konto usunięte

Temat: Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem...

Już 2 grudnia w Warszawie odbędzie się konferencja „Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM”. Organizatorzy do bezpłatnego udziału zapraszają członków zarządu, dyrektorów i kierowników działów: marketingu, sprzedaży, handlowych, IT, osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie oraz zajmujące się wdrożeniem systemów CRM.

Chcesz wiedzieć:
- Jak wybrać najbardziej opłacalnych klientów?
- Jak zbudować relacje z klientem, których celem jest lojalność i zysk?
- Jak prowadzić biznes i wyprzedzić konkurencję?

Wśród poruszanych tematów znajdą się między innymi:
Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
Wdrożenie i integracja systemu CRM
Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
Skuteczna komunikacja
Analiza danych klienta
CRM, a zarządzanie wiedzą
Mobilny CRM - wsparcie handlowca w terenie
Aplikacje sprzedażowe

Organizatorem wydarzenia jest Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie http://multiexpo.pl

http://multiexpo.pl/crm-2/rejestracja

Kontakt
Ewelina Tymoniuk
Asystentka ds. promocji
mobile: +48/531 375 811
e-mail: ewelina.tymoniuk@pirbinstytut.pl

Temat: Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem...

Pani Ewelino,
Zakres poruszanych tematów jest ciekawy i potrzebny. Zastanawiam się dlaczego nie pojawił się temat o procesie wyboru dostawcy oprogramowania + rozpoznanie własnych potrzeb.
Z mojego punktu widzenia to jest coś czego brakuje na rynku. Dotyczy to zakupu gotowych rozwiązań jak i dedykowanych oprogramowań.
systemy SCM

Następna dyskusja:

Projekt badawczy na temat w...




Wyślij zaproszenie do