konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Co do Internetu to na pewno jako osoba "związana" z Play wiesz dlaczego tak się stało i wiesz również że wkrótce to się zmieni.

Natomiast rozbawiło mnie strasznie porównywanie z niesławną infolinią neo :) Zajrzyj w mój profil to dowiesz się dlaczego :P

Sam bym przeszedł z prywatnym numerem do Play gdyby nie lojalka w Erze... :/ Szkoda że UKE ich nie przycisnęło z rozwiązywaniem umów za zmianę w regulaminie. Procesować się przy moim abonamencie nie widzę sensu.

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

No niestety jakoś trzeba oddać kasę za telefon w promocyjnej cenie i jeszcze kilkukrotnie dopłacić ;)
Bogdan Kobrzyński

Bogdan Kobrzyński Project Manager,
Getin Noble Bank

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

.Bogdan Kobrzyński edytował(a) ten post dnia 13.01.11 o godzinie 12:57

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Przyznam, że ostatnio miałam okazję rozmawiać z obsługa techniczną OK...nieitsotne w jakiej sprawie dzwoniłam i w czyim imieniu, w każdym razie dziewczyna próbowała mnie zbyć...nie była miła w ogóle...:/
Piotr B.

Piotr B. Pracownik jednej z
najlepszych
instytucji
finansowych w P...

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Hmmm... Co do obsługi na CC w P4 to i ja mogę wiele powiedzieć... Jako, że pracowałem i do tej pory pracuje na call center wiem czego powinienem sie spodziewac i czego moge wymagac... Doświadczenie w tej branzy mam chyba niezle - 3,5 roku na 9393 w TP. Mialem kiedys okazje zadzwonic do OK i tak sie jakos zlozylo ze moja rozmowa z konsultantem potrwala 58 minut, w tym czasie zlozylem kilka zgloszen - pomijam fakt ze tylko na jedno otrzymalem odpowiedz, ale podczas rozmowy konsultant wyraznie nie do konca wiedzial o czym i jak ze mna rozmawiac, nie do konca rowniez umial sie poslugiwac klawiszem MUTE bo w pewnym momencie uslyszalem w sluchawce K..WA - wprawdzie cicho ale jednak na tyle glosno ze to uslyszalem. Pomijam kwestie kompetencji bo i tu moglbym wiele powiedziec...
Moim zdaniem zanim sie kogos wrzuci na słuychawki powinien przejsc porzadne szkolenie a nastepnie odpowiednie sprawdzenie umiejetnosci...

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Porównywanie 9393 która ile jest na rynku? O ile mnie pamięć nie myli to pilot był w 2002... z firmą która na rynku jest pół roku to trochę kiepski pomysł. Dodatkowo uważasz że masz doświadczenie, to chyba wiesz że prawie każde CC działa wg tych samych schematów i szkolenia również w każdej firmie są podobne. TP potrzebowała 5 lat żeby osiągnąć dzisiejszy poziom który nadal wg wielu klientów pozostawia wiele do życzenia.

Dla mnie osobiście, choć wielu się nie zgodzi wzorem jest CC Ery. Chociaż kilka kwestii też nie zostało rozwiązanych po mojej myśli, to kultury i starań im nie odmówię.

Generalnie śmieszy mnie jak osoby z "branży" krytykują coś o czym doskonale wiedzą dlaczego tak jest.

PS. I w TP pracowałem i niejedną rozmowę słyszałem z różnych CC.

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Grzegorz K.:
Większej bzdury w życiu nie słyszałem. Infolinia neo to największa porażka w historii infolinii TP... na szczęście została zlikwidowana i przerzucona na zwykły BL.

Po pierwsze- infolinia NEO NIE ZOSTAŁA PRZERZUCONA NA "ZWYKŁY BL" i dalej z powodzeniem działa. Sama pracuję na tej infolinii i wypraszam sobie takie uwagi. Może za twoich czasów pracy w TP była jeszcze niedopracowana, ale teraz działa całkiem nieźle (a napewno lepiej od 9393, gdzie jak tylko słyszą słowo "internet", to zaraz odsyłają do nas- nawet jeśli chodzi o sprawy zamówieniowe). A konsultanci z infolinii Play-a mogliby się od nas wiele nauczyć- wiem bo sama z niej korzystałam.

