Tomasz Serafin

Tomasz Serafin Kierownik marketingu

Temat: Google Online Marketing Challenge

Google znalazło nad wyraz ciekawy pomysł na promowanie swoich produktów Adwords.

"W ramach Google Online Marketing Challenge, wykładowcy i studenci z całego świata wybierają lokalne małe i średnie przedsiębiorstwa, a następnie przez trzy tygodnie prowadzą dla nich kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google wykorzystując w tym celu kupon o wartości 200 dolarów. Na koniec 3-tygodniowego okresu studenci analizują rezultaty kampanii i na tej podstawie przygotowują rekomendację dla danego przedsiębiorstwa na przyszłość.

Wszystkie przeprowadzone w ramach konkursu kampanie oceni światowe Jury. Na tej podstawie w czerwcu 2008 zostaną wyłonieni zwycięzcy regionalni i światowi. Ci ostatni wyjadą do siedziby Google w Mountain View, gdzie będą mieli okazję poznać twórców programu reklamowego Google AdWords. Nagrody są też przygotowane dla zwycięzców regionalnych."

Ciekawe, czy nasi specjaliści podołają zagranicznym przeciwnikom?