Oskar
Shon
Dodatki do Office
www.VBATools.pl
Temat: Automatyczny zapis załączników wiadomości email
Zapisywanie załączników to czynność w którym użytkownik musi skupić się na jego nazwie i rodzaju. Za każdym razem otwierać folder lub wskazywać ścieżkę zapisu. Dla pracowników biurowych to codzienna orka, więc można by powiedzieć “kompletna strata czasu” jeśli pomyślimy o tym, że zapis ten może wykonywać się automatycznie.Wyobraźmy sobie narzędzie, którym dowolnie definiujemy listę warunków, które określają nazwę załącznika oraz ścieżkę ich zapisu zwracając uwagę na użycie znaków “*?#” (dla zastąpienia znaków dowolnym ciągiem). Opcjonalnie warunek możemy uzależnić o adres nadawcy. Poza tym mamy do wyboru, czy mają się one nadpisać, czy też zmienić swoją nazwę dodając do nazwy datę realizacji procesu zgodnie z określonym typem akcji.
Typ to 3 możliwości reakcji:
- Zapis określonego załącznika (ten sam co w deklaracji)
- Zapis wszystkich załączników z wiadomości (w którym zawarty był załącznik z deklaracji)
- Zapis całej wiadomość w oryginale jako plik .msg (zawierający oryginalną treść)
Automatyczny zapis załączników może również realizować się w formie:
- automatycznie, po odebraniu wiadomości (jak reguła)
- poprzez zaznaczenie wiadomości (opcja prawo-kliku i wybór opcji z menu)
- po otwarciu wiadomości (z głównego jej menu)
Dodatek posiada liczne komentarze osadzone w chmurkach, umieszczonych w interfejsie (dostępne po najechaniu myszą). Test osadzony w zakładce konfiguracji przygotowuje wiadomość nie wysyłając ją automatycznie, opcja z pod prawego klawisza myszy dla wskazanych wiadomości działa automatycznie jak reguła.
Więcej na stronie: http://vbatools.pl/automatyczny-zapis-zalacznikow/