Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Krytycznie o Play

Krzysztof C.:
Wypowiedziałem się w temacie ale mój post został usunięty - przepraszam jeśli zrobiłeś coś wbrew regulaminowi :)


o ile dobrze pamiętam ten wpis to ja go usunąłem :)
wolno nam robić to co proponowałeś? on-line? bez weryfikacji właściciela?
Krzysztof C.

Krzysztof C. TAMADA TOUR Sp. z
o.o.

Temat: Krytycznie o Play

Nie chodziło o weryfikację. Sprawa zamknięta.
Piotr Jasiulewicz

Piotr Jasiulewicz PHP/Java
professional

Temat: Krytycznie o Play

Moja historia:

Przeniesienie numeru na firme z Plus do Play.

Zle przyjecie zlecenia (bez pelnomocnictwa), stracilem czas nerwy, numer. Skrajna niekompetencja pracownikow Play w Gdyni, zostalem zapewniony telefonicznie ze moje zgloszenie jest ok i nie mam co sie martwic (dostawalem jakies smsy ze musze zaniesc jakies papiery do operatora). Po jakims czasie okazalo sie ze:

- przepadl moj 10 letni numer
- Play wg swojego regulaminu podwyzszyl mi o 12 pln/miech abonament
- Plus sie wypial, bo w koncu nie jestem ich abonentem
- Play przprosil za swoja niekompetencje ale sie rowniez wypial (na zasadzie ,a jak nam to udowodnisz?)
- btw karta jest wciaz nieaktywna wiec nie mam jak dzwonic:)
- przyszedl rachunek na 400 pln (a abonament mial byc firma 55, a place 78,10 brutto + 100 za aktywacje

to tak apropos zadowolenia z sieci Play.

W miedzyczasie jeszcze nastepna wesola historia (z tego samego salonu).

- Nie przyjeto nagwarancje popsutego telefonu bo pracownik nie byl w stanie stwierdzic usterki (a ma obowiazek przyjac)
- w salonie obok przyjeli, ale szgarneli tez moja umowe
- po jakims czasie musialem walczyc o odzyskanie umowy (ktorej oczywiscie na pewno nie wzieli)
- w salonie obok otrzymalem duplikat umowy
- nastepnego dnia telefon, ze umowa sie znalazla

Telefon wrocil naprawiony, pierwsza sprawa skierowana do UOKiK.Piotr Jasiulewicz edytował(a) ten post dnia 21.12.11 o godzinie 14:05
Krzysztof C.

Krzysztof C. TAMADA TOUR Sp. z
o.o.

Temat: Krytycznie o Play

Piotr Jasiulewicz:
Moja historia:

Przeniesienie numeru na firme z Plus do Play.

Zle przyjecie zlecenia (bez pelnomocnictwa), stracilem czas nerwy, numer. Skrajna niekompetencja pracownikow Play w Gdyni, zostalem zapewniony telefonicznie ze moje zgloszenie jest ok i nie mam co sie martwic (dostawalem jakies smsy ze musze zaniesc jakies papiery do operatora). Po jakims czasie okazalo sie ze:

Dlaczego podpisał Pan wniosek o przeniesienie numeru bez pełnomocnictwa (z treści wynika, że miało być z pełnomocnictwem), dlaczego zignorował Pan smsy od operatora?
- przepadl moj 10 letni numer
- Play wg swojego regulaminu podwyzszyl mi o 12 pln/miech abonament
- Plus sie wypial, bo w koncu nie jestem ich abonentem
- Play przprosil za swoja niekompetencje ale sie rowniez wypial (na zasadzie ,a jak nam to udowodnisz?)
- btw karta jest wciaz nieaktywna wiec nie mam jak dzwonic:)
- przyszedl rachunek na 400 pln (a abonament mial byc firma 55, a place 78,10 brutto + 100 za aktywacje

to tak apropos zadowolenia z sieci Play.

Proszę napisać jaką ma Pan promocję według umowy z PLAY. Jest to podane na umowie, mniej więcej w połowie tekstu oraz na stronie PODSUMOWANIE OFERTY. W Play nie ma opłaty za aktywację w wysokości 100 zł. Czy korzystał Pan z karty z numerem tymczasowym?
W miedzyczasie jeszcze nastepna wesola historia (z tego samego salonu).

