Filip Brzozowski

Filip Brzozowski Stowarzyszenie
Transformator
Kultury Pracownik
organizac...

Temat: nie dla booking.com

Mam prośbę jak by może znalazło się parę osób które mają problem z booking com – Od strony administratora hotelu. Nie żeby tam od razu sprawy w sądzie zakładać , ale wspólnie ponarzekać. Zasadniczo jako hotel mam problem z booking.com nic nie są w stanie zrobić porządnie, a tylko wymagają traktując hotel jako część ich korporacji – taki trybik którym można kierować. Może macie podobne odczucia, a może ktoś ma receptę na to jak z nimi się układać. Wiem najlepiej zrezygnować i problem z głowy, ale zawsze to kilka rezerwacji w miesiącu. O ile w sezonie to zawsze się coś tam znajdzie w zastępstwo za booking, to po za sezonem staje się on w miarę niezłym źródłem rezerwacji.

Oczywiście pozdrawiam na wstępie cały zespół booking.com który uważnie jak śledczy z Biura Ochrony Rządu wyszukują i śledzą wszystkie negatywne wpisy o ich portalu. Pochwalą wyjątkowe oddanie korporacji:)