konto usunięte
Temat: Bezradność w Play
Piotr Słomka:
To może wrócę do tematu:)
Sytuacja z najszybciej rozwijającą się siecią jest stabilna, tzn. od ponad miesiąca się nie zmieniła. Post otwierający mógłbym rozwinąć o wątki rozmów z konsultantami, którzy dalej nic nie wiedzą. Były również próby interwencji w UOKiK. Także ktoś z forum zaoferował pomoc lecz chyba sprawa padła.
Najwyraźniej przeniesienie z abonamentu na play fresh przerosło machinę korporacji P4.
Piotr numer może zgodnie z przepisami "wisieć" w przestrzeni 30 dni, po tym czasie możesz go już nie odzyskać. Właściwym adresatem Twoich działań powinien być teraz Urząd Komunikacji Elektronicznej http://uke.gov.pl na życzenie którego Play albo wyjaśni sprawę, zwróci Ci numer i zrekompensuje straty, albo zapłaci karę sięgającą nawet 3% ubiegłorocznych przychodów (tyle, że o ile się nie mylę Play notuje tylko straty więc bat UKE może nie zadziałać).
Walcz o swoje.