Kamil
S.
"Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...
Temat: Play - najbardziej badziewny operator komórkowy
Marcin Wernik:
No to może opowiem ciąg dalszy. Dostępu do faktur nadal nie mam. Poszedłem do salonu i odwołałem usługę e-faktury oraz poprosiłem o wystawienie duplikatów (plus złożyłem oficjalną reklamację). Na moje zgłoszenie o wystawienie duplikatów otrzymałem informacje, że w przypadku e-faktury takiej możliwości nie ma.
potwierdzam. po co wystawiać duplikat czegoś co jest dostępne w internecie i można to drukować milion razy ;)
Czyli w wyniku błędów i niekompetencji pracowników Playa tracę możliwość odliczenia VAT'u (przynajmniej od faktury listopadowej).
może czegoś nie rozumiem, ale gdzie błąd pracowników Play'a?
Co ciekawe dostałem też po raz kolejny odpowiedź, że niby cały problem jest związany z tym, że nie został prawidłowo ustalony administrator konta i że muszę po raz kolejny udać się do salony - mimo, że mam potwierdzenie, że już raz takiego administratora ustawiałem. Normalnie zamknięte koło.
ciekawe jakbyś śpiewał jakby Twój pracownik np. magazynier miał dostęp do zarządzania kontem. Administrator tych danych musi być ustalony. Może ustawiałeś już, ale widocznie zrobiłeś coś błędnie.Kamil S. edytował(a) ten post dnia 19.01.11 o godzinie 16:21