Maria N.

Maria N. menadżer ds.
kadrowo-administracy
jnych

Temat: 3 x Z - złapać klienta, zgarnąć prowizję, zlać klienta...

Proszę o pomoc osoby, które wskórały coś z Play.
Byłam zadowolona z Play i polecałam tę sieć innym, co było błędem, bo nie należy chwalić dnia przed zachodem słońca, a Play przed końcem współpracy. Nie mam nic do infolinii dla firm, tam przynajmniej starają się pomóc, ale punkt w Warszawie w CH Wileńska to jakaś porażka!!!
Od dwóch miesięcy mam problem z modemem (rozłącza się gdy nie odświeżam stron i trzeba potem restartować kompa). W punkcie proponowano mi wysłanie go do serwisu, ale bez modemu zastępczego, bo tych zabrakło, a ty, człowieku płać abonament za "niemanie" internetu. Tłumaczę więc, że mam sklep internetowy i muszę być połączona, ok, zadzwonią jak będą mieli, bo nic nie mogą zrobić (nawet nie raczyli sprawdzić czy u nich działa, choć się bałam, że może coś z moim kompem jest nie tak). Pani z infolinii doradziła wymianę karty SIM w punkcie, pani w punkcie sama na to nie wpadła i z obrażoną miną wydała mi duplikat. Inna pani z infolinii doradziła poprzestawianie opcji zasilania, żeby usb nie były odłączane w razie spadku energii, z punktu oczywiście zero pomocy. W końcu w czwartek zadzwonił na numer Męża pan, z którym Mąż miał podpisać nową umowę, że w piątek modem będzie czekał. Wykaraskałam się z wózkiem, z dzieckiem i laptopem, żeby w salonie się dowiedzieć od jednej pani, że modemu nie ma i ona w ogóle nie wie o co chodzi. Kobieta nie wykazała zupełnie żadnej chęci pomocy - dwa razy musiałam ją prosić, żeby sprawdziła, kto płci męskiej miał wczoraj zmianę i kiedy będzie w pracy. Kiedy poprosiłam o rozmowę z kierownikiem usłyszałam od tej pani, że go nie ma, ona go zastępuje i "ona mi mówi", że nikt od nich nie dzwonił, a to w ogóle nie ich numer! Gdy oddzwaniałam na numer, z którego dzwoniono włączał się faks, a numer jest o cyferkę wyższy niż ten z oficjalnej wizytówki salonu (na wizytówce nie ma numeru faxu), więc dla mnie było logiczne, że to ich numer.
Dziś Mąż trafił w końcu na Pana, który do nas dzwonił i ten był bardzo zdziwiony, że modem na mnie nie czekał, bo był podpisany. Przyznał, że dzwonił, czyli, że numer jest ich. Podejrzana przez nas jest pani zastępująca kierownika, która mi wmawiała, że to nie ich numer i że nikt do nas nie dzwonił. Mam wrażenie, że sprawdziła w systemie, że tej Nejman to się kończy umowa za miesiąc, a telefon ma na kartę i przez rok nie może zrezygnować i z premedytacją zignorowała takiego niedochodowego klienta. Tylko nie sprawdziła, że na Męża jest kolejny na abonament ze skończoną umową (myśli nad przedłużeniem), na firmę już wzięty jeden, miał być drugi i myśleliśmy o Internecie na kartę na wyjazdy, ale skoro nie chcą mnie na klienta, to trudno... Piszemy zatem reklamację do Play. Chętnie bym też pogadała z kierownikiem, ale podobno jest na zwolnieniu i szybko nie należy się go spodziewać. Co jeszcze mogę zrobić? Komu zgłosić? Czy w ogóle jest szansa, że będę miała działający modem?
Rafał Ogorzały

Rafał Ogorzały Autoryzowany doradca
Tel. 727 600 600

Temat: 3 x Z - złapać klienta, zgarnąć prowizję, zlać klienta...

Witam.
Co do opisanej sytuacji przez Panią nie twierdzę, że wina leży tylko po stronie operatora jakim jest w tym wypadku P4, z doświadczenia wiem że modemów zastępczych "w tym momencie nie ma" praktycznie w większości punków sprzedaży dowolnego operatora komórkowego, jedynie polecam salony firmowe, które posiadają modemy zastępcze.

W większości przypadków punkty są pod franczyzą - a co za tym idzie kwestia związana z aparatami zastępczymi jest zależna od właściciela punktu.
Nikt nie nakłada obowiązku posiadania "telefonów zastępczych" a tym bardziej modemów.