- Nie przyjeto nagwarancje popsutego telefonu bo pracownik nie byl w stanie stwierdzic usterki (a ma obowiazek przyjac)
- w salonie obok przyjeli, ale szgarneli tez moja umowe
- po jakims czasie musialem walczyc o odzyskanie umowy (ktorej oczywiscie na pewno nie wzieli)
- w salonie obok otrzymalem duplikat umowy
- nastepnego dnia telefon, ze umowa sie znalazla

Telefon wrocil naprawiony, pierwsza sprawa skierowana do UOKiK.

Słusznie, natomiast proszę jeszcze napisać czy korzystał Pan z obsługi Doradcy Biznesowego czy w Salonie?

Pozdrawiam!
Piotr Jasiulewicz

Piotr Jasiulewicz PHP/Java
professional

Temat: Krytycznie o Play

W salonie, abo mial byc firma 55 czy jakos tak, niby jest to samo, ale bez znizek. Z karty z numerem tymczasoym nie korzystalem... wczoraj sie okazalo ze karta byla tez trafiona, wiec 330 pln za 1 polaczenie na razie zaplacilem, karte mi w salonei wymienili.

Bez pelnomocnictwa mialem, bo ktos tak wpisal w moim zgloszenie przeniesienia, a ja nie zwrocilem uwagi, z reszta tez nie jestem ekspertem od procedur Play :) Smsy ignorowalem, bo po telefonie do salonu powiedziano mi ze wszystko jak trzeba jest. Z reszta "prosze zaniesc niezbedne dokumenty do operatora" - i o co chodzi?

Oferta "Firma 55" "All inclusive dla firm MAX"
Krzysztof C.

Krzysztof C. TAMADA TOUR Sp. z
o.o.

Temat: Krytycznie o Play

Jak dawno to się stało? Zrywał Pan umowę z Plusem?

Temat: Krytycznie o Play

Krzysztof C.:
Piotr Jasiulewicz:
Moja historia:

Przeniesienie numeru na firme z Plus do Play.

Zle przyjecie zlecenia (bez pelnomocnictwa), stracilem czas nerwy, numer. Skrajna niekompetencja pracownikow Play w Gdyni, zostalem zapewniony telefonicznie ze moje zgloszenie jest ok i nie mam co sie martwic (dostawalem jakies smsy ze musze zaniesc jakies papiery do operatora). Po jakims czasie okazalo sie ze:

Dlaczego podpisał Pan wniosek o przeniesienie numeru bez pełnomocnictwa (z treści wynika, że miało być z pełnomocnictwem), dlaczego zignorował Pan smsy od operatora?


Klient nie musi wiedzieć jakie dokumenty są wymagane do przeniesienia numeru - co to za bzdura... skąd tez Klient ma wiedzieć jak chociażby wygląda dokument pełnomocnictwa? to Konsultant jest od tego aby Klienta poinformować i dopilnować formalności. Klient może podpisać dokument albo nie, co to za wyrzut?
- przepadl moj 10 letni numer
- Play wg swojego regulaminu podwyzszyl mi o 12 pln/miech abonament
- Plus sie wypial, bo w koncu nie jestem ich abonentem
- Play przprosil za swoja niekompetencje ale sie rowniez wypial (na zasadzie ,a jak nam to udowodnisz?)
- btw karta jest wciaz nieaktywna wiec nie mam jak dzwonic:)
- przyszedl rachunek na 400 pln (a abonament mial byc firma 55, a place 78,10 brutto + 100 za aktywacje

to tak apropos zadowolenia z sieci Play.

Proszę napisać jaką ma Pan promocję według umowy z PLAY. Jest to podane na umowie, mniej więcej w połowie tekstu oraz na stronie PODSUMOWANIE OFERTY. W Play nie ma opłaty za aktywację w wysokości 100 zł. Czy korzystał Pan z karty z numerem tymczasowym?
W miedzyczasie jeszcze nastepna wesola historia (z tego samego salonu).

- Nie przyjeto nagwarancje popsutego telefonu bo pracownik nie byl w stanie stwierdzic usterki (a ma obowiazek przyjac)
- w salonie obok przyjeli, ale szgarneli tez moja umowe
- po jakims czasie musialem walczyc o odzyskanie umowy (ktorej oczywiscie na pewno nie wzieli)
- w salonie obok otrzymalem duplikat umowy
- nastepnego dnia telefon, ze umowa sie znalazla

Telefon wrocil naprawiony, pierwsza sprawa skierowana do UOKiK.

Słusznie, natomiast proszę jeszcze napisać czy korzystał Pan z obsługi Doradcy Biznesowego czy w Salonie?

Pozdrawiam!

A jaki to ma znaczenie z jakiego punktu korzystał Klient? procedury są wszędzie takie same...
Krzysztof C.

