Arek R.

Arek R. Chyba czas na zmianę
- SAP (BW, BPC,
FICO) Development
Te...

Temat: GONTI - pytanie do Ciebie?

W warunkach gwarancji Nokii jest napiane, że aby gwarancja była uznan to karta gwar. musi być podstemplowana, wypisana oraz musić być dowód zakupu (uwaga z tą samą datą co na gwarancji).
Czy faktycznie punkty serwisowe chcą oglądać dowody zakupu?
Uważam, że jest to słusze podejście ale..........jest sobie E61 na Allegro. Facet powiedział, że fakturę może mi pokazać ale nie da mi ani oryginału ani nawet ksera bo faktura na firmę, itd.
I stąd też moje pytanie.

konto usunięte

Temat: GONTI - pytanie do Ciebie?

jest tez tak, ze mamy pewne umowy z operatorami i tak np. jesli ta E61 jest z ery, nie bedzie potrzebna faktura ani nawet karta gwar. :)

jesli plus, niech ci podbija karte w autoryzowanym salonie plusa, zapewne beda mieli to w bazie, jesli orange, zazwyczaj maja swoje karty gwar A4, wazne tylko z faktura, ew A4 bez faktury (inna karta) ew nasze nokiowe wazne z data sprzedazy i pieczatka...

jest duzo przypadkow, dla mnie musi byc data, jak nie w karcie to na dowodzie zakupu, inaczej naprawa takiego telefonu nie moze byc zrealizowana w ramach gwarancji.
Arek R.

Arek R. Chyba czas na zmianę
- SAP (BW, BPC,
FICO) Development
Te...

Temat: GONTI - pytanie do Ciebie?

OK, WIELKIE dzięki. Czyli nie jest aż tak źle jak myślałem:-)

konto usunięte

Temat: GONTI - pytanie do Ciebie?

teraz powiedz gdzie sie SAPa moge nauczyc :) przydalo by sie jakies szkolenie w zwiazku z poszukiwaniem pracy :)
Arek R.

Arek R. Chyba czas na zmianę
- SAP (BW, BPC,
FICO) Development
Te...

Temat: GONTI - pytanie do Ciebie?

Marcin G.:
teraz powiedz gdzie sie SAPa moge nauczyc :) przydalo by sie jakies szkolenie w zwiazku z poszukiwaniem pracy :)

Ktorego modulu?

konto usunięte

Temat: GONTI - pytanie do Ciebie?

:) nie mam pojecia o SAPie, :) doradz co jest najbardziej przydatne w tych czasach hehe
Arek R.

Arek R. Chyba czas na zmianę
- SAP (BW, BPC,
FICO) Development
Te...

Temat: GONTI - pytanie do Ciebie?

Marcin G.:
:) nie mam pojecia o SAPie, :) doradz co jest najbardziej przydatne w tych czasach hehe

Patrząc na oferty pracy to SD, MM, FICO:-)

konto usunięte

Temat: GONTI - pytanie do Ciebie?

wiec kiedy zaczynamy wdrazanie :D
Anna Z.

Anna Z. Manager

Temat: GONTI - pytanie do Ciebie?

Marcin G.:
jest tez tak, ze mamy pewne umowy z operatorami i tak np. jesli ta E61 jest z ery, nie bedzie potrzebna faktura ani nawet karta gwar. :)
no no no brak karty gwarancyjnej i faktury .....to na jakiej podstawie przyjmujesz naprawę? ;>

konto usunięte

Temat: GONTI - pytanie do Ciebie?

no no no takich rzeczy nie wiedzieć ... A jesli firma X jest objeta serwisem S.O.S ? to tylko jeden przykład.
Anna Z.

Anna Z. Manager

Temat: GONTI - pytanie do Ciebie?

Marcinku tylko w przypadku SOS można bez papierków, ale w przypadku każdego operatora obowiązuje czytelnie wypełniona karta gwarancyjna. W jedynym przypadku jest odstępstwo od procedury. Klienci ERY mający pustą kartę gwarancyjną muszą mieć dowód zakupu. Czyżbym o czymś zapomniała ? ;>

konto usunięte

Temat: GONTI - pytanie do Ciebie?

