Temat: IV KONGRES CUSTOMER INTELLIGENCE

Witam
Zapraszam Państwa na Kongres Customer Inteligence

W Programie miedzy innymi:

Sławomir Samek, który wdrożył w Fortis Banku koncepcję SOA, przedstawi sprawdzone sposoby otwarcia narzędzi CRM na systemy zewnętrzne oraz zastosowanie w praktyce podejścia modułowego

Rafał Latkowski, posiadający liczne doświadczenia we wdrożeniach analitycznego CRM na potrzeby bankowości, telekomunikacji i ubezpieczeń w Polsce i na świecie przedstawi przyszłość rozwiązań ACRM

Jak zdobyć i utrzymać 1,8 mln. klientów w 3 lata podpowie Andrzej Matuszyński, Członek Zarządu ds. Marketingu i Obsługi Klientów, na podstawie case study Polsatu Cyfrowego

Po raz pierwszy w Polsce Jacek Iljin, Wicedyrektor Biura Sprzedaży największego banku internetowego, posiadającego ok. 2 mln. klientów zaprezentuje doświadczenia mBanku w zakresie tworzenia kampanii sprzedażowych

Po raz pierwszy w Polsce najskuteczniejsze metody utrzymywania klientów, Alastair Tempest, Dyrektor Generalny Federacji Europejskich Stowarzyszeń Marketingu Bezpośredniego

Przykłady dobrych i złych praktyk użycia technologii w zarządzaniu klientami - najnowsze światowe badania i rekomendacje Gartner, Leszek Maśniak

Doświadczenia BZ WBK w zakresie kampanii sprzedażowych przedstawi Dariusz Żurakowski - ceniony praktyk, prelegent Gartner "CRM Summit"

Sprawdzona strategia Telefonii Dialog w zakresie utrzymywania klientów - Mirosław Sajur, współtwórca pierwszego w Polsce programu lojalnościowego w telefonii stacjonarnej

Szczegółowe informacje znajdziecie Państwo na stronie :
http://customerintelligence.event.pl/index.html

W razie zainteresowania zapraszam do kontaktu :
adrian.kus@informedia-poland.com