Kamil Jeleński

Kamil Jeleński „Idź za swoim
szczęściem, a
Wszechświat otworzy
przed Tob...

Temat: Tablica ogłoszeń dla mieszkańców Nysy

Zapraszam do zamieszczania ogłoszeń typy:
- kupie/sprzedam/zamienię
- konkursy, imprezy, wydarzenia
- aktualności
- inne watki

Prosiłbym moderatora o "przyklejenie" tematu :D

Pozdrawiam
Kamil Jeleński
Jarek Sikorski

Jarek Sikorski Coach ICC, Trener
Biznesu

Temat: Tablica ogłoszeń dla mieszkańców Nysy

Pomyśl tylko jakby to było, gdybyś mógł wpływać na zachowania innych ludzi i jednocześnie umiał unikać manipulacji ?
Wyobraź sobie choć na moment, czy z takimi umiejętnościami mógłbyś przegrać jakiekolwiek negocjacje, rozmowę handlową czy spotkanie towarzysko - biznesowe ?

Wiosenna edycja

The Practitioner of NLP
Inżynieria umysłu w/g R.Bandlera i T.Jamesa

z certyfikatem

Obrazek


Opole - 7 dni - marzec / kwiecień 2009


Obrazek


Zanim zdecydujesz się na udział poznaj opinie uczestników i szczegółowy program

kliknij na http://www.kre-sikorski.eu/?inc=trainings&trnid=6

Pzdr
Jarek
Radochna Iłłakowicz

Radochna Iłłakowicz lekarz weterynarii,
Zwierzyniec

Temat: Tablica ogłoszeń dla mieszkańców Nysy

Cześć wszystkim!

Niedługo zacznę prace w Nysie (na razie na poł etatu).W zwiazku z tym ze drugie pół etatu mam we Wrocławiu to poszukuję noclegu na dwie noce w tygodniu.
Będe pracowała od poniedziałku do środy i chodziło by mi o nocleg z pn/wt i z wt/śr....A..i byłby ze mną przesympatyczny pies rasy border collie:) Na poczatku chyba zostawał by w domu, a potem chce go wkręcić zeby chodził ze mną do pracy :D

Jak ja to sobie wyobrażam.Ktoś ma domek i jakiś taki mały pokoik dla gości którzy przyjeżdzają raz na jakiś czas.Ja przychodziła bym po pracy(10-18 pracowac bede) i bym zabierała psiura na spacer.Coś bym jadła n amieście.W domu może jakaś herbatka tylko, umyć się i spać.Rano to samo i do pracy...

Mogła bym pomóc w zakupach lub jakiś pracach w ogrodzie np:)
Jestem osobą niepalącą, mało wymagającą i niekonfliktową :)
Interesował by mnie nocleg tak w granicach 20 zł/noc

pozdrawiam
Radochna

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń dla mieszkańców Nysy

Jestem studentką i szukam dorywczej pracy na 3-4h dziennie.Nysa
Kamil Jeleński

Kamil Jeleński „Idź za swoim
szczęściem, a
Wszechświat otworzy
przed Tob...

Temat: Tablica ogłoszeń dla mieszkańców Nysy

Szukasz pracy? Jesteś ambitna/y, komunikatywna/y oraz dyspozycyjna/y? To właśnie oferta dla Ciebie.

Odnieś sukces jako niezależny przedstawiciel handlowy otwartego funduszu emerytalnego „Bankowy”.
Nasze wymagania to: wykształcenie średnie, chęć podnoszenia własnych kwalifikacji, niekaralność oraz komunikatywność. Dodatkowym atutem będzie posiadanie prawo jazdy oraz dostęp do internetu.

Kontakt pod numerem telefony : 784 055 371

lub

jelenski@tlen.pl
Typ umowy: umowa zlecenieKamil Jeleński edytował(a) ten post dnia 27.10.09 o godzinie 23:14

Temat: Tablica ogłoszeń dla mieszkańców Nysy

Zostało 17 dni!!!