Polecam dowolny serwis telefonów nie koniecznie punkt Playa, który ma autoryzację do naprawy modemów danej marki, ewentualnie serwis "pośrednik" wyśle go do serwisu z autoryzacją napraw ( serwis "pośrednik" otrzymuje prowizję za naprawę uszkodzonego towaru, który prześle dalej )

Kwestia modemu zastępczego - jeżeli takowego nie ma proszę zapytać o zastępczy aparat telefoniczny, zwykły telefon który posiada wbudowany modem wraz z szybką transmisją danych - aparat telefoniczny musi sprawdzić się jako tymczasowe rozwiązanie do czasu gdy modem nie powróci z serwisu.Rafał Ogorzały edytował(a) ten post dnia 04.10.10 o godzinie 21:24
Maria N.

Maria N. menadżer ds.
kadrowo-administracy
jnych

Temat: 3 x Z - złapać klienta, zgarnąć prowizję, zlać klienta...

Ten punkt podobno nie jest franczyzą, tylko salonem firmowym czyli zgodnie z Twoją wypowiedzią powinien mieć modemy zastępcze. Ja oczywiście rozumiem, że mogły wszystkie "wyjść". Natomiast nie rozumiem i dla mnie najistotniejsze jest to, że modem dla mnie był (znalazł się jakiś wreszcie po dwóch miesiącach i po to dzwonił wspomniany Pan), ale zniknął - najwyraźniej został wydany komuś innemu przez panią zastępującą kierownika.
Dziękuję bardzo za poradę dotyczącą zastępczego telefonu z modemem - tego nikt nie proponował. Spróbuję, choć po tym wszystkim szczerze wątpię w rezultaty...
Pozdrawiam :-)
M.

edit: napisałam z przyzwyczajenia "Twoją", ponieważ podobno w internecie wszyscy jesteśmy "na Ty", dopiero później zauważyłam, że byłam nazwana "Panią". Mam nadzieję, że (pan) Rafał się nie obrazi... :-)Maria N. edytował(a) ten post dnia 05.10.10 o godzinie 00:35

konto usunięte

Temat: 3 x Z - złapać klienta, zgarnąć prowizję, zlać klienta...

po takim braku profesjonalnego traktowania klienta nie podpisałbym już umowy z tą firmą.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: 3 x Z - złapać klienta, zgarnąć prowizję, zlać klienta...

Maria N.:
powinien mieć modemy zastępcze.

nie powinien, mógł mieć. Żadna gwarancja nie gwarantuje Ci zastępczego sprzętu. Obojętnie czy to samochód, poduszka czy modem.
Maciej B.

Maciej B. PR, media,
telekomunikacja,
kolej. Albo
odwrotnie :-)

Temat: 3 x Z - złapać klienta, zgarnąć prowizję, zlać klienta...

Kamil S.:
Maria N.:
powinien mieć modemy zastępcze.

nie powinien, mógł mieć. Żadna gwarancja nie gwarantuje Ci zastępczego sprzętu. Obojętnie czy to samochód, poduszka czy modem.

Jakaś podstawa do takiego stwierdzenia?
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: 3 x Z - złapać klienta, zgarnąć prowizję, zlać klienta...

Maciej B.:

Jakaś podstawa do takiego stwierdzenia?


a jakaś podstawa odmiennego? Warunki gwarancji są wpisane w książkach gwarancyjnych, oddając sprzęt do naprawy gwarancyjnej, jednocześnie oświadczamy, że zgadzamy się z nimi. W żadnej gwarancji nie jest napisane, że klient otrzymuje sprzęt zastępczy.
Joanna W.

Joanna W. Popatrz gdzie
obecnie się
znajdujesz...

Temat: 3 x Z - złapać klienta, zgarnąć prowizję, zlać klienta...

Maciej B.:
Kamil S.:
Maria N.:
powinien mieć modemy zastępcze.

nie powinien, mógł mieć. Żadna gwarancja nie gwarantuje Ci zastępczego sprzętu. Obojętnie czy to samochód, poduszka czy modem.

Jakaś podstawa do takiego stwierdzenia?

Gwarantem sprzętu jest jego producent...Z tego co wiem P4 nie jest firmą produkującą modemy tylko operatorem swiadczącym usługi telekomunikacyjne. Żaden operator nie ma obowiązku posiadania telefonów/modemów zastępczych. Jest to tylko dobra wola punktu,że taki sprzet posiada.
Natomiast zgadzam się z autorką wątku,że jeżeli było dzwonione iż modem zastepczy czeka to powinien być. A jeżeli już stało się przez przypadek tak,że został wydany, to Konsultantka powinna przeprosić,wyjaśnić sprawę i zatańczyć na rzęsach żeby Klientce pomóc bez względu na to czy kończy się umowa czy nie.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: 3 x Z - złapać klienta, zgarnąć prowizję, zlać klienta...

