Szymon Ozimek

Szymon Ozimek Content marketing
specialist, Sugester

Temat: Sugester - polski program do obsługi helpdesku

Co to jest?
Sugester to system do obsługi klienta i prowadzenia helpdesku. Pozwala w łatwy sposób zarządząć firmowymi e-mailami i innymi kanałami komunikacji. Za pomocą kilku kliknięć można łatwo przydzielić każde zapytanie do konkretnego pracownika i śledzić czas odpowiedzi. W ten sposób obsługa klienta staje się szybsza, bardziej profesjonalna i tańsza. http://www.sugester.pl

Do czego to służy?
Sugester to przede wszystkim system do obsługi helpdesku. W zależności od potrzeb możesz skorzystać też z innych funkcji: prowadzenia forum klienckiego, budowania bazy wiedzy z informacjami dla klientów czy zarządzania relacjami z klientami (CRM). http://www.sugester.pl/funkcje

Ile to kosztuje?
Oferujemy 4 plany abonamentowe dostosowane do potrzeb małych i średnich firm. Najbardziej rozbudowany plan Max kosztuje 99 złotych miesięcznie; dostępne są także plany Pro (49 zł/mc), Standard (19 zł/mc) i Start (9 zł/mc). http://www.sugester.pl/cennik

Jak się tego używa?
Konfiguracja Sugestera i podpięcie do systemu firmowych adresów e-mail trwa kilka minut. Po podpięciu adresów użytkownicy mogą natychmiast korzystać z programu. Gdyby pojawiły się jakieś trudności, nasz zespół chętnie pomoże w ich rozwiązaniu. http://www.sugester.pl/pomoc

Jakie są korzyści z używania Sugestera?
Sugester pozwala zapewnić klientom świetną obsługę przy niskim nakładzie pracy i środków. Dzięki Sugesterowi trzysobowy zespół serwisu Fakturownia.pl obsługuje ponad 120 000 klientów.http://sugester.pl/blog/sugester-w-akcji-fakturownia-d...

Sugester to prosty i potężny system do prowadzenia helpdesku. Zacznij korzystać dziś i zachwyć swoich klientów. http://www.sugester.pl

Obrazek