Jeśli nie wypełniłeś jeszcze PITu to pobierz bezpłatny program do rozliczenia na fundacjaey.pl !!!

Wypełnij pustkę w układance dziecięcego życia! Przekaż 1 % dla dzieci z rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka.

TO PROSTE!!! Zrób to anonimowo lub jawnie :)

W odpowiednich rubrykach zeznania podatkowego, zatytułowanych wpisz NAZWĘ organizacji , nr KRS i wysokość 1% podatku po zaokrągleniu do pełnych dziesiątek groszy w dół.

Nazwa organizacji: Fundacja Ernst & Young
Nr KRS: 0000 164 082
Beata K.

Beata K. odkryć źródło w
sobie :)

Temat: Tablica ogłoszeń dla mieszkańców Nysy

Osoby bezrobotne (zarejestrowane w urzędzie pracy) mogą się starać o bezpłatne szkolenia z zakresu grafiki, dtp i tworzenia stron www sfinansowane ze środków urzędów pracy.
W tym celu należy się udać do właściwego urzędu i w dziale szkoleń zgłosić chęć uczestnictwa w kursie organizowanym przez naszą szkołę, najlepiej ze sporządzoną przez nas wstępną ofertą z zakresem kursu, terminami itp.

Służymy pomocą w kwestii wyboru kursu, który może się składać zarówno z poniższych modułów (jednego, dwóch lub trzech), jak i być dowolną kompilacją oferowanych przez nas szkoleń, dostosowaną do indywidualnych potrzeb.

W minionych latach przeprowadziliśmy kilkadziesiąt szkoleń dla osób skierowanych z dolnośląskich urzędów pracy. Posiadamy wymagane certyfikaty. Od innych szkół tego typu odróżniają nas m. in. małe grupy (do 4 osób w grupie) i krótkie terminy realizacji szkoleń.

proponowane moduły:

- grafika (Corel, Photoshop)
- dtp (Indesign, Illustrator, plastyczne projektowanie materiałów reklamowych, przygotowanie do druku)
- tworzenie stron www (język HTML/CSS, Dreamweaver, Flash)

więcej informacji na stronie:
http://quali.pl/index.php?pg=up

lub
http://www.goldenline.pl/grupa/quali-szkolenia-kompute...

Chętnie odpowiem na pytania tu lub na priv
Serdecznie zapraszam na kursy,
Beata JurczakBeata J. edytował(a) ten post dnia 13.05.10 o godzinie 15:37

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń dla mieszkańców Nysy

Piotr Bobak (35 lat) - Żona Iwona, synowie Paweł i Szymon. Wykształcenie wyższe – mgr administracji. Absolwent Uniwersytetu Opolskiego, Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Obecnie pracownik Powiatowego Urzędu Pracy w Nysie – samodzielny specjalista ds. zamówień publicznych oraz koordynator projektów finansowanych z środków unijnych. 15 letnie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej. Członek Koła Akademicko – Naukowego PO RP w Nysie. Kandydat do Rady Miejskiej Nysa – okręg wyborczy nr 1.

Szanowni Państwo,
Nazywam się Piotr Bobak – moi dziadkowie pochodzą z polskich Tatr i pewnie dlatego w działaniu cechuje mnie upór i konsekwencja. Posiadam bogatą wiedzę praktyczną – pracuję w samorządzie lokalnym od 15 lat.

Jestem przekonany, że nadszedł już czas, aby w służbie dla mieszkańców Nysy wykorzystać moje doświadczenie i wiedzę. Podobnie jak większość z Was uważam, że Nysa i gmina zasługują na to by stać się prężnie rozwijającym się regionem. Wiele osób z mojego rocznika wyjechało za lepszym życiem za granicę. Ja zostałem i nie zamierzam wyjeżdżać...

Sytuacja, w jakiej znajduje się nasza gmina oraz pilna potrzeba wspólnych i efektywnych działań skłoniła mnie do wstąpienia w szeregi Platformy Obywatelskiej.
Czy po upadku największych zakładów pracy takich jak ZUP i FSD musimy stać się oazą biedy, zniechęcenia i bezrobocia? Czy Nysa musi być skazana na rolę obserwatora biernie przyglądającego się sukcesom innych sąsiednich regionów?

