konto usunięte
Temat: Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem...
Już 2 grudnia w Warszawie odbędzie się konferencja „Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM”. Organizatorzy do bezpłatnego udziału zapraszają członków zarządu, dyrektorów i kierowników działów: marketingu, sprzedaży, handlowych, IT, osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie oraz zajmujące się wdrożeniem systemów CRM.Chcesz wiedzieć:
- Jak wybrać najbardziej opłacalnych klientów?
- Jak zbudować relacje z klientem, których celem jest lojalność i zysk?
- Jak prowadzić biznes i wyprzedzić konkurencję?
Wśród poruszanych tematów znajdą się między innymi:
Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
Wdrożenie i integracja systemu CRM
Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
Skuteczna komunikacja
Analiza danych klienta
CRM, a zarządzanie wiedzą
Mobilny CRM - wsparcie handlowca w terenie
Aplikacje sprzedażowe
Organizatorem wydarzenia jest Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie http://multiexpo.pl
http://multiexpo.pl/crm-2/rejestracja
Kontakt
Ewelina Tymoniuk
Asystentka ds. promocji
mobile: +48/531 375 811
e-mail: ewelina.tymoniuk@pirbinstytut.pl