Temat: Krytycznie o Play
Moja historia:
Przeniesienie numeru na firme z Plus do Play.
Zle przyjecie zlecenia (bez pelnomocnictwa), stracilem czas nerwy, numer. Skrajna niekompetencja pracownikow Play w Gdyni, zostalem zapewniony telefonicznie ze moje zgloszenie jest ok i nie mam co sie martwic (dostawalem jakies smsy ze musze zaniesc jakies papiery do operatora). Po jakims czasie okazalo sie ze:
- przepadl moj 10 letni numer
- Play wg swojego regulaminu podwyzszyl mi o 12 pln/miech abonament
- Plus sie wypial, bo w koncu nie jestem ich abonentem
- Play przprosil za swoja niekompetencje ale sie rowniez wypial (na zasadzie ,a jak nam to udowodnisz?)
- btw karta jest wciaz nieaktywna wiec nie mam jak dzwonic:)
- przyszedl rachunek na 400 pln (a abonament mial byc firma 55, a place 78,10 brutto + 100 za aktywacje
to tak apropos zadowolenia z sieci Play.
W miedzyczasie jeszcze nastepna wesola historia (z tego samego salonu).
- Nie przyjeto nagwarancje popsutego telefonu bo pracownik nie byl w stanie stwierdzic usterki (a ma obowiazek przyjac)
- w salonie obok przyjeli, ale szgarneli tez moja umowe
- po jakims czasie musialem walczyc o odzyskanie umowy (ktorej oczywiscie na pewno nie wzieli)
- w salonie obok otrzymalem duplikat umowy
- nastepnego dnia telefon, ze umowa sie znalazla
Telefon wrocil naprawiony, pierwsza sprawa skierowana do UOKiK.
Piotr Jasiulewicz edytował(a) ten post dnia 21.12.11 o godzinie 14:05