konto usunięte
- 1
- 2
Karol
Z.
Programista,
elektronik
Temat: PLAY - jak oceniacie?
Przyznam szczerze: pomimo brania udziału w testach Play NIE rzucił mnie na kolana. (w przeciwieństwie do Idei przy wejściu ich na rynek)Co do cen:
W Erze mam 50 groszy za minutę do wszystkich (40 minut -> 20 PLN)
20 groszy do Erowych/Heyah'owych/stacjonarnych (100 minut -> 20 PLN)
2000 SMS/ 400 MMS za 20 PLN (Era/Heyah)
+ 50 MB / 30 PLN.
Niewiele wychodzę poza abonament i niech mi teraz ktoś przekalkuluje tańsze megabajty (korzystam z internetu w telefonie) i MMSy (znajomych mam w Erze; wiem, że nie zmienią).
Play jest więc... ;) poza konkurencją, jak dla mnie. A jeśli o MMSy chodzi to mam jeszcze abo w Plusie (karta 10 - 10 PLN/15min/75 SMS/MMS). Więc MMSki - tanio, 18 groszy - mogę słać do wszystkich sieci..
Czy Play naprawdę wychodzi taniej? ;)
konto usunięte
Temat: PLAY - jak oceniacie?
Kamila R.:
A czy są już nowi abonenci-abonenci? Bo chyba jeśli w ogóle, to bardzo świeżuteńcy - Play weszło raptem tydzień temu na rynek.
Ja byłam testerem, i póki co czekam aż mi dowiozą umowę do podpisania. Odnoszę wrażenie, że mają mnóstwo chętnych, bo w pierwszej opcji mówili o 48 godzinach oczekiwania na kuriera, a potem termin się zdecydowanie wydłużył - chyba jeżdżą i jeżdżą.
Na samym początku było około 800 zgłoszeń, a pracowników obsługujących Tele sprzedaż około 30.
Dziennie dochodziło jakieś 300-400 zgłoszeń.
Musieliśmy siedzieć 7 dni w tygodniu, od 6 rano do 22 wieczorem żeby klienci czekali jak najkrócej...Justyna Urlewicz edytował(a) ten post dnia 12.07.07 o godzinie 16:31
Agnieszka
Antczak (Komuda)
Interactive Senior
Media Planner
Temat: PLAY - jak oceniacie?
Justyna U.:
Na samym początku było około 800 zgłoszeń, a pracowników obsługujących Tele sprzedaż około 30.
Dziennie dochodziło jakieś 300-400 zgłoszeń.
Musieliśmy siedzieć 7 dni w tygodniu, od 6 rano do 22 wieczorem żeby klienci czekali jak najkrócej...Justyna Urlewicz edytował(a) ten post dnia 12.07.07 o godzinie 16:31
Justyno,
to juz sa wewnetrzne sprawy firmy - inni operatorzy nie narzekaja...
a to wyglada jak tlumaczenie sie
konto usunięte
Temat: PLAY - jak oceniacie?
Wojciech G.:
Myślę, że jeśli chcesz uzyskać informacje od klientów to polecam nieoficjalne forum http://nadchodzi4.info oraz blog http://blogp4.pl sami jako pracownicy też się tam sporo dowiadujemy, czasem więcej niż z maili z sales supportu, które w większości przypadków nic nie wnoszą.
To nie było miłe...
PozdrawiamJustyna U. edytował(a) ten post dnia 15.07.07 o godzinie 12:22
konto usunięte
Temat: PLAY - jak oceniacie?
Agnieszka K.:
Justyna U.:
Na samym początku było około 800 zgłoszeń, a pracowników obsługujących Tele sprzedaż około 30.
Dziennie dochodziło jakieś 300-400 zgłoszeń.
Musieliśmy siedzieć 7 dni w tygodniu, od 6 rano do 22 wieczorem żeby klienci czekali jak najkrócej...Justyna Urlewicz edytował(a) ten post dnia 12.07.07 o godzinie 16:31
Justyno,
to juz sa wewnetrzne sprawy firmy - inni operatorzy nie narzekaja...
a to wyglada jak tlumaczenie sie
Napisałam to w ramach wyjaśnienia dlaczego klient czekał nie 48 h, a tydzień.
Nie zamierzam sie tłumaczyć:)
Pozdrawiam
Agnieszka
Antczak (Komuda)
Interactive Senior
Media Planner
Temat: PLAY - jak oceniacie?
Justyna U.:
Napisałam to w ramach wyjaśnienia dlaczego klient czekał nie 48 h, a tydzień.
Nie zamierzam sie tłumaczyć:)
Pozdrawiam
Wyrazam opinie jako klient sieci :)
Operatorzy innych sieci nie bawia sie w grona i goldenline :)
konto usunięte
Temat: PLAY - jak oceniacie?