Stanowczo nie zgadzam się z taką rolą Naszego miasta! Dlatego zostałem członkiem Platformy Obywatelskiej - partii, która w obecnej sytuacji w Polsce jest jedynym gwarantem „dobrej roboty” na rzecz miasta. W Platformie Obywatelskiej stanowimy zgrany i doświadczony zespół młodych ludzi, którzy chcą pracować na rzecz rozwoju naszej „małej Ojczyzny”.

Jako Państwa sąsiad (dzielnica Jędrzychów i okolice) wraz z Wami dzielę troskę o dalszy los miasta. Wszyscy jesteśmy świadomi, że nasza gmina boryka się jeszcze z wieloma problemami. Chcę przyczynić się do ich rozwiązania – taką szansę da mi Państwa poparcie w obecnych wyborach samorządowych.

Chcę działać na rzecz miasta – na rzecz miejsca, w którym wychowują się moje i Państwa dzieci. To głównie z myślą o nich będziemy wspólnie pracować by stworzyć silny region, by poczuli się związani z tą ziemią – nyską ziemią.

W Radzie Miejskiej zajmę się w szczególności:
• bezpieczeństwem w mieście i sprawną komunikacją (remont tamy na jeziorze nyskim, budowa obwodnicy, miejsc do parkowania i kolejnego mostu),
• współpracą z lokalnymi pracodawcami (utworzenie klastru producentów wyrobów cukierniczych pn: „Nysa - dolina słodyczy”),
• wspieraniem małej i średniej przedsiębiorczości (uruchomienie inkubatora lokalnych firm innowacyjnych),
• pozyskiwaniem środków europejskich na rozwój przedsiębiorczości i turystyki (rewitalizacja rynku oraz uporządkowanie tzw.: „przestrzeni publicznej” – Nysa nie może wyglądać jak jarmarczny stragan),
• wspieraniem sportu masowego i szkolnego (modernizacja kąpieliska miejskiego oraz budowa Centrum Sportowego z Halą Widowiskowo Sportową).
• powstaniem i rozwojem gminnych przedszkoli

W przyszłość patrzę, jak zawsze, optymistycznie. Oczekiwana zmiana standardów w życiu publicznym naszego miasta, dzięki Państwa zaufaniu wobec mojej kandydatury już wkrótce może stać się faktem.

Dziękuję za Państwa poparcie - wspólnie wygrajmy dla Nysy.

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń dla mieszkańców Nysy


Obrazek

Temat: Tablica ogłoszeń dla mieszkańców Nysy

oo widze że nawet tu agitacja idzie pełna para ehhh

Temat: Tablica ogłoszeń dla mieszkańców Nysy

Zapraszam na wspólny lot.

Jedyne w swoim rodzaju doświadczenie latania śmigłowcem nie porównywalne z żadnym innym lataniem. Poczucie wolności i niezależności w powietrzu, przepiękne zimowe widoki i dużo radości.
Możesz sprawić wyjątkowy prezent komuś bliskiemu i zabrać 3 osoby na pokład dokądkolwiek zechcesz.

Czym: Robinson R44
Kto: dzieci, dorośli..., każdy
Kiedy: Do uzgodnienia
Gdzie: Warszawa i okolice

Cena: zależy od czasu lotu, koszty dzielimy na pasażerów i pilota, nikt nie zarabia na tym, to prywatne latanie, które może być prezentem bo w śmigłowcu są trzy puste miejsca dostępne dla każdego, pół godziny 900PLN

Kontakt: 509 815 108

Pozdrawiam,
Sebastian

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń dla mieszkańców Nysy

Wrocławska Fabryka Prasowa wydawca gazety Express Nyski i portalu http://otonysa.pl

