Temat: Reklamacja w Play - jak to zrobić skutecznie?
Dominika Ozga-Żamojda:
Drodzy,
mam takie zapytanie. Przeniosłam numer do sieci Play. Wyłączyłam transfer danych ponieważ nie miałam wykupionej żadnej usługi internetowej w swoim abonamencie. Telefon posiadam z Adnroidem. Wykupiłam na testy paczkę transferu danych i ... dostałam piękny prezent na 8 marca 180 mb sciągnietych danych, które defacto nigdzie się nie zapisały a nawet nie miały miejsca. Było to jednoraznowe pobranie danych. 23.45 wieczorem. Jedynie co było ustawione w telefonie to typowa synchronizacja (pogoda etc). Jakie było moje zdziwienie po otrzymaniu SMS od operatora, że zbliżam się nieuchronnie do wykorzystania limitu (naliczona opłata za pobranie danych 901 zł).
Naturalnie, że chcę to zareklamować ale ... nie wiem jak się do tego zabrać. Na stronie Play24 jest tylko informacja o dacie, godzinie i ilości danych jakie zostały pobrane a jestem pewna, że zadna moja aplikacja (mam czysty system, nawet nie robiłam aktualizacji systemu, poza tym w domu korzystałam z podłączenia do wifi) nie sciągneła takich danych. Czuję się, że operator próbuje mnie naciągnąć na piękny koszt.
Byłabym bardzo wdzięczna za każdą pomoc z waszej strony.
Mam bardzo podobny problem, co prawda na troszkę mniejszą kwotę bo 272zł za sam internet.
Telefon z dostępem do internetu mam od 2 tyg. Pierwsze co zrobiłem to zablokowałem "transfer danych" na play24(w teorii zamyka to kwestie korzystania z internetu przez sieć i zostaje mi tylko korzystanie z WiFi).
Po 2 tyg dostałem piękną fakturę i za 240mb pobranych i wysłanych danych otrzymałem 272 zł do zapłaty!
Co się okazało na play 24 nie można zablokować całkowicie usługi internetu a wspomniana "blokada transferu danych" blokuje jedynie dostęp z odbiorników plusa (taką informację dostałem pod *500)!!
Dla mnie jest to jakaś patologia, nie można nigdzie znaleźć na jakiej zasadzie działa blokada transferu(sama blokada włączyła się po 3 dniach!), przy tej opcji jest tylko krótki opis(1 zdanie) które kompletnie nic nie wyjaśnia, żadnego linku do regulaminu itd.
Play korzysta na haczykach i pompuje pieniądze od abonenta, idę do salonu ale wiem że nic tam nie załatwię bo oni muszą tam tylko sprzedawać. O infolinii nic nie wspomnę, bo mój brat od 3 miesięcy walczy z reaktywacją umowy i każdy konsultant wciska mu coś innego.
Jestem zawiedziony bo po pierwszych 4 miesiącach umowy wszystko było OK, ale jak zobaczyli jedną fakturę powyżej 300zł to teraz zaczęli kombinować i jak najbardziej rolować klienta.
Janek Łoza edytował(a) ten post dnia 03.07.11 o godzinie 11:03