Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Magdalena Dorota Rycak:
Raz bylam zmuszona aby zadzwonic do OK (Obsluga Klienta), dzwonie a tam w sluchawce... "eeee siema tu Grzesiek w czym mogę pomóc" potem podczas rozmowy pare razy uslyszlaam slowa typu "spoko", "jest okej" "nara". Szczera mam byc?? zbytnio mi sie nie podoba taka rozmowa, jej styl i przebieg. Glupio sie czulam, jakas oficjalnosc powinna byc.
Podobnie sklepy CroppTown i House uzywaja takiej ideologii wzgledem klienta. Kretynskie i idiotyczne!
No... I ze względu na to oferty biznesowe w Play się nie sprzedają...

Dzwoni poważny właściciel firmy a tu "Whazzzzup, ello ziooom!"... No i komentarza brak. A cena to nie wszystko.Karol Z. edytował(a) ten post dnia 23.06.09 o godzinie 06:33
Adam Zimny

Adam Zimny Właściciel, Telvip

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Klienci biznesowi mają od tego takich ludzi jak Ja. Przekonałem właściciela firmy do oferty Play,sprzedałem, otrzymałem prowizję, wiec jestem jego opiekunem i moim obowiązkiem jest załatwic wszystkie problemu związane z korzystaniem z sieci Play. Tak naprawdę to po prostu trzeba trafic na osobe, której się CHCE.

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Jeżeli dzwoni dyrektor poważnej korporacji, to jak bardzo by się komu nie chciało, powitanie "No siema" jest nie na miejscu.
Grzegorz F.

Grzegorz F. "To możliwość
spełnienia marzeń
sprawia, że życie
jest ta...

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Dzisiaj dzwoniłem do BOK. TOTALNA niekompetencja. Panienka nie rozumiała o co chodzi.Później tłumaczył jej jeszcze pracownik z punktu Play( wolno tak jak się czasem rozmawia z obcokrajowcem, nie rozumiała najbardziej oczywistych rzeczy!!!.Historia jest za długa żeby tu opowiadać.Dzwonię do BOK co dzień - odpowiadają mi ,że jest błąd systemu, jutro będzie dobrze . Od jutra jest tak samo.....

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Jeśli chodzi o przechodzenie na "Ty" to szczerze mówiąc jeszcze się z tym nie spotkałem, a dzwonić musiałem niestety co najmniej kilka razy w ciągu miesiąca.
Pracownicy są niekompetentni do bólu w kwestiach technicznych (i nie chodzi tylko o to, że nie odróżniają BTSa od nodeB ;))
Joanna W.

Joanna W. Popatrz gdzie
obecnie się
znajdujesz...

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Witam,:)
Hmmm...co do długiego czasu oczekiwania :) jak pracowałam w CC ery też często się słyszało:"smaczna kawa","papieroska już Pani wypaliła" idp, a prawda jest taka,że jak jest kolejka na CC to konsultanci obierają po 80-100 połączeń dziennie...CC ery odsługiwało ok 6o tysięcy połączeń dziennie :)...
W Play pewnie jest troszkę mniej,ale podejrzewam,że nikt tam nie siedzi i nie nabija się z Klientów,że czekają po 15 minut.
Co do mówienia na "TY" no cóź.Uważam,że można mówić Pani Asiu,Pani Joanno,ale takie bezpośrednie "TY" jest chyba zbyt wielkim spoufalaniem się z Klientem.I nie chodzi o barierę,ale Klient to mimo wszystko Klient i dzwoni po to aby jego sprawa została załatwiona a nie po to żeby sobie urządzić pogawędkę z kolegą.
Takie jest moje zdanie,być może polityka w BOK Playa jest inna. :)

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Dla mnie Call Center, to ostatnimi czasy "GIGAporażka"... Nawet nie mam siły już pisać o tym wszystkim, co niektórzy doradcy wyczyniają ze zwykłymi konsumentami, takimi jak ja. Na razie napisze tylko, że niektórzy reprezentują "KOMPLETNY BRAK PODSTAWOWEJ WIEDZY, A NAWET ORIENTACJI w tym, do czego są tam zatrudnieni. Zostałam tylko narażona na ponoszenie dodatkowych kosztów przez ignorantów w call center. Jak załatwię tę sprawę do końca, to napiszę więcej. Teraz jestem tak wzburzona, że mogłabym "pojechać po bandzie". Ostatkiem sił staram się rozproszyć emocje rozumem...

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Witam,
chciałbym odnieść się do kwestii zwracania się w telefonicznej OK per "TY" - Klient biznesowy nie musi tego doświadczać, bo Biznesowa OK zwraca się per Pan,
co do Klientów indywidulanych, taka jest polityka firmy i pomysł na Obsługe Klienta. Oczywiście żaden z konsultantów nie odmówi Klientowi, jeśli ten wymagał będzie zwrotu Proszę Pana/Pani.