POSZUKUJE

PRACOWNIKA BIURA REKLAMY z terenu Nysy

do sprzedaży powierzchni reklamowych w gazecie Express Nyski i portalu http://otonysa.pl

Zadania:
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Budowanie partnerskich relacji
z klientami

Wymagania:

- Wykształcenie min. średnie
- Prawo jazdy kat. B oraz własny samochód będzie dodatkowym atutem

Zapewniamy:
- Wynagrodzenie etatowe
(po okresie próbnym)
- Wysokie prowizje
- Zwrot kosztów

Kontakt:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym i zgodą
na przetwarzanie danych osobowych na adres:
siewicki@wfp.pl

Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń dla mieszkańców Nysy

Zapraszam do składania swoich kandydatur na szkolenia :
DARMOWE SZKOLENIA + PŁACIMY STYPENDIUM ok.350zł
GRUPA DOCELOWA:
Projekt jest skierowany do osób niezatrudnionych zamieszkujących teren woj. opolskiego.
OFERUJEMY bezpłatnie:
szkolenie zawodowe: Przedstawiciel handlowy lub Telemarketer
szkolenie: Przekaz, wizerunek, prezentacja
szkolenie językowe
poradnictwo posychologiczne

ZAPEWNIAMY:
stypendium szkoleniowe ok. 350 zł.
zwrot kosztów dojazdu na szkolenie
materiały szkoleniowe
serwis obiadowy podczas szkoleń
Mirosław Baciński

Mirosław Baciński Smaki Azji -
właściciel serwisu
pilot wycieczek,
przewodnik

Temat: Tablica ogłoszeń dla mieszkańców Nysy

POZNAJ SWOJEGO KLIENTA czyli SZTUKA SPRZEDAŻY -Szkolenie 11 marca OPOLE

Przyjdź na to szkolenie, a zrozumiesz dlaczego sprzedawanie to sztuka!

TWOJE KORZYŚCI:
Nauczysz się zasad skutecznej sprzedaży. Dowiesz się jak rozpoznać czego oczekuje Twój klient, jak podejmuje decyzje jak dotrzeć do różnych typów klientów. Poznasz kluczowe sposoby skutecznej argumentacji!

Prowadzący: Mirosław Baciński - trener praktyk, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach, doświadczony handlowiec i negocjator.

Zajęcia prowadzone w formie warsztatów ( głównie elementy praktyczne) - więcej

Termin: 11 marca 2011 (piątek) godz: 14:00 - 20:00 Opole
miejsce zostanie podane przed szkoleniem w zależności od ilości uczestników

Koszt szkolenia: 90 zł ( w tym udział w szkoleniu,materiały dla uczestników,przerwa kawowa, Certyfikat uczestnictwa)
UWAGA!!! Promocyjna cena dla studentów 45 zł

Informacje i zapisy: http://mb-profeo.pl/#Sztuka-Sprzedazy

Ilość miejsc ograniczona! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, potwierdzonych wpłatą na rachunek bankowy.

Kontakt
http://mb-profeo.pl
biuro@mb-profeo.pl
tel.728 990 214

Zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń dla mieszkańców Nysy

dodaj mieszkanie nocleg hotel pensjonat na Euro Mistrzostwa 2012
http://eurohotele2012.pl
Posiadasz mieszkanie , pokój , hotel , pensjonat lub inny obiekt noclegowy - dodaj swoją ofertę.

W serwisie eurohotele2012.pl jest też panel ogłoszeniowy: wolne pokoje kwatery , to dodatkowa szansa dla Twojej oferty.
Szukasz pracy ! Posiadasz ofertę pracy – dodaj swoje ogłoszenie. To dodatkowy panel ogłoszeniowy w serwisie Eurohotele&Euronoclegi.

Euro- Mistrzostwa 2012 - to Twoja jedyna szansa . Wykup abonament i bądź pierwszy ze swoją ofertą noclegową dla turystów i kibiców na Euroo!

Serwis Eurohotele&Euronoclegi2012 tylko ten serwis noclegowy jest blisko kibica .

http://eurohotele2012.pl
http://rankhotel.pl
Tomasz W.

