konto usunięte
Temat: mądra strategia PLAY?
Pragnę zwrócić uwagę na pewną rzecz.Rozważmy konkretny case:
Przyjmijmy konkretne założenia, nie chodzi o dokładne liczby ani rzeczywistość.
PLAY daje 500 minut do wszystkich sieci za 50zł.
Do tego nielimitowane rozmowy z PLAY i stacjonarne.
Z punktu widzenia klienta- bardzo atrakcyjnie.
Z punktu widzenia sieci? NIEKONIECZNIE.
Pojawia się fundamentalne pytanie, co dalej?
Co przy przedłużeniu umowy?
Klient dostanie 1000 minut? 2000 minut?
Powie, że tyle nie potrzebuje.
Więc?
Zmniejszy abonament.
Co to oznacza dla operatora?
Spadek przychodów.
Jak dla mnie z biznesowego punktu widzenia PLAY szybko upadnie lub zostanie przejęty.
Zbyt szybko "wystrzelał" się z bardzo dobrą wydawałoby się ofertą.
Zrobił takową stricte pod przejęcie klientów innych operatorów, nie myśląc co dalej, strzelając sobie w kolano.
Nie pozostawił wiele miejsca na lepsze.
Notabene niedługo kończy się handicap dla świeżego operatora.
Nie piszę tego, bo reprezentuje pomarańczę, mam jedynie na myśli "czysto-biznesowy punkt widzenia"
Bo czym zawalczy PLAY?
Obsługa klienta- totalna klapa.
Usługi dodane- UBOGO.
Samą ofertą, która nie ma miejsca na rozwój, Polski nie podbije.
Nie chciałbym polemizować z stylu "Orange to gówno, bo mają drogie telefony", PLAY jest zajebisty, bo mają świetną ofertę".
Zapraszam do merytorycznej dyskusji.