Kamil
P.
Marketing, Social
Media, Digital
Marketing, Media i
Reklama
Temat: Obsluga klienta biznesowego.
Witajcie,dzisiaj jest pierwszy dzien i pierwszy raz, kiedy zamierzam pojechac obsluge klienta biznesowego w Orange. Juz żale zostawilem chyba na infolinii, ale nie jestem spelniony.
Mam telefon w abonamencie firmowym od chyba pieciu lat, mialem juz dwa przedluzenia abonementu i pamietam jeszcze czarne sim karty pamieci IDEI.
Postanowilem sobie dobrac jeszcze jeden numer telefonu i wziac drugiego iPhone'a. Wpadlem na super pomysl, zeby oszczedzic sobie chodzenia, zamowilem telefon i abonament telefonicznie.
Moge byc gluchy, ale slyszalem ze realizacja takiego zlecenia to 10 dni maksymalnie i mam telefon w domu.
No i tu poczatek historii:
- poniedzialek - dzien pierwszy - zamawiam telefon
- wtorek - okazuje sie ze numer dowodu osobistego na ktory zarejestrowana jest firma, jest stary, aktualizujemy z konsultantka nowy numer dowodu, wszystko jest super
- czwartek - dzwonie zeby dowiedziec sie czy wszystko w porzadku z zamowieniem. Niestety ktos nie zaktualizowal numeru dowodu... zlecenie nie jest realizowane... no i tu pierwsze strzal w glowe... ale ok, aktualizujmy drugi raz w takim razie. Sa przeprosiny, zapewnienie ze wszystko szybko pojdzie. To sobie mysle, ze bedzie tak jak zawsze, milo i wszystko gra.
- poniedzialek kolejny - dzwonie, niestety niczego nie moge sie dowiedziec, bo Orange ma awarie systemu informatycznego... ok zadzwonie pozniej
- sroda - kolejny telefon - od 4 albo 5 konsultanta dowiaduje sie ze moje zlecenie jest ANULOWANE Z POWODU ZDUBLOWANIA ZAMOWIEN!!
- no to kur... po wytlumaczeniu panu konsultantowi, pan mowi ze dowie sie u kogos wyzej co zrobic i odezwie sie...
- poczekalem dwie godziny, ale znajac juz przebieg calej sytuacji NIE WIERZE WAM! dzwonie jeszcze raz... niestety nie pamietam nazwiska osoby ktora obiecywala mi ze oddzwoni. OK, zadzwonie jak sie dowiem.
Oddzwonilem, niestety pan jest aktualnie niedostepny. Ale nie ma opcji, nie bede czekal, wytlumaczylem sytuacje kolejnej osobie.
Dowiedzialem sie tyle, ze zamowienie jest w realizacji. NIE WIERZĘ Wam juz wcale. Nie wiem kiedy dostane nowy telefon z aktywacja, jak bedzie to bedzie... ja pier, drodzy panstwo, mam powiedziec pracownikowi ze jego telefon bedzie jak bedzie?
Jak mozna dopuszczac do takich sytuacji??
Zazwyczaj nie narzekam, ale przy takim stazu, przy tej niby biznesowej obsludze i przy tym niby poziomie-swiat... gdzie ta jakosc?
Mam teraz czekac? miec jakas dobra opinie?
Mial ktos podobne jazdy? Tam jest samowolka, czy ktos trzyma ten smietnik na wodzy?
pozdrowienia,
licze na to, ze ktos z pracownikow sie wypowie,
Kamil