Tomasz W. handlowiec,
specjalista ds
bezpieczeństwa; od
wyzwania do...

Temat: Tablica ogłoszeń dla mieszkańców Nysy

ponieważ miasto jest położone praktycznie na pograniczu
Dolnego i Górnego Śląska
2 wersje:
dolnośląska

Obrazek


górnośląska

Obrazek


NARODOWOŚĆ ŚLĄSKA
NARODOWY SPIS POWSZECHNY 2011

https://nsp2011.spis.gov.pl/

SPISZ SIĘ SAM - INTERNETOWO ;)
od 1.04.2011 do 15.06.2011
Przemysław Żarnecki

Przemysław Żarnecki Przedsiębiorca -
Trener - Nauczyciel

Temat: Tablica ogłoszeń dla mieszkańców Nysy

Na promocję w sieci wydaje się coraz więcej pieniędzy. Płatne katalogi, pozycjonowanie, reklama. Przeciętnemu Kowalskiemu czasem trudno jest się w tym połapać. Niektóre z tych usług kosztują nawet po kilka tysięcy zł w skali roku. A często kończy się co najwyżej tym, że możemy się pochwalić jakimś ładnym logo w drukowanym katalogu, czy tym, że przy naszej prezentacji (do której mało kto zagląda) nie będzie reklam.

Z całą pewnością każda strona internetowa wymaga mniej lub bardziej znacznych zabiegów, aby mogła zaistnieć w sieci. Modne jest tu pozycjonowanie. Każdy chce mieć swoją stronę jak najwyżej w wynikach google. Skoro każdy, to jest coraz trudniej, a jak coraz trudniej to również coraz drożej. Chyba, że jesteśmy przedstawicielami jakiejś wyjątkowo nietypowej/oryginalnej branży. Stad naszym zdaniem, kampania w sieci powinna być nastawiona nie tylko na jakieś określone miejsce w wyszukiwarce (co jest oczywiście bardzo ważne), lecz również na obecność w tak wielu różnych miejscach w sieci, co by liczba wejść na stronę klienta była więcej niż satysfakcjonująca.

Dlatego proponujemy Państwu dość kompleksową, acz wyważoną kampanię promocyjną strony, za rozsądną cenę.

W skład naszej kampanii wchodzą:

* kampania w serwisach ogłoszeniowych i portalach - jest tego przynajmniej kilkaset - dodawanie, edytowanie i ciągłe aktualizowanie ogłoszeń o stronie, aby było tego odpowiednio dużo i zawsze gdzieś na początku
* kampania w serwisach społecznościowych - facebook, goldenline, nasza klasa, profeo, xing oraz wiele innych
* kampania na forach społecznościowych
* opracowanie systemu wymiany banerów i linków dla danej strony (nawiązanie kontaktów z potencjalnymi partnerami, dopilnowanie aby umieszczali linki i banery we właściwych miejscach)
* pomoc w kampaniach mailingowych i reklamie w google. Nasza usługa jest tu gratis, ewentualnie płatność za samą reklamę.

Naszym zdaniem rozsądne efekty za przystępną cenę – 180 zł netto miesięcznie. Płatność za efekty, comiesięczne raporty.

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń dla mieszkańców Nysy

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W PROJEKCIE:

"Coach ICF – wzrost kwalifikacji kadr zarządzających województwa opolskiego" to projekt finansowany ze środków unijnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w związku z czym uczestnictwo w nim jest dofinansowane aż w 80%.