Krzysztof C. TAMADA TOUR Sp. z
o.o.

Temat: Krytycznie o Play

A świadomość konsumencka? Klient podpisując dokument każdorazowo potwierdza, że zapoznał się z regulaminami i jest świadom różnych konsekwencji. Akurat przy wniosku o przeniesienie jest drugi papier - oświadczenie klienta, że potwierdza powyższe, że jest właścicielem numeru, etc.

Nie oskarżam nikogo. Próbuję się rozeznać w sprawie. Może się uda jeszcze pomóc - jeżeli Plus nie wyłączył zupełnie tego numeru.
Krzysztof C.

Krzysztof C. TAMADA TOUR Sp. z
o.o.

Temat: Krytycznie o Play

Piotr Jasiulewicz:
W salonie, abo mial byc firma 55 czy jakos tak, niby jest to samo, ale bez znizek. Z karty z numerem tymczasoym nie korzystalem... wczoraj sie okazalo ze karta byla tez trafiona, wiec 330 pln za 1 polaczenie na razie zaplacilem, karte mi w salonei wymienili.

Bez pelnomocnictwa mialem, bo ktos tak wpisal w moim zgloszenie przeniesienia, a ja nie zwrocilem uwagi, z reszta tez nie jestem ekspertem od procedur Play :) Smsy ignorowalem, bo po telefonie do salonu powiedziano mi ze wszystko jak trzeba jest. Z reszta "prosze zaniesc niezbedne dokumenty do operatora" - i o co chodzi?

Oferta "Firma 55" "All inclusive dla firm MAX"

Wysłałem Panu info na priv.
Piotr Jasiulewicz

Piotr Jasiulewicz PHP/Java
professional

Temat: Krytycznie o Play

Procedura moze i taka sama zawsze, ale osoba ja przeprowadzajaca moze popelnic (jak w tym przypadku) blad. A to jakie dokumenty do procedury sa przynalezne to skad mam wiedziec? Nawet widza zakreslone czy nie zakreslone wartosci na wewnetrznym papierku Play, skad klient ma widziec co oznaczaja? Konsultant jest po to, aby wszystko sprawnie przeprowadzic, a tak sie nie stalo.

W koncu zostalem postawiony w sytuacji gdzie musze wlamac sie do plusa i playa, aby jednemu i drugiemu udowodnic niekompetencje i dzialanie na moja szkode.

Plus sie obrazil i mnie olal, a play jako nowego klienta traktuje totalnie z gory, wiec po okresie umowy NA PEWNO ich klientem nie pozostane.

Na koneic mala anegdota - Play odpuscil po 10 pln za 2 okresy rozliczeniowe w swojej wielkiej łasce, a kolejne 22 okresy musze zaplacic + 10 pln :D

Temat: Krytycznie o Play

Witam
Założyłem tutaj konto specjalnie aby opowiedzieć Wam moja historię z Play

W okolicach pierwszej dekady grudnia ub.r. uzbierałem punkty w promocjii PS3, czekalem niecierpliwie aby zrobić dzieciakom niespodzianke na swieta. No cóz nie udało sie.
opisuje dlaczego:
telefon zarejestrowany jest na żone (używam go) lecz nie jestem kompetenty aby ustalic warunki wysyłki mając wszystkie dane i posiadającąc hasło abonenckie (tak twierdził Pan z Obslugi Klienta ), no cóż
podąłem nr tel do żony
faktycznie człowiek zadzwonił do niej lecz żona nie wiedziala dokladnie jaką chcę wersje itp i musiala sie spytać mnie gdyż nie była przygotowana na rozmowę. Oczywiście Pan obiecał że za 30 min zadzwoni. I tak do dzisiaj nie może zadzwonić.
W późniejszym czasie ponownie panowie dzwonili do mnie z 2-3 razy podawalem im numer kontaktowy do żony i nic, aż wreszcie zmienilem numer kontaktowy w platformie 24.pla na numer żony i od tej pory kontakt całkowicie sie urwał.
Nadmienie iz cały czas pisalem zgłoszenia na 24.play.pl i oczywiście oficjalne jakies tam odpowiedzi bez zadnego szczegółu.

I najlepsze, Pan który dzwonił do mnie w sprawie nowej umowy nie potrzebował ani dokumentow ani niczego (odczytujac regulke)i od razu wysłał umowę na adres.
Umowy nie odebralem od kuriera, oczywiście do czasu aż rozpatrzą moja sprawę z PS3, opisujac cała sytuacje w zgłoszeniu 24.play.p.

