konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Joanna Olejnik:
Witam,:)
Hmmm...co do długiego czasu oczekiwania :) jak pracowałam w CC ery też często się słyszało:"smaczna kawa","papieroska już Pani wypaliła" idp, a prawda jest taka,że jak jest kolejka na CC to konsultanci obierają po 80-100 połączeń dziennie...CC ery odsługiwało ok 6o tysięcy połączeń dziennie :)...
W Play pewnie jest troszkę mniej,ale podejrzewam,że nikt tam nie siedzi i nie nabija się z Klientów,że czekają po 15 minut.
Co do mówienia na "TY" no cóź.Uważam,że można mówić Pani Asiu,Pani Joanno,ale takie bezpośrednie "TY" jest chyba zbyt wielkim spoufalaniem się z Klientem.I nie chodzi o barierę,ale Klient to mimo wszystko Klient i dzwoni po to aby jego sprawa została załatwiona a nie po to żeby sobie urządzić pogawędkę z kolegą.
Takie jest moje zdanie,być może polityka w BOK Playa jest inna. :)


Moim zdaniem tutaj trochę ktoś przesadza z wypowiadających się.
Żaden pracownik nie mówi per Ty, hello ziom etc.

Poprostu dzwonisz do BOK PLAY i słyszysz "Witaj w PLAY Janina Kowalska w czym mogę Ci pomóc?" Czy tutaj jest coś złego? Potem na pewno konsultant wypowiada się Pani/Pan. Pamiętajcie, że rozmowy są nagrywane i nigdy konsultant nie wiem czy rozmowa ktoś przesłuchuje czy nie. Także nie przesadzajcie ze zwrottami.
No ale jeżeli chodzi o obsługe klienta w PLAY to powiem tam. Żeeeeenada!!! Ale Orange nie jest lepszy. Miałem zadłużenie ok. 1200 zł dzwonie i każdy mi mówi, że nie mam zadłużenie poprostu każdy. A więc ide do punktu i w punckie mi mówią, że zadłużenie jest. Więc pytam jest czy nie... "No wie Pan ja tutaj nie widze, ale..."

Ale również tutaj trzeba przyznać. Są pracownicy i "pracownicy". Niestety jednemu się chcę drugiemu też się chce, ale szybko zakończyć rozmowe :))
Piotr Wojtyna

Piotr Wojtyna przyjazny biznes

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Dziś zadzwonili do mnie. Tel zastrzeżony brak jasnej informacji, że to BOK i jakiś kolo żąda ode mnie danych na kogo tel jest zarejestrowany. Zrozumiałem za 2 razem bo najpierw tak zagdakał, że nie zrozumiałem. Zapytałem skąd mam wiedzieć, że tu biuro obsługi play. Na co usłyszałem, że mogę to sprawdzić dzwoniąc pod nr *...

Myślę, że zacznę robić coś takiego:
Dzwoni do mnie BOK.
A ja: proszę czekać
Po chwili: w związku z oczekiwanym podniesieniem poziomu państwa usług informuję iż rozmowa jest nagrywana.

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

..:
Witam,
chciałbym odnieść się do kwestii zwracania się w telefonicznej OK per "TY" - Klient biznesowy nie musi tego doświadczać, bo Biznesowa OK zwraca się per Pan,
co do Klientów indywidulanych, taka jest polityka firmy i pomysł na Obsługe Klienta. Oczywiście żaden z konsultantów nie odmówi Klientowi, jeśli ten wymagał będzie zwrotu Proszę Pana/Pani.