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Jeśli przez te 5 miesięcy aż tyle się zmieniło to gratuluję. Obym nie musiał sprawdzać.

Natomiast szanownej użytkowniczce forum proponuję nie brać takich komentarzy personalnie bo to się źle na samopoczuciu odbija. To forum branżowe jakby nie patrzeć i takie wypowiedzi są tu normalne. Starajmy się dyskutować rzeczowo, bez wycieczek osobistych - to tylko praca...

Konsultanci wielu CC mogliby się od siebie uczyć, ale jakoś nikt na to nie wpadł żeby zrobić ogólnokrajowe warsztaty :P

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Po prostu trochę się wkurzyłam czytając, że nasza infolinia to "największa porażka" :)
Zresztą zależy do jakiej lokalizacji się dodzwonisz, bo zapewne skoro pracowałeś w TP, to wiesz, że jest ich kilka. No i też są lepsi i gorsi konsultanci- jak wszędzie... Poza tym musimy się trzymać procedur. Czasami trzeba wykazać się świętą cierpliwością, np. klient po raz 50-ty nie potrafi bezbłędnie wpisać słowa "rejestracja" czy "neostrada", chociaż się im to literuje.
Ale i tak dużej liczbie klientów pomagamy. Zresztą spróbuj powiedzieć klientowi, że monter będzie u niego za miesiąc, bo wcześniej nie ma wolnych terminów...Beata Szwichtenberg edytował(a) ten post dnia 25.04.09 o godzinie 00:09
Łukasz Dzierżak

Łukasz Dzierżak Student, Uniwersytet
Śląski w Katowicach

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Co do CC to wiele z tych osób nie zna odpowiedzi na niektóre pytań. Otworzyłem jakiś czas temu forum dla użytkowników sieci Play jak i dla pracowników. Na specjalnym podforum pracownicy salonów sprzedaży, CC i inni wymieniają swoje poglądy na temat różnych spraw przy okazji ucząc się wielu nowych rzeczy. Wg. mnie Play powinien pójść właśnie w tą stronę. Ogólnopolskie szkolenie tak naprawdę za dużo nie da gdyż co jakiś czas pojawiają się problemy które trzeba na bieżąco omawiać.
Łukasz Dzierżak

Łukasz Dzierżak Student, Uniwersytet
Śląski w Katowicach

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Co do CC to wiele z tych osób nie zna odpowiedzi na niektóre pytań. Otworzyłem jakiś czas temu forum dla użytkowników sieci Play jak i dla pracowników. Na specjalnym podforum pracownicy salonów sprzedaży, CC i inni wymieniają swoje poglądy na temat różnych spraw przy okazji ucząc się wielu nowych rzeczy. Wg. mnie Play powinien pójść właśnie w tą stronę. Ogólnopolskie szkolenie tak naprawdę za dużo nie da gdyż co jakiś czas pojawiają się problemy które trzeba na bieżąco omawiać.
Adam Kossakowski

Adam Kossakowski łapacz myśli
ciężkich

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Beata S.:
musimy się trzymać procedur, które czasami są naprawdę denne. Ale głupota klientów też nie zna granic.

Przepraszam ale powyższa wypowiedź jest jakimś horrorem. Jeśli wypisujesz <b>takie</b> rzeczy podpisując się imieniem i nazwiskiem (a nie nickiem), do których podpięłaś swój życiorys zawodowy, to mogę mniemać, iż jest to po prostu opinia przedstawiciela TP. Dla mnie, konsumenta - nie pracownika innego operatora - to znamienny sygnał w jaki sposób TP postrzega swoich klientów, chlebodawców. Jestem potężnie zniesmaczony.

Jeśli chodzi o zwracanie się do klienta w drugiej osobie: moim zdaniem jest to akceptowalne w niewielkim "środowiskowym" klubie. W przypadku operatora telekomunikacyjnego - absolutnie niewybaczalny błąd. Jakkolwiek rozumiem takie kwestie jak pozycjonowanie produktu, rynek docelowy etc., to nie rozumiem ignorowania oczywistych uwarunkowań kulturowych. Jeśli P4 dąży do ograniczenia swojego rynku do ziomów, to Boże prowadź. Jeżeli P4 zamierza pozyskać klientów z segmentu wyrastającego ponad poziom pasa, to z takim podejściem będzie miała problem.

