Agnieszka F.

Agnieszka F. Menadżer, Kierownik
Produkcji/Organizacj
a,Event

Temat: WIELKI PROBLEM Z UMOWA i NUMEREM

Witam,ogromnie prosze o wskazowki i porady.Dosc nietypowy problem,ale jednak sie zdarzyl. Podpisalam 30 maja...umowe na MIX PLAY,wybralam sobie numer, ..i....okazlo sie,ze numer ten nalezy od 2 lat do kogos innego.W chwili kiedy Pani sprawdzala w sytemie PLAY numer byl wolny.Jak sie pozniej okazlo numer od 2 lat uzywal ktos inny.Jak sie do mnie dzownilo ,odbieral jakis Pan. Jak sie pozniej okazalo ,Pan z Playa przeszdel z numerem ponad roku temu do Ery.

Widac blad operatora Play,ze nikomu nie chcialo sie odhaczyc zajetosci numeru.
Ale to jeszcze nic.
Tego samego dnia wrocilam do punktu sprzedazy. Zglosilam ten problem,Pani go przyjela i mialam czekac do nastepnego dnia na odp. Natepnego dnia nic. Zglosilam to takze telefoniecznie do OK....ale odpowiedzi przez kolejne dnie nie otrzymywalam...
Monitowalam dalej i w punkcie sprzedazy i telefonicznie.Podkreslajac,iz w regulaminie jest wyraznie napisane,ze jesli operator do 10 dni nie zacznie swiadczyc uslug mam prawo do odstapienia od umowy.
Napisalam wiec odstapienie od umowy...i nagle okazlo sie,ze mam podmieniony numer...nikt mnie o tym nie poinformowal..na moich danych w systemie wiedniaja teraz az 2 numery telefonow...przy czym wszystkie zglaszane reklamcje nagle z systemu zniknely..a pracownica z Playa dzis do mnie zadzwonila starszac mnie,ze jesli odstapie od umowy to jeszcze zaplace kare !!!!

Czyz to nie absurd?????????/

Jako abonent nie mam zadnych praw?-wszak firma nie spelniala podstawowej roli przez 15 dni(codzienne monity) nie swiadczyla mi i uslug ,a teraz jeszcze starszy mnie kara pieniezna ????????????

Czy zglosic sprawe do UKE? Co robic?
Pozdrawiam
Maciej Kazimierski

Maciej Kazimierski Zastępca Kierownika
zespołu analityków
finansowych

Temat: WIELKI PROBLEM Z UMOWA i NUMEREM

Do UKE to może jeszcze nie. Sugerowałbym "lokalnego" rzecznika konsumenta.

Pozdrawiam i pomyślności w walce życzę
Agnieszka F.

Agnieszka F. Menadżer, Kierownik
Produkcji/Organizacj
a,Event

Temat: WIELKI PROBLEM Z UMOWA i NUMEREM

Lokalny rzecznik poradził ODSTĄPIENIE OD UMOWY i REKLAMACJE

konto usunięte

Temat: WIELKI PROBLEM Z UMOWA i NUMEREM

Ostatnio zadzonił do mnie facet z jakiejś firmy pytając o osobę, której w ogóle nie znam. Podał mi mój numer jako, że to niby numer tej osoby. Podobno dzwonił na niego tego samego dnia rano i odebrała tamta osoba! Bardzo ciekawe, jak ja od roku mam ten numer na abonament. Zapewne źle sobie ten numer zapisał, że wyszedł mu mój, ale swoją drogą dziwna sytuacja.
Adam Kossakowski

Adam Kossakowski łapacz myśli
ciężkich

Temat: WIELKI PROBLEM Z UMOWA i NUMEREM

Agnieszka Frankowska:
Lokalny rzecznik poradził ODSTĄPIENIE OD UMOWY i REKLAMACJE

Pytała Pani w Biurze Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Warszawie, u p. Małgorzaty Rothert? I oni udzielili Pani takiej beznadziejnej porady? No to gratuluję, zawsze miałem bardzo dobrą opinię o tym MRK, a tu...

Oczywiście należy złożyć reklamację. Dokładnie, bez emocji opisać cała sytuację, powołując się na daty, osoby. Jednoznacznie określić swoje roszczenie. Wysłać do operatora listem poleconym, najlepiej za potwierdzeniem odbioru. Operator ma 30 dni na ustosunkowanie się do reklamacji, choć w praktyce staramy się odpowiadać znacznie, znacznie szybciej.

Pozdrawiam,
AdK
Agnieszka F.

Agnieszka F. Menadżer, Kierownik
Produkcji/Organizacj
a,Event

Temat: WIELKI PROBLEM Z UMOWA i NUMEREM

Dziekuje Panie Adamie,ale wlasnie dziewczyna z biura OK zaczela mnie straszyc,w zwiazku z powyzsza sytuacja sprawe od razu zglaszam do UKE. Wyjatkowa cierpliwosc wykazalam,a sprawa jest prioryetetowa i wrecz nie powinna miec miejsca.Play zawalil,bo jak mozna dawac numer ,ktory jest zajety od 2lat do sprzedazy. I dlaczego ja mam ponoscic tego konsekwencje.To niedopuszczalne !!!!
Adam Kossakowski

Adam Kossakowski łapacz myśli
ciężkich

Temat: WIELKI PROBLEM Z UMOWA i NUMEREM

Pani Agnieszko, z całym szacunkiem dla Regulatora, jest on może skuteczny ale nierychliwy. Jako wyjadacz reklamacyjny (blisko 12 lat w dziale reklamacji telekomu), sugeruję równolegle: złożyć reklamację i zwrócić się do UKE z wnioskiem o interwencję. Aby nie mnożyć kwitografii proponuję wysłać wniosek do UKE, z kopią do operatora. Nie wiem jak u kolegów w Konkurencji ale my byśmy to potraktowali jako reklamację, a do tego jako potencjalne źródło kłopotów.

Gdybym był bardzo wredny, powiedziałbym, że jaki operator taka jakość usług ale bądźmy obiektywni, wpadki zdarzają się najlepszym...

Pozdrawiam,
AdK



Wyślij zaproszenie do