Piotr Wojtyna przyjazny biznes
Temat: Jak rozmawiać z Play?
Kiedyś tu na tym forum napisałem w żartach, że aby podnieść jakość świadczonych usług należy uprzedzić, że również nagrywa się rozmowę z ich przedstawicielem. Jest to jedyny sposób aby później ktoś z biura obsługi nie zaprzeczył temu co usłyszysz. Dlaczego?Nie będę się rozpisywał co legło u początku reklamacji jaką zgłosiłem przez Play24.
Temat przedstawiłem 01.09.2010. Status miała ciągle "rozpatrywany". 03.11.2010 rozmawiałem z konsultantem (imię i nazwisko zapisane). Pan zapewnił mnie, że jak najbardziej mam rację i reklamacja nie rozpatrzona w ciągu 30 dni uznaje się za zasadną. Opowiedziałem przejmującą opowieść co legło u przyczyny reklamacji. Jednak telefon został wyłączony 19.11.2010 i jest nieaktywny. 20.11 zadzwoniłem na biuro obsługi i min. poprosiłem o odsłuchanie. 23.11. dostałem odpowiedź przez Play24, że konsultant cytat "Witamy,
informujemy, że w celu rozpatrzenia zgłoszenia dokonaliśmy odsłuchu rozmowy. Konsultant w trakcie jej trwania nie zapewniał, iż od nowego cyklu rozliczeniowego zgłoszona sprawa zostanie rozwiązana. Również nie uznał owej reklamacji za zasadną.
Dziękujemy za zgłoszenie i pozdrawiamy."
Szczena mi opadła.
To co przyśniło mi się? No ale nie mam nagrania.
Ludzie dzwoniąc do biura obsługi klienta biznesowego nagrywajcie rozmowy, zapisujcie z kim rozmawiacie oraz nr zgłoszenia.
Od 2 dni miałem problem z wejściem na Play24. Dziś wchodzę a tu ... nie ma mojego zgłoszenia z 01.09.2010!!!!
Jednak zrobiłem zrzut ekranu komputera w dniu 03.11.2010 wisiało jak byk!!!!
Zrobiłem pisemną reklamację przez salon sprzedaży i poczekam ustawowe 30 dni na odpowiedź. Panowie w salonie również powiedzieli, że sprawa powinna być załatwiona już dawno i na moją korzyść.
Swoją drogą jeśli doradca biznesowy Play odmawia przyjęcia reklamacji to klient ma prawo do odmowy reklamacji w formie pisemnej i trzymajmy się tego.
Pozdrawiam wszystkich klientów składających reklamację usługi w Play.