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Adam K.:
W przypadku operatora telekomunikacyjnego - absolutnie niewybaczalny błąd. Jakkolwiek rozumiem takie kwestie jak pozycjonowanie produktu, rynek docelowy etc., to nie rozumiem ignorowania oczywistych uwarunkowań kulturowych. Jeśli P4 dąży do ograniczenia swojego rynku do ziomów, to Boże prowadź. Jeżeli P4 zamierza pozyskać klientów z segmentu wyrastającego ponad poziom pasa, to z takim podejściem będzie miała problem.

Informacyjnie, bo kolega nie na bieżąco: firma wzięła sobie do serca krytykę tego pomysłu i od dłuższego czasu, liczonego w miesiącach konsultanci zwracają się do klienta Pan/Pani.

Co do krytyki wypowiedzi koleżanki z OUTSOURCINGU TP: właśnie na tym polega problem, że pracownicy outsource'u są tak traktowani, że kompletnie nie szanują swojego pracodawcy. Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie. TP jest sama sobie winna, że pracownicy dołki pod nią kopią, a świadomość jakie informacje o firmie można publicznie przekazywać a jakie nie, jest nikła nie tylko w TP.

pozdrawiam
GK
Adam Kossakowski

Adam Kossakowski łapacz myśli
ciężkich

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Zaktualizowałem swoje informacje i z zadowoleniem stwierdzam, że nowelizacja scenariuszy rozmów zadziałała. Dzisiejszy kontakt z CC Play oceniam całkiem pozytywnie :)

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Adam K.:
Zaktualizowałem swoje informacje i z zadowoleniem stwierdzam, że nowelizacja scenariuszy rozmów zadziałała. Dzisiejszy kontakt z CC Play oceniam całkiem pozytywnie :)

Hehe, normalnie aż się ucieszyłem, bo samemu może raz mi się zdarzyło tam dzwonić i po prostu nie potrafię obiektywnie ocenić :)
Dzięki za feedback :DGrzegorz Kozłowski edytował(a) ten post dnia 05.10.07 o godzinie 16:48
Adam Kossakowski

Adam Kossakowski łapacz myśli
ciężkich

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Wiesz, nie była to konwersacja wybitnej długości i na jakiejś wyśrubowanej wyżynie skomplikowania intelektualnego. Ale miałem pytanie, dostałem grzeczną i kompetentną odpowiedź. O to chodzi wszak.
Tomek F.

Tomek F. Dyrektor Handlowy

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

.Tomek F. edytował(a) ten post dnia 30.08.10 o godzinie 17:42

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Tomasz F.:
na kazdym kroku niekompetencja a forma na "ty" to wymuszony luz typu cropp town, irytujace...

Irytujące jest jak komentarz odnosi się do innej rzeczywistości.
Już pisałem że forma "ty" przestała istnieć parę miesięcy temu. Ale taka jest również funkcja forum, że można sobie powypluwać nieuzasadnione pretensje.
Daniel Bordman

Daniel Bordman Ekspert zmiany
głosu, specjalista
kreowania wizerunku

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Grzegorz K.:
Irytujące jest jak komentarz odnosi się do innej rzeczywistości.
Już pisałem że forma "ty" przestała istnieć parę miesięcy temu.

Fakt irytowała mnie forma Ty - szkoda, że została zmieniona tak późno. Choć lepiej późno niż wcale :)

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Na samym początku, forma na Ty, mnie trochę dziwiła. (ale to lata przyzwyczajenia z Orange) Ostatnio telefon bo BOA i słyszę: "Witam w czym mogę Ci pomóc" - taki początek rozmowy nakierowuje niejako, styl konwersacji. Ja się temu podporządkowuje i rozmawiam z taką osobą luźno, tak jakbym dzwonił do znajomego. Więc odpowiadam- witam, potrzebuje Twojej pomocy z... itd. Ale żeby robić z tego problem? :)

Następna dyskusja:

Rekrutacja do Call Center




Wyślij zaproszenie do