I nic.

Nie wiem czy mi się już chce podpisać nową umowę z Play po tym co usłyszalem i tutaj praszeczytalem.
przykre ale prawdziwe.

to w bardzo duzym streszczeniu.
pozdrawiam
Daniel
Krzysztof C.

Krzysztof C. TAMADA TOUR Sp. z
o.o.

Temat: Krytycznie o Play

Ja tylko nie rozumiem tego zamieszania, że numer należy do Pana żony i w rozumieniu prawa to Pana żona jest jedyną kompetentną osobą decyzyjną w sprawie tego numeru ale wszystkim od początku do końca zajmuje się Pan.

Nie rozumiem też dlaczego podjął Pan dodatkowe zobowiązania w postaci kolejnego numeru (aktywacji czy aneksu...), na który umowa została zamówiona, nie odebraliście Państwo zamówionej przesyłki. Być może to jest powodem braku PS3?

Może być też tak, że umowa, która przyszła to właśnie ta od PS3 bo jeśli dobrze pamiętam to skutkiem tej promocji ze zbieraniem znajomych jest kontakt Call Center Play i sprzedaż abonamentu na 12 m-cy, do którego jest dołączone PS3.

Pozdrawiam i życzę by sprawa się pomyślnie wyjaśniła, proszę tego dodatkowo nie komplikować.
Piotr B.

Piotr B. Pracownik jednej z
najlepszych
instytucji
finansowych w P...

Temat: Krytycznie o Play

Może być też tak, że umowa, która przyszła to właśnie ta od PS3 bo jeśli dobrze pamiętam to skutkiem tej promocji ze zbieraniem znajomych jest kontakt Call Center Play i sprzedaż abonamentu na 12 m-cy, do którego jest dołączone PS3.

Tutaj pozwolę sobie przytoczyć cytat ze strony Play
"W ramach promocji otrzymujesz abonament 1 zł z umową na 12 miesięcy oraz wybraną nagrodę"
Krzysztof C.

Krzysztof C. TAMADA TOUR Sp. z
o.o.

Temat: Krytycznie o Play

Piotr Barycza:
Może być też tak, że umowa, która przyszła to właśnie ta od PS3 bo jeśli dobrze pamiętam to skutkiem tej promocji ze zbieraniem znajomych jest kontakt Call Center Play i sprzedaż abonamentu na 12 m-cy, do którego jest dołączone PS3.

Tutaj pozwolę sobie przytoczyć cytat ze strony Play
"W ramach promocji otrzymujesz abonament 1 zł z umową na 12 miesięcy oraz wybraną nagrodę"

Dokładnie :)
Anna Selwa

Anna Selwa SAP Business Analyst

Temat: Krytycznie o Play

Pozwolę podzielić się listą problemów jakie zgotował mi PLAY od samego początku trwania umowy zawartej na początku 2012 r. (taryfa Long Play II – przeniesienie numeru z Play Fresh na kartę do abonamentu + telefon Nokia C1-01)
- na pierwszej fakturze bezpodstawnie naliczyli mi opłaty za pakiet Play Online w telefonie w kwocie 48 zł, którego nigdy nie zamawiałam i nie zostałam poinformowana o konieczności jego zakupu
- aktywowali mi nowy numer w ramach abonamentu zamiast przenieść posiadany już numer w Play Fresh na kartę. Uznano reklamację ale ...
- w ramach realizacji reklamacji wyłączono oba numery (nowy i ten z Play Fresh na kartę) co spowodowało brak możliwości wykonywania połączeń przez okres 1 miesiąca(!). Przed dezaktywacją poinformowano mnie, że potrwa to 2 dni na co wyraziłam zgodę. Pomimo przekroczenia ustalonego limitu czasu nikt nie poinformował mnie jak długo numer będzie nieaktywny i co jest przyczyną niedotrzymywania uzgodnionego terminu (pracownicy z obsługi klienta nie potrafili udzielić mi takiej informacji)
- korespondencję dotyczącą mojej sprawy reklamacyjnej wysłali na nieaktualny adres pocztowy, który nawet nie był podany na podpisanej umowie. Jako, że jestem w PLAY-u od kilku lat wyciagnęli jakieś nieaktualne dane ze swojej bazy.
- operator twierdził, że nr został aktywowany wcześniej, tzn. po ok. 12 dniach nieaktywności jednak nie tylko nie zostałam poinformowana o tym fakcie ale także aktywacja ta była nieskuteczna – nadal nie mogłam wykonywać połączeń. Dopiero w wyniku zainicjowanego przeze mnie kontaktu telefonicznego otrzymałam informację o dacie aktywacji i sposobie w jaki mogę rozwiązać problem z brakiem połączeń. Konieczna okazała się wymiana karty SIM co też uczyniłam i od tej daty byłam w stanie wykonywać połączenia.
Myślałam, że tu skończyły się moje problemy ale wczoraj otrzymałam fakturę na której....
- bezpodstawnie naliczono opłatę jednorazową z tytułu aktywacji numeru przeniesionego w ramach realizowanej reklamacji w kwocie 49zł
- bezpodstawnie naliczono opłaty za pakiet Play Online w telefonie z tytułu aktywacji numeru przeniesionego w ramach realizowanej reklamacji w kwocie 48zł
- niesłusznie naliczono opłaty abonamentowe za okres kiedy wciąż nie mogłam wykonywać połączeń.
Na rozpatrzenie reklamacji jest 30 dni. Zanim PLAY zdążył rozpatrzyć jedną reklamację już pojawiał się kolejny problem.
Mimo, że z telefonu prawie wcale nie dane mi było skorzystać a mam go od 2 miesięcy (w tym 1 miesiąc nieaktywny) naliczono mi opłaty na ok. 200 zł podczas gdy taryfa Long Play kosztuje ok. 30zł za miesiąc!!!Anna Selwa edytował(a) ten post dnia 07.03.12 o godzinie 15:40
Joanna Ka

