Temat: Swiadome wprowadzenie w błąd przez konsultanta

Witam,
miesiąc temu otrzymałem telefon od operatora o możliwości zmiany abonamentu na korzystniejszy z różnicą dopłaty comiesięczniej na kwotę 4zł. Otrzymałem informację, że zmiana taryfy wiązę się z opłata aktywacyjną w wysokści 100zł (jednorazowo) i w przeciągu 2 tyg otrzymam wszystkie informacje wraz z regulaminem drogą pocztową. Mijają 3 tygodnie nie otrzymałem żadnych informacji, mało tego dzwoni do mnie konsultantka z informacją, że mieli poważną awarię i nie włączono mi usługi (nowego abobamentu) dlatego też chcę ponowić ofertę przy czym nie płacę już opłaty 100zł za zmianę taryfy, ponieważ błąd wystąpił z ich strony i w ramach bonifikaty znieśli w/w opłatę.
Abonanemt został zmieniony, w dalszym ciągu nic nie otrzymałem na piśmie (mija 2 tydzień) a do abonamentu doliczono mi 100zł.
Co mam zrobić, czy jest sent walczyć z operatorem i nieuczciwym handlowcem?

Proszę o cenne wskazówki...

Pozdawiam
PR
Michał Brągoszewski

Michał Brągoszewski Dyrektor Regionu
Sprzedaży

Temat: Swiadome wprowadzenie w błąd przez konsultanta

Napisz reklamacje i wyslij listem poleconym lub faksem w salonie.
Rafał B.

Rafał B. Najlepsze
rozwiązania dla
Ciebie i Twojej
Firmy, T-MOBILE...

Temat: Swiadome wprowadzenie w błąd przez konsultanta

Jak najbardziej , jak w każdej korporacji trafiają się ludzi o większym bądź mniejszym poziomie kompetencji.
Opisany przez ciebie przypadek jak najbardziej, kwalifikuje się pod reklamację.
Proponuję wizytę w salonie , z napisaną reklamacją. Sprawa od razu zostanie przekazana do odpowiedniej komórki.
(Równie dobrze można złożyć reklamację przez telefon ,ale osobiście niezależnie od firmy z którą załatwiam sprawy lubię mieć pieczątkę z potwierdzeniem przyjęcia sprawy którą załatwiam )

pozdr

Następna dyskusja:

Akcje charytatywne przez sms




Wyślij zaproszenie do