Do kogo adresowane są szkolenia:
- managerowie
- właściciele firm i przedsiębiorstw
- trenerzy
- osoby związane z kształtowaniem umiejętności i postaw innych
- osoby zajmujące się szkoleniami
- osoby z działu HR
- osoby zainteresowane rozwojem w kierunku coachingu

Aby zostać uczestnikiem projektu trzeba:
- być zatrudnionym w mikro, małym bądź średnim przedsiębiorstwie lub prowadzić własną działalność w województwie opolskim
- być zatrudnionym na podstawie umowy o pracę, obojętnie w jakim wymiarze godzinowym
- zamieszkiwać w województwie opolskim

Co obejmuje cykl szkoleń?
W ramach jednej edycji projektu każda z pięciu grup odbędzie 133 godziny szkoleniowe. Szkolenia będą obejmowały sesje przygotowujące, obowiązkowe sesje szkoleniowe, grupową sesję mentorską oraz sesje indywidualne czyli kompleksowe przygotowanie do uzyskania certyfikatu Akredytowanego Coacha.

Coach – trener rozwoju osobistego towarzyszy osobie w usuwaniu wewnętrznych blokad i realizacji celów. Motywuje do działania za pomocą określonych narzędzi. Wydobywa potencjał i ukierunkowuje na przyszłość. Pracuje nad zmianą z osobami poszukującymi swojej drogi zawodowej, pracownikami firm, korporacji, instytucji oraz osobami indywidualnymi .
Wzmacnia przede wszystkim proces zarządzania, komunikacji oraz rozwiązywanie trudnych sytuacji

Jakie korzyści płyną z udziału w projekcie?
- zdobycie nowego zawodu - coach to trener rozwoju osobistego
- uzyskanie tytułu Akredytowanego Coacha ICF z certyfikatem ważnym w 81 krajach
- podniesienie swoich kwalifikacji zawodowych
- nabycie umiejętności motywowania pracowników i wpływu na ich efektywność

Jak się zapisać?
Aby zapisać się do projektu należy skontaktować się z biurem projektu:
Tel. 77 454 60 22
Kom. 500 540 915
opole@profibiznesgroup.pl
http://icf-coaching.opole.pl
Grzegorz O.

Grzegorz O. TRENER / DORADCA +48
666 300 037

Temat: Tablica ogłoszeń dla mieszkańców Nysy


Obrazek



Obrazek

II EDYCJA SZKOLENIA "ZAKUPY I NEGOCJACJE W BIZNESIE"

PROGRAM SZKOLENIA
13-14.12.2012 CENTRUM KONFERENCYJNE OPAL (EUROPEUM),
ul. Św. Antoniego 2/4 WROCŁAW

1. Omówienie procesu zakupowego – omówimy różne procesy zakupowe w uzależnieniu od kategorii oraz postaramy się zwrócić uwagę na mocne oraz słabe strony poszczególnych etapów.
2. Profil kupca – przedstawimy pożądany profil kupca oraz zbadamy nasze postawy.
3. Sourcing (przegląd rynku dostawców) – przedstawimy możliwe modele oraz podejścia do tematu sorcingu, omówimy z uczestnikami jego wagę w procesie zakupowym oraz w jaki sposób metodycznie powiększać swoją bazę dostawców za pomocą firm które z nami współpracują.
4. Zapytanie ofertowe/zaproszenie do przetargu. - pokażemy jak zbudować zapytanie aby było ono atrakcyjne dla dostawcy. Przedstawiamy również kilka tricków, które mogą oszczędzić nam czas niezbędny na późniejsze negocjacje.
5. Cele sprzedawcy i kupującego. – uświadomimy uczestnikom szklenia jakie są cele dostawy oraz jakimi wartościami powinien kierować się kupiec w trakcie wyboru potencjalnego dostawcy.
6. Fazy negocjacji - postaramy się dokładnie omówić poszczególne fazy negocjacji oraz ich znaczenie, zadamy sobie pytanie czy są one tak samo postrzegane przez obie strony.
7. Przygotowanie do negocjacji. Wybór odpowiedniego sposobu działania:

> przetarg elektroniczny;
> przetarg klasyczny;
> negocjacje telefoniczne;
> spotkania z dostawcami;
> „chowanie się” na urlopie.

