Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Utrzymanie klienta w Play

Robert Kuciński:
Kamil nie warto się denerwować

dlatego ostatnie moje słowo to ";)"
a do denerwowania się naprawdę mi daleko ;)
Maciej Golanko

Maciej Golanko The best of the best
of the best, ser -
lubie

Temat: Utrzymanie klienta w Play

Co jak co, ale niewątpliwie specjalistów od robienia wody z mózgu macie dobrych skoro nie potraficie przyjąć do wiadomości powszechnie dostępnych i oczywistych faktów.

A tak poza tym, to póki co dzięki UKE utrzymujecie wysoki wskaźnik asymetrii (MTR), co w praktyce oznacza że za każdą rozmowę do waszej sieci dostajecie znacznie więcej niż inni operatorzy do swoich, co oczywiści przekłada się także na wyższe ceny połączeń do was. Niestety nic nie trwa wiecznie, i MTR będzie zgodnie z decyzją UE sukcesywnie obniżany do 2014 roku, kiedy to osiągnie poziom pozostałych operatorów. W praktyce oznacza to systematyczny spadek przychodów i należy wątpić by Play przy obecnej kondycji finansowej do tego czasu przetrwał.

Pozdrawiam gorąco i życzę dalszej, niezłomnej wiary w wizję i misję.
Wrócimy do rozmowy, za jakiś czas.Maciej Golanko edytował(a) ten post dnia 05.11.10 o godzinie 02:08

konto usunięte

Temat: Utrzymanie klienta w Play

Maciej Golanko:
Co jak co, ale niewątpliwie specjalistów od robienia wody z mózgu macie dobrych skoro nie potraficie przyjąć do wiadomości powszechnie dostępnych i oczywistych faktów.

A tak poza tym, to póki co dzięki UKE utrzymujecie wysoki wskaźnik asymetrii (MTR), co w praktyce oznacza że za każdą rozmowę do waszej sieci dostajecie znacznie więcej niż inni operatorzy do swoich, co oczywiści przekłada się także na wyższe ceny połączeń do was. Niestety nic nie trwa wiecznie, i MTR będzie zgodnie z decyzją UE sukcesywnie obniżany do 2014 roku, kiedy to osiągnie poziom pozostałych operatorów. W praktyce oznacza to systematyczny spadek przychodów i należy wątpić by Play przy obecnej kondycji finansowej do tego czasu przetrwał.

Pozdrawiam gorąco i życzę dalszej, niezłomnej wiary w wizję i misję.
Wrócimy do rozmowy, za jakiś czas.Maciej Golanko edytował(a) ten post dnia 05.11.10 o godzinie 02:08

Z tobą raczej nie wrócimy do rozmowy ....
Adam Kossakowski

Adam Kossakowski łapacz myśli
ciężkich

Temat: Utrzymanie klienta w Play

Robert Kuciński:
Maciej Golanko:
Co jak co, ale niewątpliwie specjalistów od robienia wody z mózgu macie dobrych skoro nie potraficie przyjąć do wiadomości powszechnie dostępnych i oczywistych faktów.

A tak poza tym, to póki co dzięki UKE utrzymujecie wysoki wskaźnik asymetrii (MTR), co w praktyce oznacza że za każdą rozmowę do waszej sieci dostajecie znacznie więcej niż inni operatorzy do swoich, co oczywiści przekłada się także na wyższe ceny połączeń do was. Niestety nic nie trwa wiecznie, i MTR będzie zgodnie z decyzją UE sukcesywnie obniżany do 2014 roku, kiedy to osiągnie poziom pozostałych operatorów. W praktyce oznacza to systematyczny spadek przychodów i należy wątpić by Play przy obecnej kondycji finansowej do tego czasu przetrwał.

Pozdrawiam gorąco i życzę dalszej, niezłomnej wiary w wizję i misję.
Wrócimy do rozmowy, za jakiś czas.Maciej Golanko edytował(a) ten post dnia 05.11.10 o godzinie 02:08

Z tobą raczej nie wrócimy do rozmowy ....

OT: Yeah, nie ma to jak popisać się na zakończenie prawie merytoryczną odpowiedzią na merytoryczny post :)
Maciej B.