Pozdrawiam:)
Zbigniew Błażejczyk

Zbigniew Błażejczyk www.saabisu.pl -
Contact Center
Consulting

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Czytam Wasze wypowiedzi od pewnego czasu (temat dość stary - bo ma już ponad 2,5 roku) i zastanawiam się ile z Was sprawdziło jak jest naprawdę.
Obecna zasada jest prosta - jeśli Klient zgadza się na taką formę to mówimy sobie na "Ty", jeśli nie mówimy na "Pani/Pan". Nic na siłę.

Część firm na przełamanie bariery w kontakcie się na to decyduje a część nie
np. Empik:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,6626185...

też jest duża dyskusja pod artykułem czy warto trak robić czy nie - i oczywiście każdy ma rację - dlatego my nie chcemy nikogo zmuszać do mówienia na Ty.

pozdr
Maciej B.

Maciej B. PR, media,
telekomunikacja,
kolej. Albo
odwrotnie :-)

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Zbigniew Błażejczyk:
Czytam Wasze wypowiedzi od pewnego czasu (temat dość stary - bo ma już ponad 2,5 roku) i zastanawiam się ile z Was sprawdziło jak jest naprawdę.
Obecna zasada jest prosta - jeśli Klient zgadza się na taką formę to mówimy sobie na "Ty", jeśli nie mówimy na "Pani/Pan". Nic na siłę.

A czy w pozostałych kwestiach coś się zmieni? Czyli niekompetencji odbierających rozmowy?
Paweł K.

Paweł K. Process Improvement
Lead

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Mimo, że nikt nie musi mnie przekonywać do niekompetencji pracowników OK Play, bo doświadczyłem jej niejednokrotnie, pozytywne jest to, że ichniejsza obsługa klienta jest podzielona na dwie części - zwykłą, i ekspercką. Ta druga bywa zaskakująco sensowna, niestety rzadko udaje się trafić na pracownika z biura eksperckiego.

Gdzie indziej też różnie bywa. Przez wiele lat w Erze byłem naprawdę zadowolony z jakości obsługi telefonicznej; a ostatnio poziom zaczął spadać dość intensywnie.

Nie zmienia to faktu, że najczęściej dzwoniąc do OK Play od początku do końca rozmowy mam wrażenie, że to nie dzieje się naprawdę, i zaraz się obudzę.Paweł Kałamajski edytował(a) ten post dnia 29.11.09 o godzinie 22:38
Zbigniew Błażejczyk

Zbigniew Błażejczyk www.saabisu.pl -
Contact Center
Consulting

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Maciej B.:

A czy w pozostałych kwestiach coś się zmieni? Czyli niekompetencji odbierających rozmowy?

Cały czas pracujemy nad jakością naszej pracy. Wymagania Klientów wobec obsługi też się stale zwiększają dlatego cały czas trzeba poprawiać kompetencje.
Daniel Sobolewski

Daniel Sobolewski Dyrektor Regionu

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Marcin Tarapata:
Ja ostatnio uzyskałem dwie rozbieżne informacje dot. roamingu. Ale rozwalił mnie konsultant który miał mi podać numer telefonu do jednego z salonów Playa i zapytał się w jakim województwie jest Warszawa! :)

Jest kilka Warszaw w Polsce, m.in. w woj. wielkopolskim, świetokrzyskim ...Daniel Sobolewski edytował(a) ten post dnia 11.12.09 o godzinie 12:28

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

hmmmm Pracują tam ludzie na umowę o pracę i nie zależy im na pracy.
nie mają żadnej wiedzy... nawet nie wiedzą podstawowych procedur.

takie niestety są realia

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Zbigniew Błażejczyk:
Maciej B.:

A czy w pozostałych kwestiach coś się zmieni? Czyli niekompetencji odbierających rozmowy?

Cały czas pracujemy nad jakością naszej pracy. Wymagania Klientów wobec obsługi też się stale zwiększają dlatego cały czas trzeba poprawiać kompetencje.


Wystarczy aby rozmowy z *500 były przesłuchiwane częściej i wyłapywać osoby nie kompetentne. Jedynie tak można poprawić Biuro *500.
Marcin Wira

Marcin Wira Senior Technical
Consultant - Team
Leader, DSR S.A.

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Ryszard Wojdat:
Zbigniew Błażejczyk:
Maciej B.:

A czy w pozostałych kwestiach coś się zmieni? Czyli niekompetencji odbierających rozmowy?

Cały czas pracujemy nad jakością naszej pracy. Wymagania Klientów wobec obsługi też się stale zwiększają dlatego cały czas trzeba poprawiać kompetencje.


Wystarczy aby rozmowy z *500 były przesłuchiwane częściej i wyłapywać osoby nie kompetentne. Jedynie tak można poprawić Biuro *500.

Podpisuje się pod tym postulatem. To jest tak banalne i proste i zarazem pewnie tak trudne....

Na ostatnie 5 rozmów telefonicznych z BOK dwie osoby wprowadziły mnie w błąd oferując usługi droższe niż mnie przysługiwały. W marcu zdarzyła mi się sytuacja , że ponoć sam sobie anulowałem w rozmowie telefonicznej złożone kilka dni wcześniej zamówienie (również telefonicznie). Opadły mi ręce... Dałem sobie spokój.