Chciałem się tylko przywitac :)Nie będę komentował Waszych wypowiedzi na temat Play, bo to nie moja rola :PGrzegorz Kozłowski edytował(a) ten post dnia 14.07.07 o godzinie 00:26
Michał
C.
Kierownik zespołu
ds. utrzymania
systemów
informatycznych
Temat: PLAY - jak oceniacie?
Witajcie,Grzegorzu a co Ty tutaj robisz ???
PS.
A ja nie będę wypowiadał się na temat TP :PMichał Cofalski edytował(a) ten post dnia 14.07.07 o godzinie 00:29
konto usunięte
Temat: PLAY - jak oceniacie?
Ja tu tylko sprzątam :)))))Ja też nie będę się wypowiadał o TP ]:->
A poważnie: to nie jest miejsce żeby rozprawiać o służbowych problemach.
pozdrawiam "Profesjonalistów" :P
Agnieszka
Antczak (Komuda)
Interactive Senior
Media Planner
Temat: PLAY - jak oceniacie?
Az tloczno sie zrobilo...ach ten Play :) o TPSA nawet nie bede sie wypowiadac bo tutaj jest grupa dotyczaca Play'a.
Slyszalam tylko ze ostatnia kampania ambient'owe nie wyszly zbyt dobrze ;)
Karol
Z.
Programista,
elektronik
Temat: PLAY - jak oceniacie?
Agnieszka K.:Po pierwsze: jacy operatorzy? :)
(...)
Wyrazam opinie jako klient sieci :)
Operatorzy innych sieci nie bawia sie w grona i goldenline :)
Nie wiem czy zerknęłaś do mojej grupy poświęconej Erze. :> Jest sporo ludzi "operatorów".
Po drugie: dlaczgo niby nie bawią się? Mają ku temu prawo by informacje zdobywać... A że forum jest naprawdę wydajnym narzędziem. :>
konto usunięte
Temat: PLAY - jak oceniacie?
Justyna U.:
Wojciech G.:
Myślę, że jeśli chcesz uzyskać informacje od klientów to polecam nieoficjalne forum http://nadchodzi4.info oraz blog http://blogp4.pl sami jako pracownicy też się tam sporo dowiadujemy, czasem więcej niż z maili z sales supportu, które w większości przypadków nic nie wnoszą.
To nie było miłe...
PozdrawiamJustyna U. edytował(a) ten post dnia 15.07.07 o godzinie 12:22
Życie... Z resztą nie trzeba być wcale pracownikiem ani specjalistą od fizyki atomowej żeby dojść do takiego wniosku... wszak chociażby osoby redagujące blogp4.pl nie są pracownikami PLAY, a momentami wiedzieli więcej od nas :)
Agnieszka
Antczak (Komuda)
Interactive Senior
Media Planner
Temat: PLAY - jak oceniacie?
Wojciech G.:apropos bloga - nieznajomi do mnie pisza bo blog zamiast zostac skasowany po testach nadal prosperuje...
Justyna U.:
Wojciech G.:
Myślę, że jeśli chcesz uzyskać informacje od klientów to polecam nieoficjalne forum http://nadchodzi4.info oraz blog http://blogp4.pl sami jako pracownicy też się tam sporo dowiadujemy, czasem więcej niż z maili z sales supportu, które w większości przypadków nic nie wnoszą.
To nie było miłe...
PozdrawiamJustyna U. edytował(a) ten post dnia 15.07.07 o godzinie 12:22
Życie... Z resztą nie trzeba być wcale pracownikiem ani specjalistą od fizyki atomowej żeby dojść do takiego wniosku... wszak chociażby osoby redagujące blogp4.pl nie są pracownikami PLAY, a momentami wiedzieli więcej od nas :)
a co najgorsze? nie da sie calkowicie usunac danych - mozna je co najwyzej pozmieniac.
Mila pani z Obslugi Klienta zaproponowala mi usuniecie calkowicie konta z dostepem online do rachunkow.
Jestem coraz bardziej zla na Play
- 1
- 2
Podobne tematy
-
P4 (Play) » Call Center P4 - jak oceniacie? -
-
P4 (Play) » Jak rozmawiać z Play? -
-
P4 (Play) » Play 3G jak zmienić -
-
P4 (Play) » Jak to jest z tymi telefonami w PLAY :/ ? -
-
P4 (Play) » przeniesienie numeru play - jak to jest naprawde? -
-
P4 (Play) » PLAY & Nokia - jak rozwiązać problem??? -
-
P4 (Play) » Jak wypowiedzieć umowę PLAY internet. -
-
P4 (Play) » Jak zerwać Play Online w przypadku braku zasięgu? -
-
P4 (Play) » Reklamacja w Play - jak to zrobić skutecznie? -
-
P4 (Play) » Jak zerwać umowę z PLAY? -
Następna dyskusja: