konto usunięte

Temat: Pakiet 100 minut w Play Fresh - pytanie

Jak w temacie mam pytanie o promocję "100 minut w Play Fresh". Pod spodem przesyłam link w którym można znaleźć regulamin promocji http://web.playmobile.pl/pl/uslugi/pakiet-100-minut-w-... W akapicie "ogólne warunki korzystania z Oferty Promocyjnej..." w punkcie 5 jest informacja, że jeden użytkownik może posiadać maksymalnie 3 aktywne usługi ... To znaczy, że po wykorzystaniu tych pakietów promocja dla mnie się skończy??

Dzięki za info - pozdrawiamAdam Zieliński edytował(a) ten post dnia 09.10.09 o godzinie 20:43
Przemysław K.

Przemysław K. Specjalista ds.
marketingu
internetowego

Temat: Pakiet 100 minut w Play Fresh - pytanie

Chodzi o to, że jednocześnie możesz mieć aktywne trzy pakiety „100 minut do Play i na stacjonarne w Play Fresh”
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Pakiet 100 minut w Play Fresh - pytanie

Dobrze, tylko jeszcze zwróćmy Adamowi uwagę na zapisy regulaminu promocji. Jest tam napisane, że w dowolnym momencie operator może tą promocję zakończyć. Czyli, że użytkownicy zostaną - no, może nie z ręką w nocniku, ale z pakietem na koncie (w takiej ilości, w jakiej go ma w danym momencie).

Przyznam, że gdyby nie zapis o zakończeniu promocji, już byłbym użytkownikiem Play Fresh.
Przemysław K.

Przemysław K. Specjalista ds.
marketingu
internetowego

Temat: Pakiet 100 minut w Play Fresh - pytanie

Podobne zapisy stosują wszyscy operatorzy w regulaminach usług/promocji dla ofert na kartę.

konto usunięte

Temat: Pakiet 100 minut w Play Fresh - pytanie

Dziękuje za odpowiedzi! Zapytałem bo sprawdzając swoje konto "Play24" widnieje pod oknem "usługi" możliwość dokupienia przeze mnie jeszcze tylko 2 z 3 pakietów.
Przemysław Komorowski:
Chodzi o to, że jednocześnie możesz mieć aktywne trzy pakiety „100 minut do Play i na stacjonarne w Play Fresh”
Czyli wynika z tego, że za jakiś czas (być może jak skończę 1 zakupiony pakiet) znowu przybędzie mi do dyspozycji 3/3 pakietów tanich minut.

Też zwróciłem uwagę na to, że jest to promocja. W moim przypadku argument który przemawiał za przeniesieniem numeru z Orange do Play to fakt, że po załadowaniu konta dowolną kwotą moje połączenia wychodzące są ważne przez 1 rok (tak jak powinno być). A to co mnie powstrzymywało przed podjęciem decyzji o przeniesieniu to fakt droższych rozmów do Play z innych sieci.

Promocje nie trwają wiecznie, w połowie września w Orange zakończył się program lojalnościowy Profit http://www.orange.pl/portal/map/map/profit_end?redirec... o czym dowiedziałem się przypadkiem a z którego czerpałem przynajmniej 2 razy w roku doładowania.

PozdrawiamAdam Zieliński edytował(a) ten post dnia 10.10.09 o godzinie 11:34
Przemysław K.

Przemysław K. Specjalista ds.
marketingu
internetowego

Temat: Pakiet 100 minut w Play Fresh - pytanie

Adam Zieliński:
Dziękuje za odpowiedzi! Zapytałem bo sprawdzając swoje konto "Play24" widnieje pod oknem "usługi" możliwość dokupienia przeze mnie jeszcze tylko 2 z 3 pakietów.
Przemysław Komorowski:
Chodzi o to, że jednocześnie możesz mieć aktywne trzy pakiety „100 minut do Play i na stacjonarne w Play Fresh”
Czyli wynika z tego, że za jakiś czas (być może jak skończę 1 zakupiony pakiet) znowu przybędzie mi do dyspozycji 3/3 pakietów tanich minut.

Tak powinno być. Pakiet jest ważny max. 30 dni, więc albo go wcześniej wykończysz albo upłynie termin ważności.
Promocje nie trwają wiecznie

W przypadku prepaid operatorzy mają trzy rodzaje promocji - mój podział ;)
- krótkoterminowe - 1-2 miesiące, raczej nie są przedłużane, ale mogą się pojawić ponownie
- długoterminowe - np. do roku czasu
- nieokreślone - do odwołania

Dodatkowo operatorzy stosują zapis, że mogą wcześniej ją zakończyć, albo zmienić warunki promocji.
Maciej B.