Maciej B. PR, media,
telekomunikacja,
kolej. Albo
odwrotnie :-)

Temat: Utrzymanie klienta w Play

Adam Kossakowski:
OT: Yeah, nie ma to jak popisać się na zakończenie prawie merytoryczną odpowiedzią na merytoryczny post :)

Szkoda prądu :-)

konto usunięte

Temat: Utrzymanie klienta w Play

Ja do tej pory nie miałem problemów z siecią. Do końca umowy mam jeszcze 7 miesięcy, więc zaczynają do mnie wydzwaniać z "super ofertami". Problemem jest niestety to, że salony i e-bok mają zupełnie odrębne systemy. Oferta przedstawiona przez salon jest nie do przyjęcia, e-bok proponuje ciut lepszą, choć i tak złą (w zasadzie odrobinę gorszą niż dla nowych klientów - różnica między telefonem dla nowych abo i dla starych to 200zł na korzyść starych, ale abonament bez zniżki 10zł więc w 24 miesiące uzbiera się 240zł plus oczywiście dodatkowe koszty związane z przejściem na wyższy abonament już teraz = tańszy telefon, ale i tak cię wyrolujemy).

Zależało mi na konkretnym telefonie, więc postanowiłem skorzystać z oferty. Ponieważ telefonu nie było, był tylko na zamówienie, konsultantka doradziła mi znalezienie go w salonie stacjonarnym. Świetnie, był w jednym sklepie w Krakowie, oczywiście nie było jednak możliwości kupna, bo pracownik salonu nie miał widocznej oferty z e-boku. Przeszedłem więc całą procedurę telefonicznie, odpowiadałem tak na każde pytanie konsultanta i miałem czekać na telefon, był tylko na zamówienie. Miałem czekać do 3 tygodni. Po 2 tygodniach zadzwoniłem, trzeba czekać dalej. Potem zadzwoniłem po kolejnych 2 tygodniach, czyli razem po miesiącu, okazało się, że telefonu nie będzie i moje zamówienie zostało anulowane 10 dni wcześniej. Szkoda, że nikt mi o tym nie powiedział.

Dziś zadzwonił do mnie konsultant z salonu, w którym podpisywałem pierwszą umowę. Opowiedziałem mu, że oferta salonowa mnie nie interesuje, okazało się, że widział już w systemie tę, która mnie interesowała. Do tego miał telefon, na którym mi zależało i już się zaczynałem pakować do sklepu, żeby podpisać umowę, gdy zapytałem o cenę. Okazało się, że re-play przebił wszystko. Miałem zapłacić droższy abonament o 10zł (to znaczy bez promocji dla ludzi z ulicy), czyli tak jak w e-boku (+240zł), ale "w nagrodę" za telefon miałem zapłacić również tyle co oni, czyli o 200zł drożej niż przez e-bok - razem 440zł więcej niż poprzednio.

Nie wiem, czy zostanę w Play, na zasięg, ani inne problemy techniczne nie narzekam. Moim zdaniem są lepsi (tańsi) niż Plus, w którym wcześniej byłem. Na pewno jednak nie planuję płacić za telefon więcej niż nowy klient. Mogę zapłacić tyle samo, zważywszy, że telefony w Play są dużo tańsze niż u konkurencji (dlatego tu przeszedłem), ale na pewno nie będę płacił więcej.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Utrzymanie klienta w Play

Konrad W.:
Mogę zapłacić tyle samo, zważywszy, że telefony w Play są dużo tańsze niż u konkurencji (dlatego tu przeszedłem), ale na pewno nie będę płacił więcej.


no ale tak jest. przy ofertach replay (firmowych) obowiązuje ten sam cennik telefonów co przy nowych aktywacjach...

konto usunięte

Temat: Utrzymanie klienta w Play

Kªmil S.:
Konrad W.:
Mogę zapłacić tyle samo, zważywszy, że telefony w Play są dużo tańsze niż u konkurencji (dlatego tu przeszedłem), ale na pewno nie będę płacił więcej.


no ale tak jest. przy ofertach replay (firmowych) obowiązuje ten sam cennik telefonów co przy nowych aktywacjach...

ponieważ oferta jest atrakcyjna cenowo to jestem skłonny ją przyjąć, nie muszę zapłacić mniej niż nowy klient skoro i tak płacę niewiele. problem nie w takiej samej propozycji dla przedłużającego umowę, ale w GORSZEJ. w tym przypadku mam 2 opcje, albo zmieniam numer, albo sieć. numer mam ten sam od około 10 lat, sieć mogę mieć 3 i przeżyję.
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Utrzymanie klienta w Play

