Rafał
S.
http://www.little.co
m.pl
Temat: magiczne "Przedłużenie umowy"
Moi drodzy,Równo tydzień podrzuciłem poniższego maila do via mail do BOK Play (sąsiedni wątek przypomniał mi właśnie o tym, że to zrobiłem) i nie mam kompletnie żadnego feedbacku.
Czy uważacie, że to pieniactwo, malkontenctwo i się nie powinienem irytować czy też rzeczywiście Play najlepsze czasy ma już za sobą i zwyczajnie ignoruje pytania/reklamacje klientów?
Właściwie nie chodzi mi o samą ofertę i jej warunki ale raczej o niemoc i bezsilność (żeby nie powiedzieć tumiwisizm) obsługi.
Brak odzewu jest gorszy niż jakakolwiek informacja zwrotna.
Ktoś się odzywał z podobnym problemem do operatora?
Czy sprawa została rostrzygnięta? Po jakim czasie?
Pozytywnie, czy rzeczywiście równie dobrze mogę już składać wypowiedzenie (zrobię tak chociażby dla zasady, jeśli dalej będzie)?
Jak uważacie, czego mogę a czego powinienem oczekiwać?
Numery mam już dosyć długo, płace ostatnio w miarę regularnie po 200-300 PLN jako prywatna osoba więc podejście zlewcze nieco mnie irytuje...
Orange na kolejnym numerze wydzwania do mnie od 3 miesięcy w temacie przedłużania się - może warto skorzystać tym razem z żółtej oferty?
Rafał
Ps. O ile nie zapomnę postaram się podrzucić tu zmiany/nowinki w wątku.
=================================================
Szanowni Państwo,
W chwili obecnej posiadam u Państwa dwie usługi (abonament+abonament internetowy) i przymierzam sie, do przeniesienia do Panstwa kolejnego numeru.
Zresztą siec Państwa znam od samego początku (brałem udział w testach "Nadchodzi4") a za moja rekomendacja przeniosło się do Państwa już kilka osób (wymieniając na szybko np. numery xxx xx xx xx czy xxx xxx xxx).
Natomiast w związku z kończącą się właśnie umową na numerze xxx xxx xxx sprawdzałem telefonicznie ofertę przez telefoniczne Biuro Obsługi Klienta i jestem z niej dosyć mocno niezadowolony.
Po pierwsze wymuszacie Państwo konieczność zmiany taryfy (a stara mi zupełnie odpowiada).
Po drugie zakup aparatu który mnie interesuje (iPhone 16 Gb 3GS) obarczony
jest kilkoma klauzulami:
- nie kupię go w salonie
- obowiązkowo mam dopłacać do niego 40 PLN za internet, który DOPIERO CO WYKUPIŁEM i opłacam systematycznie w Państwa sieci
- dodatkowo aparat mimo b. wysokiej ceny (999 na 24 m-ce w taryfie za 65 PLN i 699 z umowa na 36 m-cy) nie jest wcale dostępny
A po trzecie prezentowana oferta w niczym nie odbiega od tego, co dostałbym jako nowy klient wspomniano o czasowym dodatku w postaci bonusowych minut ale już powszechnie dostępny przy przedłużeniach rabat na abonament nie obowiązuje).
Prośba o sprawdzenie generowanego ARPU na numerze o którym mowa i informację zwrotną co możecie mi Państwo realnie zaproponować tak, by utrzymać ten numer w swojej sieci.
Biorąc pod uwagę datę zakończenia kontraktu już powinienem rozglądać się za sensowną alternatywą ale chociażby z racji stażu moge jeszcze kilka dni poczekać na Państwa propozycję.
Z poważaniem,
Rafał Szmitrowski