każdym rozwiązaniu będzie jakieś ale.
Paweł G.

Paweł G. Managing Director

Temat: Newsletter

No właśnie zawsze będą jakieś przekłamania, dlatego uważam, że nie ma sensu śledzić otwarć newslettera. Lepiej po prostu śledzić kliknięcia, bo chyba o to chodzi, aby użytkownik kliknął w link.
Wtedy wiesz, że ten co kliknął, to na pewno przeczytał :)
Paweł Choiński

Paweł Choiński Specjalista ds.
marketingu i
organizacji eventów

Temat: Newsletter

Paweł G.:
No właśnie zawsze będą jakieś przekłamania, dlatego uważam, że nie ma sensu śledzić otwarć newslettera.

Od strony technicznej może i nie, ale od strony marketingowej to dość konkretne wskaźniki :)
- czy n-l dotarł do adresata
- czy adresat otworzył n-l (czy od razu skasował, nie czytając)
- czy kliknął w któryś link

Te statystyki dobrze wykorzystane pozwalają na zwiększenie efektywności mailingów i przede wszystkim na "nie przepalanie" bazy.

konto usunięte

Temat: Newsletter

Paweł Choiński:
Paweł G.:
No właśnie zawsze będą jakieś przekłamania, dlatego uważam, że nie ma sensu śledzić otwarć newslettera.

Od strony technicznej może i nie, ale od strony marketingowej to dość konkretne wskaźniki :)
- czy n-l dotarł do adresata
Jeżeli nie dotarł, zwraca się bounce - nie ma to nic wspólnego z treścią email.
- czy adresat otworzył n-l (czy od razu skasował, nie czytając)
Czy istnieje jakiś sens informacja ile razy klient otworzył dany email? Jak będzie konwersja sprzedaży / kliknięć 5 procent zawsze możesz wrócić do klienta i powiedzieć 'ale za to email został otwarty milion razy!'
- czy kliknął w któryś link
Tracking linków jest prosty i stosowany praktycznie w każdej aplikacji do email marketingu.

Te statystyki dobrze wykorzystane pozwalają na zwiększenie efektywności mailingów i przede wszystkim na "nie przepalanie" bazy.

Efektywność mailingu nie ma nic wspólnego z Twoimi punktami. Efektywność zależy od przygotowania kampanii, badań przed kampanią etc. Email to nie 'magia', a jedyną wytyczną jest zawsze konwersja.

pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Newsletter

Wojciech Zbigniew Piotrowicz:
niusleter posiada zajawki artykulow. mozna w linkach przesylac dodatkowy parametr sugerujacy otwarcie z niusletera (wiem, beda przeklamania gdy ludzie sobie komunikatorem sla linki).

Takie rozwiązanie jest najlepsze. Stosuję jedynie słuszny program pocztowy i żadne pliki zewnętrzne mi się auto-magicznie nie wciągają (na szczęście), a jeśli są linki pośredniczące do artykułów to owszem, czasami klikam (o ile w linku nie ma mojego adresu e-mail, nr paszportu i nr buta...). Krótki, unikalny numer seryjny w linku wystarczy.

Następna dyskusja:

Jaki open sourcowy skrypt N...




Wyślij zaproszenie do