konto usunięte

Temat: Obsługa klienta wspierana sztuczną inteligencją

Nasza firma AIBot Team zajmuje się tworzeniem rozwiązań wspierających obsługę klienta opartych o wirtualnego konsultanta AIBot Chatter. Nasz produkt integruje wyszukiwarkę, usługi systemów zewnętrznych (np. pobranie informacji z bazy danych albo wyliczenie czegoś przez system biznesowy), predefiniowane ścieżki help-deskowe (rozwiązania typowych problemów w rodzaju: jak złożyć wniosek o kredyt) oraz kanał komunikacji z pracownikiem biura obsługi klienta (na wypadek gdyby wiedza bota okazała się zbyt skromna). Wirtualny konsultant służy jako pierwsza linia kontaktu z klientem. Pozwala klientowi uzyskać informacje i rozwiązać część problemów bez angażowania pracowników biura obsługi klienta. Wirtualny konsultant AIBot Chatter może być udostępniony przez interfejs WWW oraz komunikatory internetowe.

Zapraszamy na naszą stronę internetową gdzie umieszczone są opisy komponentów i rozwiązań. Można także obejrzeć materiały video pokazujące wirtualnego konsultanta w działaniu.

Jesteśmy ciekawi Państwa opinii na temat przydatności tego rozwiązania jako narzędzia wspierającego proces obsługi klienta.

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani wdrożeniem naszych rozwiązań u siebie w firmie, zintegrowaniem komponentów technologicznych AIBot z Państwa produktami albo chcecie podzielić się z nami uwagami na tematy związane z wirtualnymi konsultantami zachęcamy do skontaktowania się z nami.

Krzysztof Michalak
AIBot Team sp. z o.o.
krzysztof.michalak@aibotteam.com