Pozdrawiam:)

Pewnie dlatego, że prowadzę firmę, nigdy się nie spotkałam z mówieniem do mnie po imieniu :) Nawet się zdziwiłam o czym mówicie :) Ja byłam na Play tak wściekła swego czasu, że dziś twardo odmawiam, gdy jeden z abonamentów mi się kończy (mam 2 telefony u nich). Uważam, że z obsługą klienta mają rzeczywiście przeogromne problemy, ale kwestia czekania w CC jest dla mnie bardziej śmieszna i żałosna niż wkurzająca :) Ostatnio dzwonili do mnie z Biura Obsługi (oni do mnie, nie ja do nich) i musiałam czekać na to aż powiedzą co chcą prawie 3 minuty! Po takim oczekiwaniu nie ma się ochoty rozmawiać ze sprzedawcą :P
Katarzyna Dorkosz

Katarzyna Dorkosz
www.drogeria-ekologi
czna.pl Better Land

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

denerwujące jest gdy telefon dzwoni do mnie, a po odebraniu muzyczka. Raz też Pani z OK wprowadziła mnie w błąd, że pismo z rozwiązaniem umowy nie zostanie wzięte pod uwagę jeśli zostało wysłane na Taśmową do warszawy - a zostało jednak wzięte, tyle, że po 2 tygodniach.

Poprosiłam też numer do rzecznika praw konsumenta i Pani powiedziała, że nie mają takiego numeru. Wydawało mi się, że obowiązkiem każdego usługodawcy w sprawach roszczeniowych jest podanie numeru do rzecznika, ale może to chodzi tylko o sprzedawców w sklepach?

miałam też jeszcze inną zabawną sytuację kiedyś. Otóż Pan zadzwonił z ofertą przedłużenia abonamentu, ale powiedziałam, by zadzwonił w przyszłym miesiącu, a Pan na to, że sory, ale system nie ma możliwości zapisania mnie na przyszły miesiąc i że najbliższa data na jaką moze mnie wpisać to na za tydzień. A ja na to co to za system, a on że to baardzo zaawansowany system :)

no ja znam bardzo dobry system: papier i ołówek :), ok pośmialiśmy się z konsultantem z tego systemu i potem chyba on zapomniał i już nikt nie zadzwonił. :)

Forma na ty, mi akurat nie przeszkadza.
Rafał Bielawski

Rafał Bielawski Moj profesjonalny
opis ;)

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Ten system jest naprawde w deche, zamowilem aneks abo, wybralem taryfe, sluchawke itp, czekam pare dni i nic kuriera nie ma.
Dzwonie to tu, to tam, a w systemie brak zlecenia :)

W Playzone sprawa zalatwiona w 10minut.

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Marcin Włosiński:
Jeżeli dzwoni dyrektor poważnej korporacji, to jak bardzo by się komu nie chciało, powitanie "No siema" jest nie na miejscu.
Ponieważ dyrektor dirmy ma od tego ludzi i nie dzwoni... a jak dzwoni to ponformować o wypowiedzeniu umowy :D
Marcin Soja

Marcin Soja Life is a lesson
..You learn it when
u r through

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Dzwonie dzisiaj do Play żeby wyjaśnić za duży moim zdaniem rachunek.
Dodzwoniłem się, zweryfikowałem się, powiedziałem że wydaje mi się ze mam za duży rachunek, Pani powiedziała ze zaraz to sprawdzi (czekam parenaście sekund w ciszy) nagle Pani zaczyna czytać mi po kolei wszystkie pozycje faktury...
Wytłumaczyłem że wydaje mi się że abonament miał być za pół ceny przez cały okres trwania umowy a nie jest.
Dowiaduje się że rachunek jest naliczony dobrze i że moja umowa lojalnościowa już się skończyła i mam teraz umowę na czas nieokreślony. Dopytuje się czy na pewno (byłem pewien że powinna jeszcze trwać jakieś 3 miesiące), Pani mówi że tak. Zapytałem się więc czy w takim razie skoro się skończyła to znaczy że mogę sobie teraz obniżyć abonament ? Ona powiedziała że nie wie ale przełączy mnie do kogoś kto będzie wiedział.

