Mariusz Zimny

Mariusz Zimny To jest mój kawałek
podłogi....

Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Plus kontra Play

W sumie akcja bardzo ciekawa... zupełnie jak fochy starej panny przed balem sylwestrowym. Szczególnie "przekonal" mnie argument "bo tak". Jeśli ci klienci pójdą do Play to myślę, że wcześniej czy później, będą szukać podobnych "dziur" w regulaminie Play.
Mariusz Zimny

Mariusz Zimny To jest mój kawałek
podłogi....

Temat: Plus kontra Play

i o to chodzi, klient sam wybiera, za dwa lata wybierze orange, pózniej wróci do plusa, jeżeli jest wybór to czemu nie skorzystać?
Bartek Sprengel

Bartek Sprengel Crno bijeli svijet

Temat: Plus kontra Play

Tylko, że na tej stronie nie dopatrzyłem się nigdzie, aby jej twórca faworyzował jakąkolwiek z sieci. Napisał, że ma swojego faworyta, ale nie napisał o którą sieć chodzi. Więc tytuł Plus kontra Play nieco mylący w tym wątku../
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Plus kontra Play

Bartek Sprengel:
Tylko, że na tej stronie nie dopatrzyłem się nigdzie, aby jej twórca faworyzował jakąkolwiek z sieci. Napisał, że ma swojego faworyta, ale nie napisał o którą sieć chodzi. Więc tytuł Plus kontra Play nieco mylący w tym wątku../
Faworyzował może i nie, ale dyskryminował jedną, która, de facto, stanowi głównego partnera sieci Play, która zdecydowała się na uczciwy krok i zaproponowała mu zmianę regulaminu (w dodatku, na korzyść klienta).
Bartek Sprengel

Bartek Sprengel Crno bijeli svijet

Temat: Plus kontra Play

No ok, ale dalej nie świadczy to o tym, że stronę stworzyli ludzie z Playa. Chyba, że masz znajomości i wiesz że tak jest, ale z samej treści strony tego wywnioskować nie można.
Marcin Tarapata

Marcin Tarapata Analityk/Tester

Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Plus kontra Play

Heh, Play pokazuje swoją bezsilność. Nie dało rady z otwartą przyłbicą, trzeba więc po chamsku. Inna rzecz, gdyby Plus i reszta grałyby tak jak Play to nie byłoby miejsca dla "Czwórki".Karol Z. edytował(a) ten post dnia 09.06.09 o godzinie 13:27
Przemysław K.

Przemysław K. Specjalista ds.
marketingu
internetowego

Temat: Plus kontra Play

Karol Z.:
Faworyzował może i nie, ale dyskryminował jedną, która, de facto, stanowi głównego partnera sieci Play, która zdecydowała się na uczciwy krok i zaproponowała mu zmianę regulaminu (w dodatku, na korzyść klienta).

Wprowadzenie opłat za rachunek szczegółowy jest działaniem korzystnym dla klienta?

Dlaczego Plus (skoro jest tak bardzo pro-kliencki) usunął niedozwolone zapisy z regulaminu dopiero po kontroli? Wcześniej nie widział potrzeby bycia "pro-klienckim"? UOKiK musiał im to uświadomić?

Nie staję po stronie żadnego z operatorów, bo żaden tak naprawdę nie stoi frontem do klienta. O klientach sobie przypominają gdy Ci odchodzą.
Karol Z.:
Heh, Play pokazuje swoją bezsilność. Nie dało rady z otwartą
przyłbicą, trzeba więc po chamsku. Inna rzecz, gdyby Plus i
reszta grałyby tak jak Play to nie byłoby miejsca dla "Czwórki".

Plus nie jest lepszy w usilnym zatrzymywaniu swoich klientów: psujące się drukarki, nie działające systemy itp. wszystko byle opóźnić/uniemożliwić odejście swoim klientom (to nie jest działanie na korzyść klienta).

Polecam felieton na Telepolis: http://telepolis.pl/artykuly.php?id=283
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Plus kontra Play

Przemek Komorowski:

Wprowadzenie opłat za rachunek szczegółowy jest działaniem korzystnym dla klienta?
Generalnie, można zarejestrować się do EBOKu,i ten sam rachunek szczegółowy jest za friko.

