Jakub L. Programista
Temat: darmowy sklep - który najlepszy?
Dariusz Półtorak:
1. "Będzie na jutro" przynajmniej 5x w tygodniu. Jeżeli obsługuje Cie firma, mają oni nieprzekraczalny termin. W momencie jego przekroczenia odwalają pracę za darmo bądź za grosze. Przy okazji nie urwą się od tak.
Albo idziesz do sądu.
2. Głuchego telefonu nie uświadczysz. Tak jak ty mówiłeś mi o
Albo idziesz do sądu.
3. Jak Ci coś trzeba to podnosisz telefon i załatwiasz sprawę. Najmując sobie kogoś okazyjnie musisz poświęcić parę dni na załatwienie papierkowej roboty (chyba nie dasz obcej osobie od tak dostępu do sklepu). Jak kogoś masz już z umową to patrz punkt 1.
Albo idziesz do sądu.
Umowy mają to do siebie, że nie są wykute w kamieniu.
4. Firmy odpowiadają za swoje błędy. Wszystko co jest niezgodne z zamówieniem lub co zawiera błąd jest naprawiane na koszt firmy.
W momencie odbioru i przejściu ewentualnych testów akceptacyjnych, albo w ogóle soft dostarczony as is.
Oczywiście działa to czasami w drugą stronę. Ale firmy:
1. Nie biorą kasy za żywota. Obsługa nadal jest darmowa jak długo nic Ci nie potrzeba. Chyba że ktoś znajdzie artystów co go naciągną na jakiś "abonament".
Abonamenty obawiam się należą do standardu.
2. Wszelkie problemy masz załatwiane od ręki.
O'rly?
3. Znają się na swojej robocie.
4. Mają z Tobą solidną umowę co zapobiega wszelkim przekrętom. Tutaj zwłaszcza z uwagi na to że mają oni pełny dostęp do Twojego sklepu.
5. Na ogół są terminowe.
Pobożne życzenia obawiam się.
Żeby daleko nie szukać: http://jira.atlassian.com/secure/IssueNavigator.jspa - pooglądaj bugi won't fix, unresolved, kiedy je zgłoszono i takie tam.