Przełączyła mnie do innego doradcy. Musiałem podać swój numer, zweryfikować się hasłem. Zapytałem się czy to prawda że moja umowa jest teraz na czas nieokreślony. Pan bez dłuższego zastanowienia powiedział że "nie". Ok to ja chciałbym zgłosić reklamację. Dowiedziałem się że mogę ale u kogoś innego i że mnie przełączą. Poprosiłem tylko o przedstawienie mojej sytuacji i tego ze już się 2 razy weryfikowałem itp bo w sumie to to już trochę nudne.

Pan przełączył mnie do innego doradcy. Ten na wstępie po przedstawieniu się powiedział że może przyjąć ode mnie reklamacje ale jest ona bezpodstawna. Powiedziałem że mimo wszystko proszę o jej wprowadzenie ponieważ podczas zamawiania usługi zostałem wprowadzony w błąd. Później jeszcze kilka razy próbował mnie przekonać że nie ma sensu zgłaszać reklamacji ale ja się upierałem więc ok. Tylko zanim wprowadzimy reklamację proszę o numer telefonu na kogo jest zarejestrowany i jeszcze hasło :/ Wprowadzenie reklamacji trwało dobre 3-5 min co też mnie trochę denerwowało (takie czekanie w ciszy) ale na koniec okazało się że doradca po prostu dużo napisał w tej reklamacji.

Potwierdzę że nikt nie mówił do mnie na Ty ani nic z tych rzeczy ale poziom wiedzy oraz podawanie rzetelnych informacji jest raczej na niskim poziomie.

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Zbigniew Błażejczyk:
Maciej B.:

A czy w pozostałych kwestiach coś się zmieni? Czyli niekompetencji odbierających rozmowy?

Cały czas pracujemy nad jakością naszej pracy. Wymagania Klientów wobec obsługi też się stale zwiększają dlatego cały czas trzeba poprawiać kompetencje.
Akurat mi to nie przeszkadza i jestem za.
Idziemy do przodu a nie do tyłu. Wydaje mi się, ze każdemu lepiej usłyszeć na Ty (w szczególności płci żeńskiej ok. 40 lat) niż na Pani/Pan.

To w końcu coś do przodu w CC a nie stare pracujące Panie którym brakuje 5 lat do emerytury.
Arek L.

Arek L. AREA SALES MANAGER,
AB S.A

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Ostatnio miałem do czynienia ze wsparciem technicznym (telefonicznym). I co mnie zdziwiło,odbiera Pani która nie ma żadnego pojęcia o sprawach technicznych, jej zadaniem jest wyłącznie spisanie usterki. NIe wiem w jakim celu utrzymujecie taki dział? Dodatkowo trzeba czekać 7 dni na rozpatrzenie zapytania technicznego, nawet najprostszego.
Oczywiście moja usterka nie została rozwiązana. Po drugim zgłoszeniu, znowu czekałem 5 dni, dodatkowo musiałem sam sie dopominać o odpowiedź.
Po dwóch tygodniach nie rozwiązanego problemu Pani na infolinii stwierdziła, że mogę tylko złożyć reklamację na dział techniczny.
Oczywiście opiszę czego sprawa dotyczyła, ponieważ dwa tygodnie jestem bez telefonu z powodu super działającego wsparcia technicznego.
Zakupiłem nowy telefon u dystrybutora polskiego. I co się okazało, przy połączeniach przychodzących bez ingerencji w klawiaturę telefon sam nawiązuje połączenie po ok 2 sek.
Przetestowałem wszystkie karty ERA,ORANGE,PLUS i u tych operatorów wszytsko działa ok. Telefon na samym początku oddałem do seriwsu producenckiego w którym był dwukrotnie do czasu kiedy serwis odkrył sytuację, że sprawa dotyczy wyłącznie sieci PLAY.
I tak pozostaje nadal bez telefonu i bez pomocy ze strony wsparcia technicznego.
Rozważam możliwość oddania sprawy do rzecznika praw konusumenta celem wyjaśnienia sytuacji.