8. Zacznij od NIE! – znaczenie tego słowa w negocjacjach dostawcą oraz komunikacji międzyludzkiej.
9. Manipulacja w negocjacjach. Omówienie prawie 30 taktyk i tricków negocjacyjnych, którymi może się posłużyć kupiec w trakcie rozmowy z dostawą. (omówienie kotwic, metaprogramów, oraz zasad konstrukcji zdań z wykorzystaniem perswazji)
10. Negocjujemy z monopolistą
11. Negocjacje a ograniczenia czasowe.
12. Metoda skracania czasu negocjacji
13. Konflikt- przedstawienie zalet i wad konfliktu w jaki sposób kupiec może nim zarządzić.
14. Dostawca na etacie -jak przekonać dostawce aby pracował dla nas za nas.
15. Metody analizy - analiza ABC oraz XYZ.
16. Zabezpieczenie interesu przedsiębiorstwa dzięki Umowie – przedstawimy najważniejsze aspekty umów handlowych oraz gotowe propozycje zapisów które możemy wykorzystać w naszej pracy.

WARTOŚĆ SZKOLENIA ZA OSOBĘ ORAZ WARUNKI PROMOCJI (dla uczestników z jednej firmy):

ZGŁOSZENIA DO DNIA:
Do dnia 30.11.2012 - (1 osoba) 1250 zł netto, (2 osoby) 1100 zł netto, (3 osoby) 1000 zł netto, (4+ osoby)900 zł netto.

Od dnia 01.12.2012 do 07.12.2012 - (1 osoba) 1600 zł netto, (2 osoby) 1500 zł netto, (3 osoby) 1400 zł netto, (4+ osoby) 1300 zł netto.

Od dnia 08.12.2012 do 12.12.2012 -- (1 osoba) 2000 zł netto, (2 osoby) 1900 zł netto, (3 osoby) 1800 zł netto, (4+ osoby) 1700 zł netto.

Wartość szkolenia zawiera:
Materiały szkoleniowe, wykłady oraz ćwiczenia 8h dziennie (1h-45min) oddzielone przerwami, napoje, poczęstunek, obiady.

Korzyści dla kupców:

> dzięki uczestnictwu w oferowanym przez GOODMAN szkoleniu nabędą lub pogłębią Państwo kompetencje lub umiejętności niezbędne w codziennej pracy kupca:
> szybsze pozyskiwanie optymalnych rozwiązań w negocjacjach z dostawcami;
> czynienie aktualnych dostawców, jak i pretendentów swoimi sojusznikami;
> minimalizowanie zagrożeń płynących z niewykonania umowy przez dostawcę;
> skuteczne prowadzenie trudnych rozmów bez konieczności rozstrzygania konfliktu w Sądzie;
> efektywniejsze zarządzanie swoją pracą dzięki wykorzystaniu z zaproponowanych rozwiązań organizacyjnych i administracyjnych;


Korzyści dla handlowców:
> Zrozumienie procesu zakupowego oraz taktyk negocjacyjnych jakimi kierują się kupcy w swojej codziennej pracy.

PROFIL TRENERA:
Grzegorz Olechniewicz
Współtworzył strategie zakupowe oraz realizował zakupy między innymi dla takich firm jak Alma, Ariba, Aliente , Lucent Technologies, Carrywater Group, Wspierał w realizacji zakupów Klientów firm 4Results oraz Dewey & LeBoeuf, itd. Były Procurement Manager w firmie Ariba. oraz Project Procurement Manager w Carrywater Group w ramach projektu CRM dla TP SA. Od 2004 roku prowadzi szkolenia oraz projekty doradcze w obszarze optymalizacji i zarządzania zakupami, negocjacji, zarządzania projektami oraz zarządzania zespołem. Były Dyrektor Operacyjny w Grupie Constans. Twórca GO-CTR Consulting i Polskiej Grupy Zakupowej (realizacja zakupów grupowych). Główny ekspert ds. zakupów w firmie GOODMAN. Prowadził wykłady w ramach Studiów Podyplomowych Zakupy w Biznesie organizowanych przez WSB we Wrocławiu. Współzałożyciel i członek Stowarzyszenia Managerów i Specjalistów ds. Zakupów, oraz Stowarzyszenia Profesji Zakupowej. Łączny budżet projektów zakupowych którymi kierował w 2011 roku przekroczył wartość 2 500 000 000 złotych.

