Temat: porada
Małgorzata J.:
Witam Aleksandrze,
Dziękuję za zabranie głosu w naszej dyskusji. Chciałabym mimo wszsystko namówić Ciebie do wymienienia chociaż kilku wad zwiazanych z rozwiązaniem TETY. Tego typu informacje przydadzą się członkom grupy podczas wyboru rozwiązań IT dla swoich firm. Mam również nadzieję, że znajdziemy tutaj wady i zalety innych rozwiązań.
Pozdrawiam
Małgosia Jaworska
P.S. Staramy się niedopuszać do grupy osób będącyc pracownikami firm IT, aby prowadzone dyskusje nie miały charakteru handlowego :)Małgorzata Jaworska edytował(a) ten post dnia 27.06.07 o godzinie 23:21
Witam,
Nie jestem pracownikiem firmy z branży IT :)
Niestety oficjalnej wypowiedzi nie mogę przekazać ponieważ polityka mojej firmy zabrania tego. Jednak prywatne zdanie tak:
Zauważyłem problem z systemem ponieważ jest niewydajny w stosunku do potrzeb mimo, że przy wdrożeniu były one dokładnie określone. Zauważyłem, że każda wyższa wersja jest mniej wydajana i bardziej wymagająca co do sprzętu tak więc koszty utrzymania poważnie wzrastają o nowy sprzęt i wersję bazy danych. W firmie TETA od dwóch lat zauważyłem dużą rotację ludzi co ewidentnie wpływa na obsługę posprzedażną, która jest chyba najważniejsza aby system pracował stabilnie i bezawaryjnie. Proponuję się również przyjrzeć Hotline telefonicznemu.
Jak zauważycie nie ma w tych uwagach nic związanego z funkcjonalnością systemu ale z zapewnieniem prawidłowego działania, które jak się już wiele osób przekonało, jest jednym z najważniejszych elementów przy wyborze systemu a często zapominanym. Ja mogę tylko gorąco zalecać aby odwiedzać firmy, które mają zdrożony jakiś system, którym jesteśmy zainteresowani, to dopiero daje nam pełny obraz systemu i firmy sprzedającej.
Jest to moje osobiste zdanie a nie mojej firmy, tak więc proszę o nie powoływanie się na moją firmę przy rozmowach handlowych.
Olek