konto usunięte

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Generalnie powiem tak: jeśli chodzi o karty to tak na prawdę nie wiadomo co jest trefne, bo na kartę mieliśmy tylko jedną reklamację, a na telefon ani jednej. Oprócz tego wystawiliśmy jeszcze dwa duplikaty dla użytkowników LG KU 311 i według naszych hmmm... obserwacji... nawet jeśli karta przejdzie nasze sprawdzenie to problem pojawia się także w niektórych przypadkach kiedy użytkownik zmieni numer PIN - wtedy coś się wywala w karcie.
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Przyznam szczerze: pomimo brania udziału w testach Play NIE rzucił mnie na kolana. (w przeciwieństwie do Idei przy wejściu ich na rynek)

Co do cen:
W Erze mam 50 groszy za minutę do wszystkich (40 minut -> 20 PLN)
20 groszy do Erowych/Heyah'owych/stacjonarnych (100 minut -> 20 PLN)
2000 SMS/ 400 MMS za 20 PLN (Era/Heyah)
+ 50 MB / 30 PLN.

Niewiele wychodzę poza abonament i niech mi teraz ktoś przekalkuluje tańsze megabajty (korzystam z internetu w telefonie) i MMSy (znajomych mam w Erze; wiem, że nie zmienią).

Play jest więc... ;) poza konkurencją, jak dla mnie. A jeśli o MMSy chodzi to mam jeszcze abo w Plusie (karta 10 - 10 PLN/15min/75 SMS/MMS). Więc MMSki - tanio, 18 groszy - mogę słać do wszystkich sieci..

Czy Play naprawdę wychodzi taniej? ;)

konto usunięte

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Kamila R.:
A czy są już nowi abonenci-abonenci? Bo chyba jeśli w ogóle, to bardzo świeżuteńcy - Play weszło raptem tydzień temu na rynek.
Ja byłam testerem, i póki co czekam aż mi dowiozą umowę do podpisania. Odnoszę wrażenie, że mają mnóstwo chętnych, bo w pierwszej opcji mówili o 48 godzinach oczekiwania na kuriera, a potem termin się zdecydowanie wydłużył - chyba jeżdżą i jeżdżą.


Na samym początku było około 800 zgłoszeń, a pracowników obsługujących Tele sprzedaż około 30.
Dziennie dochodziło jakieś 300-400 zgłoszeń.
Musieliśmy siedzieć 7 dni w tygodniu, od 6 rano do 22 wieczorem żeby klienci czekali jak najkrócej...Justyna Urlewicz edytował(a) ten post dnia 12.07.07 o godzinie 16:31
Agnieszka Antczak (Komuda)

Agnieszka Antczak (Komuda) Interactive Senior
Media Planner

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Justyna U.:
Na samym początku było około 800 zgłoszeń, a pracowników obsługujących Tele sprzedaż około 30.
Dziennie dochodziło jakieś 300-400 zgłoszeń.
Musieliśmy siedzieć 7 dni w tygodniu, od 6 rano do 22 wieczorem żeby klienci czekali jak najkrócej...Justyna Urlewicz edytował(a) ten post dnia 12.07.07 o godzinie 16:31


Justyno,

to juz sa wewnetrzne sprawy firmy - inni operatorzy nie narzekaja...

a to wyglada jak tlumaczenie sie

konto usunięte

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Wojciech G.:
Myślę, że jeśli chcesz uzyskać informacje od klientów to polecam nieoficjalne forum http://nadchodzi4.info oraz blog http://blogp4.pl sami jako pracownicy też się tam sporo dowiadujemy, czasem więcej niż z maili z sales supportu, które w większości przypadków nic nie wnoszą.


To nie było miłe...


PozdrawiamJustyna U. edytował(a) ten post dnia 15.07.07 o godzinie 12:22

konto usunięte

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Agnieszka K.:
Justyna U.:
Na samym początku było około 800 zgłoszeń, a pracowników obsługujących Tele sprzedaż około 30.
Dziennie dochodziło jakieś 300-400 zgłoszeń.
Musieliśmy siedzieć 7 dni w tygodniu, od 6 rano do 22 wieczorem żeby klienci czekali jak najkrócej...Justyna Urlewicz edytował(a) ten post dnia 12.07.07 o godzinie 16:31


Justyno,

to juz sa wewnetrzne sprawy firmy - inni operatorzy nie narzekaja...