PROMOCJA DODATKOWA – „SZKOLIMY SIĘ RAZEM”
Prześlij znajomemu z innej firmy naszą ofertę i poinformuj nas o jego imieniu i nazwisku, jeśli uda Ci się go nakłonić do udziału w tym szkoleniu otrzymasz dodatkowy opust od ceny w wysokości 50zł.
(opust maksymalny do kwoty 400zł netto) szkolenia@goodm.eu

INFORMACJE DODATKOWE:
1. Organizator zastrzega możliwość odwołania szkolenia do dnia 07.12.2012 w przypadku nie zebrania wystarczającej ilości uczestników (5) oraz przedstawienia propozycji kolejnego terminu szkolenia. W przypadku rezygnacji przez klienta z kolejnego terminu organizator zwróci pełną kwotę wpłaconą przez klienta na poczet szkolenia.
2. W przypadku rezygnacji przez uczestnika ze szkolenia w terminie mniejszym niż 14 dni od daty jego rozpoczęcia organizator firma GOODMAN informuje, że na poczet pokrycia kosztów administracyjnych raz organizacyjnych dokona umniejszenia wartości kwoty należnej do zwrotu o 30% jej wartości.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
http://www.goodm.eu/pliki/formularz_zgloszenia_uczestn...

PROGRAM W FORMACIE PDF
http://www.goodm.eu/pliki/program_szkolenia_zakupowy_i...


Obrazek

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt
telefoniczny pod nr:
+48 666 300 037
lub mailowy
szkolenia@goodm.eu
szkolenia@go-ctr.com

Serdecznie zapraszam
Grzegorz Olechniewicz
+48 666 300 037
grzegorz.olechniewicz@goodm.euGrzegorz Olechniewicz edytował(a) ten post dnia 15.11.12 o godzinie 20:07
Jakub Godlewski

Jakub Godlewski Konkurs Na Pomysł -
Koordynator Konkursu

Temat: Tablica ogłoszeń dla mieszkańców Nysy

Chciałbym zaprosić wszystkich studentów, młode osoby i nie tylko - do udziału w IV edycji Konkursu na Pomysł organizowanego przez Kancelarię Prawno-Patentową Jarzynka i Wspólnicy.

Działamy Pro Bono, w związku z czym nie czerpiemy z tego żadnych korzyści. Jedynym celem jest dotarcie do jak największej liczby młodych osób, aby umożliwić im rozwój talentu oraz uzyskanie praw w zakresie własności intelektualnej. Wszystko dlatego, iż w Polsce patentowanie własnych pomysłów (wynalazków) oraz dążenie do ochrony prawnej w zakresie własności intelektualnej jest bardzo mało popularne i wciąż raczkuje.
Chcemy zmienić taką sytuację poprzez organizację Konkursu na Pomysł, informacje poniżej:


Obrazek

„Konkurs na pomysł” kierujemy do wybitnie uzdolnionych studentów. Chcemy Was zainspirować do twórczego działania, a także doprowadzić do prawnego sfinalizowania pomysłów, które powstały lub powstają w Waszych głowach.

Dla zwycięzców oferujemy:
- profesjonalną obsługę prawną w zakresie własności intelektualnej, obejmującą dokonanie wszelkich czynności i opłat związanych z procedurą zgłoszeniową wynalazku (wzoru użytkowego) przed Urzędem Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej zwycięskich prac;
- szkolenie dotyczące sposobów pozyskania inwestorów do komercyjnego zastosowania projektu;
- nagrody rzeczowe.

Formularze zgłoszeniowe można wypełniać do 30 kwietnia 2013 roku!

Więcej informacji na stronach:
http://www.konkursnapomysl.pl
FACEBOOK

KONKURS@KONKURSNAPOMYSL.PL

Następna dyskusja:

FOTKI NYSY ....




Wyślij zaproszenie do