Krzysztof K. I am an engineer
Temat: Śledź w programie CRM/Ustaw rekord dotyczy [problem]
Witam serdecznie,Mam problem następującej natury z CRM 4.0 i Outlook 2007..
1. W CRM zakładam konto firmę "Krzak".
2. Dołączam do firmy kontakt pana Kowalskiego.
3. Na Outlook'a przychodzi do mnie e-mail od pana Kowalskiego, i ustawiam sobie "Ustaw rekord dotyczy" wybieram konto Krzak. Po chwili pojawia mi się w Outlooku ikonka ładna oraz kategoria [CRM] - dotyczy: Krzak. Wszystko super ładnie.
4. W opcjach CRM (Ustawienie Opcji Osobistych) w zakładce "poczta e-mail" oby dwa ptaszki mam zaznaczone, a śledzenie tyczy się "Wiadomości e-mail od potencjalnych klientów i kontaktów oraz kont programu CRM".
5. Problem polega na tym, że każdy następny e-mail jaki przychodzi do mnie, to jest śledzony.. znaczy się pokazuje się ikonka śledzenia, ale jest: kategoria [CRM] - dotyczy: (brak). I to właśnie moje pytanie jest, czemu nie kategoryzuje pod konto Krzak.
W CRM-ie widać tą wiadomość (w historii konta), ale bez kategorii. Żeby tak się stało, ręcznie muszę kliknąć na maila i znów "Ustaw rekord dotyczy"
Czy da się to ustawić na automat? Bardzo proszę o pomoc.