Rafał S.

Rafał S.
http://www.little.co
m.pl

Temat: magiczne "Przedłużenie umowy"

Moi drodzy,

Równo tydzień podrzuciłem poniższego maila do via mail do BOK Play (sąsiedni wątek przypomniał mi właśnie o tym, że to zrobiłem) i nie mam kompletnie żadnego feedbacku.

Czy uważacie, że to pieniactwo, malkontenctwo i się nie powinienem irytować czy też rzeczywiście Play najlepsze czasy ma już za sobą i zwyczajnie ignoruje pytania/reklamacje klientów?

Właściwie nie chodzi mi o samą ofertę i jej warunki ale raczej o niemoc i bezsilność (żeby nie powiedzieć tumiwisizm) obsługi.
Brak odzewu jest gorszy niż jakakolwiek informacja zwrotna.

Ktoś się odzywał z podobnym problemem do operatora?
Czy sprawa została rostrzygnięta? Po jakim czasie?
Pozytywnie, czy rzeczywiście równie dobrze mogę już składać wypowiedzenie (zrobię tak chociażby dla zasady, jeśli dalej będzie)?

Jak uważacie, czego mogę a czego powinienem oczekiwać?
Numery mam już dosyć długo, płace ostatnio w miarę regularnie po 200-300 PLN jako prywatna osoba więc podejście zlewcze nieco mnie irytuje...

Orange na kolejnym numerze wydzwania do mnie od 3 miesięcy w temacie przedłużania się - może warto skorzystać tym razem z żółtej oferty?

Rafał

Ps. O ile nie zapomnę postaram się podrzucić tu zmiany/nowinki w wątku.






=================================================

Szanowni Państwo,

W chwili obecnej posiadam u Państwa dwie usługi (abonament+abonament internetowy) i przymierzam sie, do przeniesienia do Panstwa kolejnego numeru.
Zresztą siec Państwa znam od samego początku (brałem udział w testach "Nadchodzi4") a za moja rekomendacja przeniosło się do Państwa już kilka osób (wymieniając na szybko np. numery xxx xx xx xx czy xxx xxx xxx).

Natomiast w związku z kończącą się właśnie umową na numerze xxx xxx xxx sprawdzałem telefonicznie ofertę przez telefoniczne Biuro Obsługi Klienta i jestem z niej dosyć mocno niezadowolony.

Po pierwsze wymuszacie Państwo konieczność zmiany taryfy (a stara mi zupełnie odpowiada).
Po drugie zakup aparatu który mnie interesuje (iPhone 16 Gb 3GS) obarczony
jest kilkoma klauzulami:
- nie kupię go w salonie
- obowiązkowo mam dopłacać do niego 40 PLN za internet, który DOPIERO CO WYKUPIŁEM i opłacam systematycznie w Państwa sieci
- dodatkowo aparat mimo b. wysokiej ceny (999 na 24 m-ce w taryfie za 65 PLN i 699 z umowa na 36 m-cy) nie jest wcale dostępny
A po trzecie prezentowana oferta w niczym nie odbiega od tego, co dostałbym jako nowy klient wspomniano o czasowym dodatku w postaci bonusowych minut ale już powszechnie dostępny przy przedłużeniach rabat na abonament nie obowiązuje).

Prośba o sprawdzenie generowanego ARPU na numerze o którym mowa i informację zwrotną co możecie mi Państwo realnie zaproponować tak, by utrzymać ten numer w swojej sieci.

Biorąc pod uwagę datę zakończenia kontraktu już powinienem rozglądać się za sensowną alternatywą ale chociażby z racji stażu moge jeszcze kilka dni poczekać na Państwa propozycję.

Z poważaniem,
Rafał Szmitrowski
Rafał S.

Rafał S.
http://www.little.co
m.pl

Temat: magiczne "Przedłużenie umowy"

Update informacyjny:

Ciekawa mam nadzieję porcja informacji dla "przedłużaczy":
- zadzwiające, że P4 odezwało się już 1 dzień po poniższym poście (nie wierzę w przypadki)
- niestety sieć nie jest w stanie zrobić NIC z ŻADNYM z poniższych pytań/uwag/postulatów (w skrócie: rozumiemy, że to dla pana problem, przepraszamy ale albo pan bierze albo nie)

Operator zapytany wprost co zamierza zrobić by utrzymać klienta rozkłada ręce szeroko - przykro nam, nic nie możemy (w domyśle: "idz w cholere")

zatem rozejrzę się w wolnej chwili za konkurencja i dam tu jeszcze znac, co konkurencja proponuje osobom przenoszacym numer
a wlasciwie numery, bo poprzenosze wszystko co mam i na co tylko mam wplyw

r.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: magiczne "Przedłużenie umowy"

Jedno ale.
Pakiet internet za 40 zł to ratowanie Twojej faktury podczas użytkowania IPhona. Nie da się użytkować tego telefonu bez internetu.
Iphone 3gs za kwoty jakie podałeś to okazja na chwilę obecną. To jest telefon wart dużo więcej. Spróbuj go kupić u wielkiej trójcy taniej...
Pracowałem w Orange, teraz zaczynam walkę w Play. Owszem - nie w masówce ale na rynku biznesowym - i wybacz ale masz podejście do sprawy ludzi nazywanych przeze mnie "kluczowymi". Znając się na temacie i na systemie przygotowywania ofert utrzymaniowych wiedziałbyś, że Play ma najzdrowsze podejście...i to nie jest niemoc czy tak jak napisałeś "idź Pan w cholere". To dobra oferta i nie wyciśniesz nic więcej. Co innego gdybyś był klientem korporacyjnym i płacił rachunki po 10k/mies...wtedy miałbyś prawo się tak rzucać...

dlaczego oferta zakupu telefonu wartego 2,5k PLN za 699 PLN jest nazwana przez Ciebie bardzo drogą?Kamil S. edytował(a) ten post dnia 08.02.10 o godzinie 22:53

Następna dyskusja:

Przedłużenie umowy PLAY




Wyślij zaproszenie do