a to wyglada jak tlumaczenie sie


Napisałam to w ramach wyjaśnienia dlaczego klient czekał nie 48 h, a tydzień.
Nie zamierzam sie tłumaczyć:)
Pozdrawiam
Agnieszka Antczak (Komuda)

Agnieszka Antczak (Komuda) Interactive Senior
Media Planner

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Justyna U.:
Napisałam to w ramach wyjaśnienia dlaczego klient czekał nie 48 h, a tydzień.
Nie zamierzam sie tłumaczyć:)
Pozdrawiam

Wyrazam opinie jako klient sieci :)

Operatorzy innych sieci nie bawia sie w grona i goldenline :)

konto usunięte

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Chciałem się tylko przywitac :)
Nie będę komentował Waszych wypowiedzi na temat Play, bo to nie moja rola :PGrzegorz Kozłowski edytował(a) ten post dnia 14.07.07 o godzinie 00:26
Michał C.

Michał C. Kierownik zespołu
ds. utrzymania
systemów
informatycznych

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Witajcie,

Grzegorzu a co Ty tutaj robisz ???

PS.
A ja nie będę wypowiadał się na temat TP :PMichał Cofalski edytował(a) ten post dnia 14.07.07 o godzinie 00:29

konto usunięte

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Ja tu tylko sprzątam :)))))

Ja też nie będę się wypowiadał o TP ]:->

A poważnie: to nie jest miejsce żeby rozprawiać o służbowych problemach.

pozdrawiam "Profesjonalistów" :P
Agnieszka Antczak (Komuda)

Agnieszka Antczak (Komuda) Interactive Senior
Media Planner

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Az tloczno sie zrobilo...

ach ten Play :) o TPSA nawet nie bede sie wypowiadac bo tutaj jest grupa dotyczaca Play'a.

Slyszalam tylko ze ostatnia kampania ambient'owe nie wyszly zbyt dobrze ;)
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Agnieszka K.:
(...)
Wyrazam opinie jako klient sieci :)

Operatorzy innych sieci nie bawia sie w grona i goldenline :)
Po pierwsze: jacy operatorzy? :)
Nie wiem czy zerknęłaś do mojej grupy poświęconej Erze. :> Jest sporo ludzi "operatorów".

Po drugie: dlaczgo niby nie bawią się? Mają ku temu prawo by informacje zdobywać... A że forum jest naprawdę wydajnym narzędziem. :>

konto usunięte

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Justyna U.:
Wojciech G.:
Myślę, że jeśli chcesz uzyskać informacje od klientów to polecam nieoficjalne forum http://nadchodzi4.info oraz blog http://blogp4.pl sami jako pracownicy też się tam sporo dowiadujemy, czasem więcej niż z maili z sales supportu, które w większości przypadków nic nie wnoszą.


To nie było miłe...


PozdrawiamJustyna U. edytował(a) ten post dnia 15.07.07 o godzinie 12:22


Życie... Z resztą nie trzeba być wcale pracownikiem ani specjalistą od fizyki atomowej żeby dojść do takiego wniosku... wszak chociażby osoby redagujące blogp4.pl nie są pracownikami PLAY, a momentami wiedzieli więcej od nas :)
Agnieszka Antczak (Komuda)

Agnieszka Antczak (Komuda) Interactive Senior
Media Planner

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Wojciech G.:
Justyna U.:
Wojciech G.:
Myślę, że jeśli chcesz uzyskać informacje od klientów to polecam nieoficjalne forum http://nadchodzi4.info oraz blog http://blogp4.pl sami jako pracownicy też się tam sporo dowiadujemy, czasem więcej niż z maili z sales supportu, które w większości przypadków nic nie wnoszą.


To nie było miłe...


PozdrawiamJustyna U. edytował(a) ten post dnia 15.07.07 o godzinie 12:22


Życie... Z resztą nie trzeba być wcale pracownikiem ani specjalistą od fizyki atomowej żeby dojść do takiego wniosku... wszak chociażby osoby redagujące blogp4.pl nie są pracownikami PLAY, a momentami wiedzieli więcej od nas :)
apropos bloga - nieznajomi do mnie pisza bo blog zamiast zostac skasowany po testach nadal prosperuje...

a co najgorsze? nie da sie calkowicie usunac danych - mozna je co najwyzej pozmieniac.
Mila pani z Obslugi Klienta zaproponowala mi usuniecie calkowicie konta z dostepem online do rachunkow.

Jestem coraz bardziej zla na Play

Następna dyskusja:

Call Center P4 - jak ocenia...




Wyślij zaproszenie do