Temat: co z tym Playem

chodzą słuchy o zmianach,
nie od dzisiaj jestem zdania, że rynek telefonii komórkowej w Polsce jest za mały na 4 operatorów. Co sądzicie? coś się niedługo zmieni?

a może Virgin Mobile namiesza?

piszcie ;)

konto usunięte

Temat: co z tym Playem

Gdyby faktycznie rynek był za mały to by już któryś z 4 operatorów poszedł z torbami a chyba cała czwórka ma się całkiem nieźle?
Poza tym nadal chyba istnieją takie wynalazki jak myavon, mobilking, halo polsat itd. vide:

http://www.votel.pl/operatorzy.html

Temat: co z tym Playem

ale Ci operatorzy to mniej niż płotki........ to nawet do statystyk nie może być brane pod uwagę,
cała czwórka? do tej pory play miał przewagę wynikającą z płacenia mniejszej działki obcemu operatorowi (kiedy abonent dzwonił z playa do obcej sieci),

moim zdaniem coś się niedługo zmieni - pytanie co - - stąd powstał ten wątek- może ktoś będzie się chciał podzielić swoimi opiniami na ten temat

konto usunięte

Temat: co z tym Playem

Zmienią się na pewno stawki do Play (kwestia cen MTR). Zmieni się też oferta mobilnego internetu po rozstrzygnięciu przetargu na 1800 MHz. Jak widać w ostatnim czasie operatorzy dochodzą powoli do wniosku, że sukces leży we wzajemnej współpracy (chociażby Orange i T-Mobile). A moim osobistym zdaniem polski rynek telekomunikacyjny nie jest za mały na czterech operatorów. Warto zauważyć, że to właśnie pojawienie się P4 na rynku rozpoczęło niejaką telefoniczną rewolucję na naszym rodzimym rynku.
Krzysztof C.

Krzysztof C. TAMADA TOUR Sp. z
o.o.

Temat: co z tym Playem

Przyszłość rynku to udostępnienie sobie nawzajem nadajników (co już się dzieje - umowy Play-Orange-Plus, T-mobile-Orange) i rywalizacja trochę poza ofertą.

Przykłady: możliwość wzięcia urządzenia na raty (promocja z Iphone'm lub Play Online Pro), kurs języka (w T-mobile), strona internetowa i reklama firm (u Orange).

Rynek wciąż jest żywy, gorzej dla struktur sprzedaży we wszystkich sieciach.
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: co z tym Playem

Krzysztof C.:
Przyszłość rynku to udostępnienie sobie nawzajem nadajników (co już się dzieje - umowy Play-Orange-Plus, T-mobile-Orange) i rywalizacja trochę poza ofertą.

Przykłady: możliwość wzięcia urządzenia na raty (promocja z Iphone'm lub Play Online Pro), kurs języka (w T-mobile), strona internetowa i reklama firm (u Orange).

Rynek wciąż jest żywy, gorzej dla struktur sprzedaży we wszystkich sieciach.
Obserwuję tendencję redukcji działów sprzedaży w dotychczas znanej formie i szukanie alternatywnych form kontaktu. W porównaniu z latami 2000-2005 to sposób premiowania sprzedawców prawie wszystko się zmieniło a wszystko przeniosło się do Internetu. Czyli stacjonarne punkty to te, które są (i ich ilość będzie maleć) a prawie wszystko załatwi kurier i dobra logistyka.

Następna dyskusja:

dwie karty z tym samym numerem




Wyślij zaproszenie do