Dlaczego Plus (skoro jest tak bardzo pro-kliencki) usunął niedozwolone zapisy z regulaminu dopiero po kontroli? Wcześniej nie widział potrzeby bycia "pro-klienckim"? UOKiK musiał im to uświadomić?

Nie staję po stronie żadnego z operatorów, bo żaden tak naprawdę nie stoi frontem do klienta. O klientach sobie przypominają gdy Ci odchodzą.
Karol Z.:
Heh, Play pokazuje swoją bezsilność. Nie dało rady z otwartą
przyłbicą, trzeba więc po chamsku. Inna rzecz, gdyby Plus i
reszta grałyby tak jak Play to nie byłoby miejsca dla "Czwórki".

Plus nie jest lepszy w usilnym zatrzymywaniu swoich klientów: psujące się drukarki, nie działające systemy itp. wszystko byle opóźnić/uniemożliwić odejście swoim klientom (to nie jest działanie na korzyść klienta).
Każdy broni się jak potrafi...

Polecam felieton na Telepolis: http://telepolis.pl/artykuly.php?id=283
Heh, jeśli chodzi o ten artykuł to czuję, że nie tyle oskarża co broni Plusa.:-)
Przemysław K.

Przemysław K. Specjalista ds.
marketingu
internetowego

Temat: Plus kontra Play

Karol Z.:
Przemek Komorowski:

Wprowadzenie opłat za rachunek szczegółowy jest działaniem korzystnym dla klienta?
Generalnie, można zarejestrować się do EBOKu,i ten sam rachunek szczegółowy jest za friko.

Zgoda, ale ile % klientów korzysta z EBOKu (i nie chodzi mi tylko o Plusa)? Zabij mnie, nie znam liczb, ale podejrzewam, że stosunkowo niewiele osób. Takie rzeczy "kręcą" głównie geeków. Co nie znaczy, że liczba użytkowników nie będzie rosła. Będzie, ale za nim osiągnie sensowny poziom minie trochę czasu.
Polecam felieton na Telepolis: http://telepolis.pl/artykuly.php?id=283
Heh, jeśli chodzi o ten artykuł to czuję, że nie tyle oskarża co broni Plusa.:-)

Ech... nie chodziło mi o to, kogo oskarżają w tym felietonie, ale o to, że operatorzy (wszyscy) są milusi i wspaniali dla klienta wtedy gdy czegoś od niego chcą. W innych przypadkach trudno im się na to zdobyć, a jak się zdobędą to robią wszystko, żeby wszyscy się o tym dowiedzieli.
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Plus kontra Play

Przemek Komorowski:
Karol Z.:
Przemek Komorowski:

Wprowadzenie opłat za rachunek szczegółowy jest działaniem korzystnym dla klienta?
Generalnie, można zarejestrować się do EBOKu,i ten sam rachunek szczegółowy jest za friko.

Zgoda, ale ile % klientów korzysta z EBOKu (i nie chodzi mi tylko o Plusa)? Zabij mnie, nie znam liczb, ale podejrzewam, że stosunkowo niewiele osób. Takie rzeczy "kręcą" głównie geeków. Co nie znaczy, że liczba użytkowników nie będzie rosła. Będzie, ale za nim osiągnie sensowny poziom minie trochę czasu.
Ech, co tu dużo gadać... masz rację. :)
Polecam felieton na Telepolis: http://telepolis.pl/artykuly.php?id=283
Heh, jeśli chodzi o ten artykuł to czuję, że nie tyle oskarża co broni Plusa.:-)

Ech... nie chodziło mi o to, kogo oskarżają w tym felietonie, ale o to, że operatorzy (wszyscy) są milusi i wspaniali dla klienta wtedy gdy czegoś od niego chcą. W innych przypadkach trudno im się na to zdobyć, a jak się zdobędą to robią wszystko, żeby wszyscy się o tym dowiedzieli.
Bo ciężko się przyznać do błędu, a jak już się człowiek przyzna niech pokażą że on to potrafi. :) Takie to... ludzkie. :)

Następna dyskusja:

Play kontra HTC HD2




Wyślij zaproszenie do