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Arek L.:
Zakupiłem nowy telefon u dystrybutora polskiego. I co się okazało, przy połączeniach przychodzących bez ingerencji w klawiaturę telefon sam nawiązuje połączenie po ok 2 sek.

bardzo dziwna i niepokojąca sprawa...a czy jak wpiszesz w telefonie ##002# (to jest na wyłączenie wszystkich przekierowań) to też się tak dzieje?

miałem kiedyś podobnie ale to lata temu i ze starym telefonem i w innej sieci...
Arek L.

Arek L. AREA SALES MANAGER,
AB S.A

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Marcin Padusiński:
Arek L.:
Zakupiłem nowy telefon u dystrybutora polskiego. I co się okazało, przy połączeniach przychodzących bez ingerencji w klawiaturę telefon sam nawiązuje połączenie po ok 2 sek.

bardzo dziwna i niepokojąca sprawa...a czy jak wpiszesz w telefonie ##002# (to jest na wyłączenie wszystkich przekierowań) to też się tak dzieje?

miałem kiedyś podobnie ale to lata temu i ze starym telefonem i w innej sieci...

Niestety nikt nie potrafił wyjaśnić tej sytuacji -:( dobrze, że aparat był z grupy tych tańszych -:)

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Ja wsciekła jestem na maksa.Dzis odebrałam od kuriera telefon,na maila dostałam informacje ze musze aktywowac nr.Zastanowiło mnie to,bo przecież setki razy im mówiłam ze chce zostac przy swoim nr który mam z play fresh od lat.Mówie kobiecie z obsługi, a ona ze tak ,ona wie ale mam podać jej 6 ostanich cyfr z tej która mi przyszła.Podałam wiec swój stary nr telefonu i numerki które chciała z nowej karty.Była diabelnie niemiła a jak zaczełam dopytywac kiedy abonamet zostanie aktywowany ,bezczelnie sie rozłączyła.Dzwonie drugi raz ,okazuje sie ze juz "po ptakach" bo aktywowali mi nowy nr.No ludzie,ja nie wiem kto tam pracuje!!! Teraz muszę pisać pismo z wyjasnieniem sytuacji zeby móc wrócic do swojego nr.Echhh :(
Arek L.

Arek L. AREA SALES MANAGER,
AB S.A

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Edyta I.:
No ludzie,ja nie wiem kto tam pracuje!!!
Tylko w kosmos idzie ich wystrzelić...
Mariusz L.

Mariusz L. Dobre ubezpieczenie
w dobrej cenie

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

I chyba daruję sobie przejście do Playa....
Za dużo się złego naczytałem...

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Mariusz Laskowski:
I chyba daruję sobie przejście do Playa....
Za dużo się złego naczytałem...
ja pracuje dla Play i jestem z nich zadowolona. Jak zawsze znajdzie sie jakis niezadowolony. Niektorzy nasi klienci zapominaja, ze po drugiej stronie sluchawki znajduja sie tez ludzie, ktorzy maja jakies uczucia, czasami zachowuja sie naprawde beznadziejnie. Ja swoj nr tel do Play przenioslam bez problemow, fakt- czasem moze sie cos skopac po drodze, ale na 99,99% przypadkow wszystko idzie plynnie- i co najwazniejsze- nie przeniesiemy numeru telefonu, jezeli poprzedni operator z jakis powodow nam go nie wyda. Ostatnio slyszalam ze Plus i bodajze Era dostaly kary za to, ze ludziom przetrzymuja numery i nie chca ich puszczac do innych sieci.

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Nawiązując do wypowiedzi poprzedniczki informuję, że ja należę do 0,01% użytkowników, dla których przejście do play wiązało się z brakiem możliwości wykonywania połączeń. Osoba, od której kupiłem telefon nie odbiera telefonów, a infolinii mogę sobie jedynie posłuchać.