Maciej B. PR, media,
telekomunikacja,
kolej. Albo
odwrotnie :-)

Temat: Pakiet 100 minut w Play Fresh - pytanie

Adam Zieliński:
Przemysław Komorowski:
Chodzi o to, że jednocześnie możesz mieć aktywne trzy pakiety „100 minut do Play i na stacjonarne w Play Fresh”
Czyli wynika z tego, że za jakiś czas (być może jak skończę 1 zakupiony pakiet) znowu przybędzie mi do dyspozycji 3/3 pakietów tanich minut.

Przekładając to na polski - miesięcznie możesz wygadać maksymalnie 300 minut z tych pakietów, gdybyś wszystkie 3 zakupił od razu. Po wygaśnięciu ważności pakietu (nie po jego wyczerpaniu) możesz zamówić następne.
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Pakiet 100 minut w Play Fresh - pytanie

Maciej B.:
Po wygaśnięciu ważności pakietu (nie po jego wyczerpaniu) możesz zamówić następne.
Dlaczego ? Regulamin mówi, że w danym momencie można mieć aktywne maksymalnie trzy pakiety. Uważam, że wyczerpanie pakietu jest tożsame z jego dezaktywacją, czyli można zamówić zarówno po wygaśnięciu, jak i wyczerpaniu.

Mam rację ?
Maciej B.

Maciej B. PR, media,
telekomunikacja,
kolej. Albo
odwrotnie :-)

Temat: Pakiet 100 minut w Play Fresh - pytanie

Krzysztof Wie.rszelis:
Uważam, że wyczerpanie pakietu jest tożsame z jego dezaktywacją, czyli można zamówić zarówno po wygaśnięciu, jak i wyczerpaniu.

Mam rację ?

Z autopsji: Play twierdzi inaczej :-)

Kupujesz pakiet na 30 dni i po 30 możesz zakupić następny.

M.
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Pakiet 100 minut w Play Fresh - pytanie

Maciej B.:
Krzysztof Wie.rszelis:
Uważam, że wyczerpanie pakietu jest tożsame z jego dezaktywacją, czyli można zamówić zarówno po wygaśnięciu, jak i wyczerpaniu.
Z autopsji: Play twierdzi inaczej :-)

Kupujesz pakiet na 30 dni i po 30 możesz zakupić następny.
No to tym bardziej nie będę użytkownikiem Play Fresh...

konto usunięte

Temat: Pakiet 100 minut w Play Fresh - pytanie

Krzysztof Wie.rszelis:
Maciej B.:
Krzysztof Wie.rszelis:
Uważam, że wyczerpanie pakietu jest tożsame z jego dezaktywacją, czyli można zamówić zarówno po wygaśnięciu, jak i wyczerpaniu.
Z autopsji: Play twierdzi inaczej :-)

Kupujesz pakiet na 30 dni i po 30 możesz zakupić następny.
No to tym bardziej nie będę użytkownikiem Play Fresh...

a skąd taka niechęć do Play?
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Pakiet 100 minut w Play Fresh - pytanie

Adam Zieliński:

a skąd taka niechęć do Play?
Jaka niechęć ? Napisałem, że nie lubię kupować usługi, o której nie wiadomo, kiedy przestanie być świadczona, to wszystko.

konto usunięte

Temat: Pakiet 100 minut w Play Fresh - pytanie

Mam jeszcze jedno pytanie. Stan pakietu 100 minut sprawdzam póki co za pośrednictwem internetu. Czy jest możliwość sprawdzenia ilości minut z pakietu za pośrednictwem telefonu? I jak można sprawdzać ważność pakietu - bo tego jeszcze nierozkminiłem, pozdrawiam
Marcin Tarapata

Marcin Tarapata Analityk/Tester

Temat: Pakiet 100 minut w Play Fresh - pytanie

Patrzyłeś czy nie ma w *111# ???
Maciej B.

Maciej B. PR, media,
telekomunikacja,
kolej. Albo
odwrotnie :-)

Temat: Pakiet 100 minut w Play Fresh - pytanie

Adam Zieliński:
Czy jest możliwość sprawdzenia ilości minut z pakietu za pośrednictwem telefonu? I jak można sprawdzać ważność pakietu - bo tego jeszcze nierozkminiłem, pozdrawiam

U mnie działa *105# :-)

konto usunięte

Temat: Pakiet 100 minut w Play Fresh - pytanie

Numer *111# póki co nie działa w moim telefonie (Play zasugerowało, że może to być wina z ich strony lub mojego telefonu). Za to numer *105# działają bez problemu - więc dziękuje za info.

Następna dyskusja:

Pytanie techniczne - Play i...




Wyślij zaproszenie do