Paulina Nazaruk:

Chciałam zapytać o to samo. Skoro Play został ostatnio wyróżniony jak operator, do którego przechodzi najwięcej osób ;)

To że przechodzi do tego opa najwięcej wcale nie znaczy że w przyszłości (tej niedalekiej) również będzie miał taką samą jakość jak pozostali operatorzy. A tej nie buduje się w ciągu tygodnia. :)
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Utrzymanie klienta w Play

Kªmil S.:
Maciej Golanko:
w porównaniu z Erą, Orange czy Plusem, bo każdy z nich może się poszczycić ponad 13 mln użytkowników i generowanym zyskiem.

ale kiedyś też zaczynali i też zmieniali właścicieli ;)

Tyle, że inaczej dyskutuje się z klientami jeśli wokół posucha, a inaczej jeśli każdy ma dwa, trzy, cztery telefony...

Serio, przy najlepszej ofercie klienci wcale nie kupują już tak chętnie jak wcześniej. Poza tym mają świadomość, że jeśli ludzie, z którymi prowadzą biznes mają tel. w tej samej sieci co Oni (z dużym prawdopodobieństwem -w Plusie) to po prostu zostaną. Bo z prostej kalkulacji, na palcach, wychodzi że ułamki grosza (rozmowa wewn. sieci) jest tańsza niż 30 gr. (założenie optymistyczne: dzwonię z Play do innych).
Play ma ogromne zobowiązania i z roku na rok przynosi coraz większe straty. T

zupełnie się z tym nie zgadzam. to po prostu nie prawda.
nasyconym rynku telefonii komórkowej nie ma co liczyć.

nasyconym?
w polsce?
hmm...kolejna bujda na resorach ;)
jeszcze dużo pracy przed takimi jak ja...

Tak, chyba przy wyciąganiu od jednego opa i przenoszeniu do drugiego. ;) Bo rynek jest naprawdę nasycony. :)Karol Z. edytował(a) ten post dnia 23.11.10 o godzinie 23:39
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Utrzymanie klienta w Play

Karol Z.:

Serio, przy najlepszej ofercie klienci wcale nie kupują już tak chętnie jak wcześniej. Poza tym mają świadomość, że jeśli ludzie, z którymi prowadzą biznes mają tel. w tej samej sieci co Oni (z dużym prawdopodobieństwem -w Plusie) to po prostu zostaną. Bo z prostej kalkulacji, na palcach, wychodzi że ułamki grosza (rozmowa wewn. sieci) jest tańsza niż 30 gr. (założenie optymistyczne: dzwonię z Play do innych).
Nie chciałbym sypać liczbami ale sprzedaje wiecej i szybciej i latwiej niz wtedy jak pracowalem jako KKB w Orange.


Tak, chyba przy wyciąganiu od jednego opa i przenoszeniu do drugiego. ;) Bo rynek jest naprawdę nasycony. :)

faktem jest ze MNP to 70% mojej sprzedazy, ale nowe tez są...
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Utrzymanie klienta w Play

Kªmil S.:

Nie chciałbym sypać liczbami ale sprzedaje wiecej i szybciej i latwiej niz wtedy jak pracowalem jako KKB w Orange.

:)
Nie będziesz widział nic innego jeśli siedzisz tu gdzie siedzisz. ;) Gdybyś został wsadzony do sprzedaży w, dajmy na to, Erze robiłbyś wszystko by przekonać ludzi do Ery i zapewne widziałbyś dokładnie to samo co napisałeś przed chwilą. :)

faktem jest ze MNP to 70% mojej sprzedazy, ale nowe tez są...

Heh, bo niektórzy jeszcze czasem kupują dla urządzeń. :>
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Utrzymanie klienta w Play

Karol Z.:

Nie będziesz widział nic innego jeśli siedzisz tu gdzie siedzisz. ;) Gdybyś został wsadzony do sprzedaży w, dajmy na to, Erze robiłbyś wszystko by przekonać ludzi do Ery i zapewne widziałbyś dokładnie to samo co napisałeś przed chwilą. :)


ale chodzi mi o to ze nie musze tak samo ganiac za wynikiem jak w Orange...jakos tak latwiej sie sprzedaje...

Następna dyskusja:

Play-super obsługa klienta




Wyślij zaproszenie do