Temat: Swiadome wprowadzenie w błąd przez konsultanta
Witam,miesiąc temu otrzymałem telefon od operatora o możliwości zmiany abonamentu na korzystniejszy z różnicą dopłaty comiesięczniej na kwotę 4zł. Otrzymałem informację, że zmiana taryfy wiązę się z opłata aktywacyjną w wysokści 100zł (jednorazowo) i w przeciągu 2 tyg otrzymam wszystkie informacje wraz z regulaminem drogą pocztową. Mijają 3 tygodnie nie otrzymałem żadnych informacji, mało tego dzwoni do mnie konsultantka z informacją, że mieli poważną awarię i nie włączono mi usługi (nowego abobamentu) dlatego też chcę ponowić ofertę przy czym nie płacę już opłaty 100zł za zmianę taryfy, ponieważ błąd wystąpił z ich strony i w ramach bonifikaty znieśli w/w opłatę.
Abonanemt został zmieniony, w dalszym ciągu nic nie otrzymałem na piśmie (mija 2 tydzień) a do abonamentu doliczono mi 100zł.
Co mam zrobić, czy jest sent walczyć z operatorem i nieuczciwym handlowcem?
Proszę o cenne wskazówki...
Pozdawiam
PR