Joanna Olejnik:

Gwarantem sprzętu jest jego producent...Z tego co wiem P4 nie jest firmą produkującą modemy tylko operatorem swiadczącym usługi telekomunikacyjne. Żaden operator nie ma obowiązku posiadania telefonów/modemów zastępczych. Jest to tylko dobra wola punktu,że taki sprzet posiada.
Natomiast zgadzam się z autorką wątku,że jeżeli było dzwonione iż modem zastepczy czeka to powinien być. A jeżeli już stało się przez przypadek tak,że został wydany, to Konsultantka powinna przeprosić,wyjaśnić sprawę i zatańczyć na rzęsach żeby Klientce pomóc bez względu na to czy kończy się umowa czy nie.


w 100% sie zgadzam, zawalił człowiek - nie Play.

konto usunięte

Temat: 3 x Z - złapać klienta, zgarnąć prowizję, zlać klienta...

który jest pracownikiem play, miałem się przenosić do playa w tym roku ale jak widać dobrze że tego nie zrobiłem, bo firma zbiera coraz więcej negatywów. Totalny brak szacunku dla klienta. Mogę narzekać na ere ale w ciągu 10 lat pobytu tutaj nigdy ani w punkcie ani u konsultanta nie spotkałem się z takim lekceważeniem klienta.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: 3 x Z - złapać klienta, zgarnąć prowizję, zlać klienta...

rafał M.:
który jest pracownikiem play, miałem się przenosić do playa w tym roku ale jak widać dobrze że tego nie zrobiłem, bo firma zbiera coraz więcej negatywów. Totalny brak szacunku dla klienta. Mogę narzekać na ere ale w ciągu 10 lat pobytu tutaj nigdy ani w punkcie ani u konsultanta nie spotkałem się z takim lekceważeniem klienta.


tak samo nie spotkałeś się z tym w Play (przynajmniej z tego co piszesz).
mogę Ci dac linki do podobnych wpisów nt. ery, orange i plusa.

konto usunięte

Temat: 3 x Z - złapać klienta, zgarnąć prowizję, zlać klienta...

Tylko niestety dziwnym trafem coś jest na rzeczy jednak. Ja nie muszę sie spotykać, ważne że inni się spotykają z takim traktowaniem i o tym uprzedzają. Obiecywanie złotych gór do momentu podpisania umowy.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: 3 x Z - złapać klienta, zgarnąć prowizję, zlać klienta...

rafał M.:
Tylko niestety dziwnym trafem coś jest na rzeczy jednak. Ja nie muszę sie spotykać, ważne że inni się spotykają z takim traktowaniem i o tym uprzedzają. Obiecywanie złotych gór do momentu podpisania umowy.


skoro tak twierdzisz ;)
ja jestem użytkownikiem play od jego powstania i jedyny problem mialem kiedys z dostarczaniem faktur - po prostu nie docierały.

teraz dla play pracuje i moi klienci przyprowadzaja do mnie kolejnych. wiec wniosek jak dla mnie jest tylko jeden.

konto usunięte

Temat: 3 x Z - złapać klienta, zgarnąć prowizję, zlać klienta...

play jako play to nie problem, ale wydaje mi sie że zatrudniają tam niekompetentnych ludzi. Jeśli play faktycznie chciałoby coś zrobić na początek niech oczyści się z ludzi którzy pracują na anty reklame dla tej firmy. Niech zatrudnią osoby które zawsze będą załatwiały sprawy klienta, nie po 30 telefonach ale po pierwszym, bo ja tak przez 10 lat miałem w erze. Co chwilę gdzieś słyszę o problemach przez konsultantów tej firmy, wniosek więc nasuwa się taki że przydałoby się trzesienie ziemi. Może play bierze bylekogo za mniejszą kasę? To by się mogło zgadzać.

konto usunięte

Temat: 3 x Z - złapać klienta, zgarnąć prowizję, zlać klienta...

Ja tam załatwiać w punkcie byłem tylko jak podpisywałem umowę. Przedłużenie i wszelkie inne sprawy załatwiam przez infolinię. Nie narzekam i sieć mnie jeszcze nie zawiodła.

Temat: 3 x Z - złapać klienta, zgarnąć prowizję, zlać klienta...

A ja Marcinie mam zgoła odmienne wrażenia - przez infolinię przedłużałem umowę i spowodowało to jeden wielki problem, wysłano mi zły telefon i przez miesiąc nie potrafili tego odkręcić, natomiast mam swój ulubiony punkt, w którym zawsze wszystko sprawnie załatwiam.
To dowodzi tylko tego, że nie należy generalizować bo wszystko zależy od tego, na jakiego człowieka trafimy za ladą/przy słuchawce.Marek Woźniak edytował(a) ten post dnia 09.10.10 o godzinie 09:56



Wyślij zaproszenie do