Adrian K. CEO
Temat: IV KONGRES CUSTOMER INTELLIGENCE
WitamZapraszam Państwa na Kongres Customer Inteligence
W Programie miedzy innymi:
Sławomir Samek, który wdrożył w Fortis Banku koncepcję SOA, przedstawi sprawdzone sposoby otwarcia narzędzi CRM na systemy zewnętrzne oraz zastosowanie w praktyce podejścia modułowego
Rafał Latkowski, posiadający liczne doświadczenia we wdrożeniach analitycznego CRM na potrzeby bankowości, telekomunikacji i ubezpieczeń w Polsce i na świecie przedstawi przyszłość rozwiązań ACRM
Jak zdobyć i utrzymać 1,8 mln. klientów w 3 lata podpowie Andrzej Matuszyński, Członek Zarządu ds. Marketingu i Obsługi Klientów, na podstawie case study Polsatu Cyfrowego
Po raz pierwszy w Polsce Jacek Iljin, Wicedyrektor Biura Sprzedaży największego banku internetowego, posiadającego ok. 2 mln. klientów zaprezentuje doświadczenia mBanku w zakresie tworzenia kampanii sprzedażowych
Po raz pierwszy w Polsce najskuteczniejsze metody utrzymywania klientów, Alastair Tempest, Dyrektor Generalny Federacji Europejskich Stowarzyszeń Marketingu Bezpośredniego
Przykłady dobrych i złych praktyk użycia technologii w zarządzaniu klientami - najnowsze światowe badania i rekomendacje Gartner, Leszek Maśniak
Doświadczenia BZ WBK w zakresie kampanii sprzedażowych przedstawi Dariusz Żurakowski - ceniony praktyk, prelegent Gartner "CRM Summit"
Sprawdzona strategia Telefonii Dialog w zakresie utrzymywania klientów - Mirosław Sajur, współtwórca pierwszego w Polsce programu lojalnościowego w telefonii stacjonarnej
Szczegółowe informacje znajdziecie Państwo na stronie :
http://customerintelligence.event.pl/index.html
W razie zainteresowania zapraszam do kontaktu :
adrian.kus@informedia-poland.com