Temat: Photoshop CS4 - już jest
Lidia W.:
By jednoznacznie stwierdzić czy PS sobie radzi czy nie to trzeba by znac rzeczywisty obraz obiektu wyjściowego.
Pozwolę sobie stwierdzić, że nie trzeba.
Program 3D buduje model w oparciu o proste kształty (trójkąty, prostokąty, etc), które są potem modyfikowane (w kontekście całego obiektu) w taki sposób by odwzorować zamysł projektanta.
Słowem, to co wstępnie ma kanty, po włączeniu wygładzania powierzchni na renderze jest krągłe i gładkie. Gros programów do 3d opcje powierzchni obiektu ma w modelerze, niektóre w rendererze.
Czy można przyjąć założenie, że ktoś projektował talerz stosując X poligonów wiedząc, że w rendererze będzie okrągłe, ale nie przewidział że import do PS pozbawi obiekt przypisanych parametrów powierzchni?
Moim zdaniem można. Funkcja obiektu definiuje nam przecież jego ogólny kształt (teoretycznie).
PS. Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że jak tak dalej będziesz mnie cytował to przez następny tydzień będę oglądać tylko Twoją twarz?
Ja mam pewne opcje wyłączone, więc się nie przejmuję.