Oczywiscie ze zapomnialas, albo nie masz dostepu do bazy Ery, po za tym o ile wiem jest procedura odnosnie braku karty gwar (nr gwar B1111111) :) wiec i tak mozna obsluzyc klienta :) posiadajac dostep do bazy Ery (czytnik smart card GEM i karta chipowa wydana przez Ere na podstawie pewnych umow) :)
Michał S.

Michał S. Workshop Engineer,
Mobile Phone Repair
Company IRE

Temat: GONTI - pytanie do Ciebie?

to moze byc dla was szok, ale w irlandii nie ma kart gwarancyjnych.
powiem więcej: nawet dowód zakupu nie jest potrzebny i naprawimy gwarancyjnie telefony z każdego europejskiego kraju (NOKIA i MOTOROLA). Jak to sie dzieje?? Kazdy telefon NOKIA sprawdzamy na stronie nokii po nr IMEI w/g której gwarancja trwa 25 miesięcy od daty produkcji, MOTOROLA ma date produkcji w numerze NSM na naklejce w telefonie a paragon jest potrzebny tylko w przypadku telefonów sprzedanych z opóźnieniem.
Więc jeśli są wątpliwości to najlepiej dzwonić bezpośrednio do serwisu i tam sie dowiedzieć na jakich warunkach przyjmują telefony i wysłać aparacik bezpośrednio do serwisu.
Im zawsze zależy bo mają za to kasę a salon sprzedaży nie i dlatego czasami robią problemy. Więc można zaoszczędzić w ten sposób dużo czasu ponieważ serwis naprawi telefon w dwa dni i odeśle, a w salonach musi czekać aż sie nazbiera kilka i dopiero wyślą, dlatego trzeba czekać 2 tyg.

P.S.
Jak pracowałem w polskim serwisie motoroli to 80% telefonów opuszczało serwis w 24h.
Sebastian K.

Sebastian K. Head of QA

Temat: GONTI - pytanie do Ciebie?

Michał, po tej informacji zostaniesz zaspamowany z pytaniami o adres serwisu celem wysłania dużej ilości telefonów do naprawy :P

konto usunięte

Temat: GONTI - pytanie do Ciebie?

dopoki Nokie naprawiane beda na poziome 3-4 tylko w centrach serwisowych ZAPOMNIJCIE o takich terminach napraw :) Polska rzeczywistosc.
Michał S.

Michał S. Workshop Engineer,
Mobile Phone Repair
Company IRE

Temat: GONTI - pytanie do Ciebie?

Marcin G.:
dopoki Nokie naprawiane beda na poziome 3-4 tylko w centrach serwisowych ZAPOMNIJCIE o takich terminach napraw :) Polska rzeczywistosc.

a to sie nie zmieni bo zeby dostac autoryzacje NOKII na poziom 3/4 to trzeba wydac mega fortune na sprzęt. NOKIA jest pod tym względem chyba najdroższym producentem.

wnioskuje z Twojej wypowiedzi, że przeciętny szaraczek nie ma możliwości wysłania telefonu bezpośrednio do takiego centrum.

W mojej firmie można przyjść osobiście i oddać tel. do naprawy.
Takie telefony mają priorytet i są naprawiane w 2-3 godziny, nawet te wymagające wymiany układów BGA (włącznie z pamięcią FLASH).

ale nie mam pojęcia jak ta sytuacja wygląda w Polsce wiec nie będę wam za dużo mieszać w światopoglądzie ;)

konto usunięte

Temat: GONTI - pytanie do Ciebie?

Są dwa centra level 3-4 w tym jedno ktore obsluguje klientow indywidualnych, wiecej pisac nie trzeba.
Sebastian K.

Sebastian K. Head of QA

Temat: GONTI - pytanie do Ciebie?

Przyda się jakiś manual / level guide for dummies.. plizzz :-]

Następna dyskusja:

PYTANIE - NOKIA 6555




Wyślij zaproszenie do