Joanna Ka grafik designer

Temat: Krytycznie o Play

ja także mam mam złe doświadczenia z siecią Play. Konsultant sprzedał mi aktywację kolejnego numeru, nie informując mnie o tym. Próbowałam sprawe reklamować i oczywiście zaczął się cyrk. Konsultanci w Play kłamią po to żeby zbyć rozmówcę. Czterech konsultantów poinformowało mnie że aby otrzymać odsłuch nagrania mojej rozmowy z konsultantem musze złozyc prośbę mejlem. Jest to o tyle perfidne, że oni wiedzą że firma Play oczywiści żadnych nagran nie udostępnia. Generalnie ZENADA, od konsultantów nie można uzyskać żadnych wiążących informacji, nie da się porozmawiać z nikim kto jest w jakiejkolwiek sprawie decyzyjny. Przykre to, że Play ma swoich klientów za kretynów. Wszystkim odradzam tą sieć.
Krystian Miąsik

Krystian Miąsik UX, WWW & SM Auditor

Temat: Krytycznie o Play

Żaden telekom takich nagrań nie udostępnia, chyba, że przed sądem.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Krytycznie o Play

Joanna Kasprzak:
ja także mam mam złe doświadczenia z siecią Play. Konsultant sprzedał mi aktywację kolejnego numeru, nie informując mnie o tym.


Ale jak to?
Żeby sprzedać aktywację klient musi podpisać umowę. Jeśli umowa nie została podpisana to sprzedaży nie było. Więc? Była sprzedaż czy nie była?
Krzysztof C.

Krzysztof C. TAMADA TOUR Sp. z
o.o.

Temat: Krytycznie o Play

Joanna Kasprzak:
ja także mam mam złe doświadczenia z siecią Play. Konsultant sprzedał mi aktywację kolejnego numeru, nie informując mnie o tym.

Czasem wystarczy czytać co się podpisuje :)
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Krytycznie o Play

Krzysztof C.:
Joanna Kasprzak:
ja także mam mam złe doświadczenia z siecią Play. Konsultant sprzedał mi aktywację kolejnego numeru, nie informując mnie o tym.
Czasem wystarczy czytać co się podpisuje :)
A jeśli się tego nie robi, nie należy się dziwić, że
Play ma swoich klientów za kretynów
:)
Chyba, że cała sprzedaż dokonywana była telefonicznie, a klientowi zostało to przedstawione w taki sposób, że był przekonany, że kurierowi tylko kwituje odbiór (np. darmowej próbki, niezobowiązującego pakietu, reklamy itp.) Na przykład nie-świętej pamięci Tele2 tak robiło.

Ponieważ orzecznictwo poszło w kierunku ważności umów zawieranych drogą telefoniczną, konieczne będzie wymuszenie udostępniania tych rozmów przez jakiś uprawniony organ, np. przez rozporządzenie UKE. Inaczej sądy się zadławią nadmiarem spraw (i tak ledwo zipią), a klienci nadmiarem żółci.

Następna dyskusja:

PLAY - jak oceniacie?




Wyślij zaproszenie do