konto usunięte

Temat: Wykonanie usługi

Hej,
Jak wykorzystujecie Wykonanie Usług? Macie porównanie CRM3 z CRM4 w tym zakresie? Czy działa to tak samo?
Ja wykorzystuję m.in. do wypożyczania sprzętu ale nie jestem pewien czy optymalnie. Mam wrażenie, że z systemu można wycisnąć więcej albo zrobić to prościej ...
Macie jakieś ciekawe doświadczenia?

Pozdro
Adam

konto usunięte

Temat: Wykonanie usługi

Raz wykorzystałem Wykonanie usługi do planowania pracy ludzi z serwisu: konfiguracja lokalizacji, usług i ludzi specjalizujących się w danym rodzaju napraw.
Był to element ITSM'a budowanego na MS CRM m.in z obsługą SLA więc ważne było dobre planowanie napraw.

Innym razem wykorzystałem Wykonanie usługi do planowania zadań w ramach zarządzania projektem wdrożeniowym. Tutaj z kolei wielodniowe Wykonanie usługi było automatycznie dzielone na jednodniowe Wykonania usług - na potrzeby raportowania stanu prac przy projekcie.

CRM 3 już za bardzo nie pamiętam w końcu niedługo będą 2 lata od polskiej premiery.

Pozdrawiam,
Dawid Kołodziejczyk
http://team4crm.com/plDawid Kołodziejczyk edytował(a) ten post dnia 23.02.10 o godzinie 00:23

konto usunięte

Temat: Wykonanie usługi

Hej,

CRM3 vs CRM 4.0 - moduł usług i planowania/wykonywanai usług uległ najmniejszym zmianom przy budowaniu nowej wersji. gdyby było można tu pisać w kolorze tła, napisałbym "nic się nie zmieniło". Ale stanowisko oficjalne jest takie, że trochę jednak tak :). Anyway, funkcjonalność jest taka sama.

Wykonywanie i planowanei usług to tez najbardziej niedoceniany moduł, a oferujący super dużo możliwości. Może dlatego niestety, że dużo rzeczy jest "narzuconych" i niedających się zmienić (sposób sugestii zasobów itd.). Tak czy inaczej do planowania np. wizyt (nie terminami), albo planowania konkretnych działań np. serwisu moduł jest w porządku. Pod warunkiem, że chcesz spędzić sporo czasu na konfiguracji lokalizacji, preferowancyh usług, czasu wykonania, rozwiązywanie konfliktów wykonanie /termin itd.

HTH,
Kuba



Wyślij zaproszenie do