Konrad
Mazurek
Regional Director,
Antal Poland.
Temat: Ostrożnie przy przedłużaniu umowy. Masakra
WitamChciałem w ramach ostrzeżenie innych użytkowników zwrócić uwagę na praktyki, które mają miejsce w sieci komórkowej PLAY. Konsultantka przedłużająca ze mną umowę przez telefon żeby tylko sprzedać mi telefon w interesującej mnie cenie nie poinformowała mnie o tym, że od teraz na mój abonament – nie znacznie większy – będzie składał się faktyczny abonament znacznie gorszy od dotychczasowego oraz RATA ZA TELEFON w wysokości 70pln. Nie zostałem o tym poinformowany jak również o tym, że od teraz nie będę miał pakietów na połączenia międzynarodowe.
Kolejna rzecz nie poinformowała mnie o tym, że od teraz nie będę już klientem biznesowym a indywiduwalnym bo na taką ofertę jak się okazała mnie przełączono – utraciłem obsługę biznesową itp.
Kolejna rzecz udzieliła nieprawidłowej informacji o darmowym nielimitowanym internecie. Wiedząc o tym, że po zużyciu pewnego pakietu jest on zwalniany, zapytałem o to. Odpowiedź uzyskałem, że po 50GB a okazuje się, że po 10GB co dla mnie stanowi ważny element.