Poradźcie mi co zrobić, abym mógł kontaktować się z moimi klientami przez telefon i nie ponosił już strat. Telefon to moje podstawowe narzędzie pracy, ale telefon, który funkcjonuje.

Niezależnie od słodkich słów w reklamach ODRADZAM wszystkim przenoszenie swoich numerów do Play.

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Gdy przyszła źle wystawiona FV, zadzwoniłem na infolinie, rozmawiałem w przeciągu 2 tygodniu 3 osobami i każda podała mi inna kwotę do zapłacenia :-)

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Dno.
Skończył się limit w play online. Wchodzę na play24 w celu odpalenia usługi 500mb darmowo w ramach efaktury.
Rewelacja - próba odpalenia...niestety nie działa. Rozumiem...System się posypał, trudno. Tel. do BOK, tam pytanie ile chcę odpalić pakietów - to mówię, że skoro już dzwonię to niech włączą 2. Oczywiście hasło, że czekać 24h trzeba. Czekam czekam...bo 25h telefon znowu...tłumaczę co zamawiałem, że nie otrzymałem...pada hasło, że ŻĄDANIE WŁĄCZENIA USŁUGI ANULOWANO. To ponowna prośba...Sytuacja się powtarza...znowu 24h w plecy i ponowne anulowanie, kolejny telefon i dopiero po przyciśnięciu 3ciej osoby i po 30 minutach rozmowy poprosiłem o pojedyncze odpalenie a nie podwójne...brawo.. Okazało się, ze można tylko jedno dopalenie na raz włączyć --> Miło, że bok pyta ile ich chcę włączyć skoro można tylko jeden...

Uważam, że w tym momencie play złamał umowę ponieważ nie udostępnił mi (przed ponad 48h) usługi do której miałem prawo - mam rację czy się mylę?
Chociaż i tak pewnie skończy się rezygnacją bo to oferty niestety ale są odrobinę śmieszne...Tym bardziej dla kogoś kto jest od samego początku + zostawia zety za internet.
Słabo słabo...Oferta przedłużenia również wyrwała z butów...
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Kasia Bata:

ja pracuje dla Play i jestem z nich zadowolona.
Nic dziwnego. :)
Byle tylko wynagrodzenie wpływało na czas i w sumie każdy pracownik jest zadowolony. :)
Jak zawsze znajdzie sie jakis niezadowolony. Niektorzy nasi klienci zapominaja, ze po drugiej stronie sluchawki znajduja sie tez ludzie, ktorzy maja jakies uczucia, czasami zachowuja sie naprawde beznadziejnie. Ja swoj nr tel do Play przenioslam bez problemow, fakt- czasem moze sie cos skopac po drodze, ale na 99,99% przypadkow wszystko idzie plynnie- i co najwazniejsze- nie przeniesiemy numeru telefonu, jezeli poprzedni operator z jakis powodow nam go nie wyda. Ostatnio slyszalam ze Plus i bodajze Era dostaly kary za to, ze ludziom przetrzymuja numery i nie chca ich puszczac do innych sieci.
Cóż, może nie dają wyjaśnienia jeśli operacja się nie powiedzie, ale generalnie - wydają. Bez zająknięcia. Bo a to błąd w danych, a to w formularzu, a to coś się nie zgadza... W sumie chciałem przenieść tzw. "fajny numer" z BlueConnect na Kartę do innego opa, ale się nie dało. Nie bo tak mówią warunki promocji. I już.
Maciej B.

Maciej B. PR, media,
telekomunikacja,
kolej. Albo
odwrotnie :-)

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Karol Z.:
sumie chciałem przenieść tzw. "fajny numer" z BlueConnect na Kartę do innego opa, ale się nie dało. Nie bo tak mówią warunki promocji. I już.

Jak się nie da? Po której stronie?

Następna dyskusja:

Rekrutacja do Call Center




Wyślij zaproszenie do