Teraz czekam od 18 maja na realizację zamówienia. Nie dzwonię do BOK ponieważ nie chce mi się gadać po dziesięć razy tego samego będąc przełączanym od jednego do drugiego... Piszę zgłoszenia przez www. I tu kolejna rzecz: na odpowiedz na www trzeba czekać średnio 2 dni!!! Dodatkowo Play może odpowiedzieć, jednak to nie podlega dyskusji! Nie można odpowiedzieć na wypowiedź konsultanta.

Nie rozumiem tego....

Czy w P4 Sp. z o.o. macie świadomość tego, że mimo niskich rachunków, które Wam płacę jestem dla Was ważny (jak każdy inny klient), a to dlatego, że wystarczy opinia bardzo niezadowolonego z obsługi użytkownika sieci Play, a kilka osób nie zdecyduje się na korzystanie z Waszych usług.... Te znów powiedzą innym, i znów kilka osób...?

Wymagania klientów Panie Dyrektorze to przede wszystkim rzetelność i kompetencja, a w moim mniemaniu takowej brak.

Korzystałem z usług innych operatorów i myślałem, że nie może być gorzej niż na Błękitnej Lini TP S.A. Myliłem się - jednak może.

pzdr
Agnieszka Honorata K.

Agnieszka Honorata K. Efektywna
organizacja pracy i
swojego otoczenia

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Zwracanie się per "ty" całkowicie odpada.

Bardzo podziwiam wszystkie te spokojne wypowiedzi, bo ja dziś bym troszkę pokrzyczała...:) Moja historia długa (jak pewnie większość). W ostatnim tygodniu usłyszałam kilka razy od firmy Play (osobiście i przez telefon), że "są bezradni" i nie tylko:) Zaczęłam nawet podejrzewać, że to nowa strategia firmy:) Rozumiem, że świat się zmienia, ale dlaczego rezygnujemy z wzajemnego szacunku? Może tak zrezygnować z nadmiernego objadania się:) Albo z picia napojów gazowanych:) A może zrezygnować z usług Play?:)

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

zwracanie się per TY odpada również u mnie. Jeżeli ktoś zakłada w p4 telefon firmowy, to z założenia nie powinno być takiej sytuacji że ktoś do mnie się zwraca per Ty.... Może inaczej moje pierwsze kontakty z p4 i bokiem, nie budziły zastrzeżeń. okej, chcecie zwracać się per ty do klienta wasza sprawa. mam raczej liberalne podejscie do tego typu kwestii. Natomiast kiedy okazalo się ze kazdy telefon do boku to stracone pieniadze, nic nie mozna zalatwic, w boku nic nie wiedza ( po co jest BOK?) to po entym telefonie jak slysze ze ktos sie do mnie zwraca per ty, szlag mnie trafia. poziom kompetencji konsultantow jest zenujaco niski, wstyd pracowac w boku p4 - przykro ze to mowie, ale ja bym sie wstydzil powiedziec ze tam pracuje. tak naprawde to podejrzewam ze 99% pracownikow traktuje callcenter jako przechowalnie i zrodlo jakichkolwiek minimalnych wymygradzodzen pozwalajacych przezyc alebo ew splacic dlugi zaciagniete w poprzednim miesiacu, z nastawieniem ze za 3 tygodnie idzie do innej pracy.

Ktoś wyżej wspomniał że tak naprawde klienci sa coraz bardziej wymagajacy ... przy poziomie obslugi w boku p4, jestem przekonany, ze nawet mandarynka, kapeć czy pidżama - gdyby potrafily zadzwonic - to wpadlyby w mega konsternację po rozmowie z konsultantami p4. powtarzanie jak mantre jednego zdania, prosze przeslac pytanie droga listowna ... hahaha, zreszta wyniki finansowe p4 mowia same za siebie, od poczatku zaistnienia formalnie p4 ani razu nie bylo zyskow ...

zrezygnujcie z p4, wszystkim to radze.

Inny przyklad. poprosilem o fakture korekty, czekalem na nia 2,5 miesiaca, po wielokrotnym wydzwanianiu... przenioslem sie do konkurencji... z 3 literkami w nazwie i prosba o korekte faktury, zostala spelniona po dwoch dniach roboczych! Po dwóch dniach roboczych czekal list w skrzynce.

ps to nie jest zaproszenie do dyskusji, tylko chec wygadania sie na brak kompetencji i zenujacy poziom konsultantow, żegnam

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Adam Zimny:
Klienci biznesowi mają od tego takich ludzi jak Ja. Przekonałem właściciela firmy do oferty Play,sprzedałem, otrzymałem prowizję, wiec jestem jego opiekunem i moim obowiązkiem jest załatwic wszystkie problemu związane z korzystaniem z sieci Play. Tak naprawdę to po prostu trzeba trafic na osobe, której się CHCE.

Otóż to!!! Tak samo sądze. Co prawda pracuje w Punkcie Sprzedaży. Ale wszystko zależy czy komuś się chcę czy nie. Są ludzie i ludziska, są pracownicy i "pracownicy". :)
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Prawda. Moi klienci dzwonią do mnie...nie do BOK...

Następna dyskusja:

Rekrutacja do Call Center




Wyślij zaproszenie do